Camera op motor

Ghostrider

MF'er
15 feb 2003
49
0
Heeft iemand tips en trucs om een camera goed te bevestigen op de motor, zodat hij wel goed filmt door het ruitje, maar er niet bijvoorbeeld tijdens een wheely eraf dondert, of dat ie met hoge snelheid eraf waait....
Ik heb niet zo`n hele nieuwe camera, er zit wel zo`n steady shot op, maar ik weet niet of het wat wordt, maar wil het toch proberen.


Alvast bedankt
Ghostrider
 
camera.JPG

 
tlpeter, zit het mengpaneel achterin? :+ )
Ik denk dat we deze zomer wel weer een paar mooie filmpjes kunnen maken :D
 
Heeft iemand tips en trucs om een camera goed te bevestigen op de motor, zodat hij wel goed filmt door het ruitje, maar er niet bijvoorbeeld tijdens een wheely eraf dondert, of dat ie met hoge snelheid eraf waait....
Ik heb niet zo`n hele nieuwe camera, er zit wel zo`n steady shot op, maar ik weet niet of het wat wordt, maar wil het toch proberen.


Alvast bedankt
Ghostrider

Kijk maar naar mijn filmpjes voor het resultaat. Het mag er zijn denk ik....
 
wow!! zelf gemaakt (die steun dus)?
Nope, dat heeft Willem Groenewold voor mij gedaan. De basis vorm zat al in het krat. Het 'dak' rustte erop. Hij heeft die vorm ff bijgewerkt, half buisjes erop gelast voor de bullet cam, de juiste hoek afgesteld en vervolgens zwart gespoten. Mijn dank ik groot.....heel groot!
 
He Dark Gixxer,

Zijn erg mooie filmjes, jammer alleen dat de beeldkwaliteit niet optimaal is.
Maar mijn complimenten!
 
Plankje op spons binden tegen trillingen :} , En sluitertijd van je lens niet vergeten in te stellen. Moet hoger dan standaard instelling, bij hoge sluitertijden mag je de lens nooit op zonlicht richten.
 
Plankje op spons binden tegen trillingen :} , En sluitertijd van je lens niet vergeten in te stellen. Moet hoger dan standaard instelling, bij hoge sluitertijden mag je de lens nooit op zonlicht richten.
sluitertijd op een videocamera :?
 
Ik plak mijn mini-DV camera op de zijkant van de motor met Ducktape, werkt prima!

Zie hier een voorbeeldfilm:
Klik hier

PS. Kan geen foto van de bevestiging maken, want ik heb geen digicam om er een pic van te schieten :)
 
Ik plak mijn mini-DV camera op de zijkant van de motor met Ducktape, werkt prima!

Zie hier een voorbeeldfilm:
Klik hier

PS. Kan geen foto van de bevestiging maken, want ik heb geen digicam om er een pic van te schieten :)
Wat onwijs flauw zeg... 8-)


maar stel dat je het wel wilt: twee spiegeltjes, klaar.
 
Ik plak mijn mini-DV camera op de zijkant van de motor met Ducktape, werkt prima!

Zie hier een voorbeeldfilm:
Klik hier

PS. Kan geen foto van de bevestiging maken, want ik heb geen digicam om er een pic van te schieten :)

geinig filmpje, maar wat is er toch met die blauwe peugeot? :?
 
wel gaaf om die vering zo te zijn werken. Tof!

Ik wil dat ook nog een keertje proberen ,maar dan bij de achterband. Kijken of je de vervorming kan zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan