caferacer suzuki gs 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

marioharleyson

Die hard MF'er
24 jun 2006
612
1
gavere
zeg maar wat jullie er van vinden, ik ben heel benieuwd naar jullie reacties

full
 
Ziet er prima uit zo in 'ruwe' vorm.
Kneem aan dat er nog het een en ander aan wordt afgewerkt?
Laat die afwerkingsfoto's maar komen!
 
moet inderdaad nog het een en ander aan afgewerkt worden maar ik overweeg om hem alweer te verkopen wegens een ander project die blijft staan iemand interesse laat maar weten
 
voor 1250€ mag hij de deur uit heeft nieuwe dichtingen in het bovenblok
heeft wel wat afstelwerk nodig dus een handige harry heeft een mooie caferacer voor weinig
 
Niet mijn smaak, dat glimmende grijs vind ik wel mooi.

Weet je wel dat je bochtenstabiliteit hard achteruit gaat zonder een voorspatbord? Daar zit nog een nuttig stuk metaal in wat er voor zorgt dat de onderste vorkpoten nog wat stabieler aan elkaar verbonden worden. Nu zorgt alleen de vooras daarvoor en kan het allemaal nogal bewegen.
 
effe een opfrissing ik heb ondertussen de gs laten afstellen
dus hij loopt als een speer op de testbank haalde hij zijn 67pk niet mis voor een fiets van 1977 vind ik
heeft open luchtfilters en andere sproeiers
ook heb ik een verlopig zadel gemaakt tot 11 dec wan dan komt er een volledig nieuw zadel op

full
 
Nee, dat hoeft niet, is een kwetsie van schotten erin plaatsen, dat is demping, idd het fixen van zoiets is geen probleem, maar matriaal scoren zonder te betalen (want kopen gaat per lengte van 6 meter en korter dan 6 meter kopen is reteduur) maar ik werk zelf in dat spul, dus is een kwetsie van ogen open houden

Deze zit aan een CB 550

CIMG1334.jpg


Had al inspiratie, maar heb ook nog een GS 750 staan van 78
 
gaaf zeg ik zoek nog een gs 750
Marktplaats in de gaten houden en dan met name rubriek oldtimers,ik kom ze met enige regelmaat tegen daar.
Voorbeeld,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan