Cagiva mito
Rookie
- 12 apr 2007
- 25
- 0
Goed he!
Trouwens Kan jij eigelijk al veters strikken?
Trouwens Kan jij eigelijk al veters strikken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jullie hebben denk ik totaal geen idee waarover jullie spreken
de cagiva is een veel beter motor dan de aprilia en wel om volgende redenen:
- schitterende voorvering en schokbreker
- stuurdemper
- en een zeer goed 7 speed blok, wat bij een 2takt alleen maar beter is omdat je je powerband beter kan gebruiken
- warmtewisselaar bij de ontsteking
- en natuurlijk heeft ze ook powervalves
een full power mito heeft meer vermogen dan een rs (33PK), terwijl de laatste rs 125 motoren maar 28PK hebben op fullpower, dat is 5PK verschil hé mensen.
de RS heeft dan nog eens een vrij gevoelig motorblokje, en de 11kw versie heeft GEEN powervalves
jullie reacties waren zo subjectief als maar kan en in die tabel op pag2 staat dan nog eens de boring en de slag van een rs 50, echt lachen
de voorste rem van een rs voelt daarenboven nog eens erg sponzig aan, en zelfs bij de nieuwste rsjes is dat probleem nog niet helemaal van de baan
kies een racer, koop een mito
mvg Thomas
ik rij zelf met aprilia
jullie hebben denk ik totaal geen idee waarover jullie spreken
de cagiva is een veel beter motor dan de aprilia en wel om volgende redenen:
- schitterende voorvering en schokbreker
- stuurdemper
- en een zeer goed 7 speed blok, wat bij een 2takt alleen maar beter is omdat je je powerband beter kan gebruiken
- warmtewisselaar bij de ontsteking
- en natuurlijk heeft ze ook powervalves
een full power mito heeft meer vermogen dan een rs (33PK), terwijl de laatste rs 125 motoren maar 28PK hebben op fullpower, dat is 5PK verschil hé mensen.
de RS heeft dan nog eens een vrij gevoelig motorblokje, en de 11kw versie heeft GEEN powervalves
jullie reacties waren zo subjectief als maar kan en in die tabel op pag2 staat dan nog eens de boring en de slag van een rs 50, echt lachen
de voorste rem van een rs voelt daarenboven nog eens erg sponzig aan, en zelfs bij de nieuwste rsjes is dat probleem nog niet helemaal van de baan
kies een racer, koop een mito
mvg Thomas
Dr staat 23,4 kw op het kenteken van de appie.. hoe kom jij er dan bij dat dat maar 28pk is
Kan misschien komen door milieurestrictie?
Wees eerlijk.. Een RS125 wordt toch snel geassocieerd met een RS50. nog ff en je word van de weg gehaald om met oom agent naar de rollerbank te rijden.
Heb er weleens één gezien hoor, die op de rollerbank werd gezetOp dat moment zit ik al heel lang te wachten
Haha, niet tegen appie, nogmaals. maar waarom moet ie nou zo op de 50 lijken
Heb er weleens één gezien hoor, die op de rollerbank werd gezet
Me broertje heeft er ooit een gehad, ding was voor een brommer wel stoer om te zien.Oh, dan neem ik mijn woorden terug. wist niet dat ding bestond en ik heb ze al helemaal nooit zien rijden.
Wees eerlijk.. Een RS125 wordt toch snel geassocieerd met een RS50. nog ff en je word van de weg gehaald om met oom agent naar de rollerbank te rijden. (ik heb verder niets tegen de RS hoor, en van de technische gegevens weet ik niets. maar ik heb liever iets wat verder bijna niemand heeft)
De Mito heeft daarentegen niets van een brommer uiterlijk. (naja.. miss een beetje vanwege het voormaat) maar wel een super tof uiterlijk. Voor mij dus de MITO (wel het nieuwere model, die met 2 ronde koplampen is om te kotsen )