camping TT 2015

ekogelman

Die hard MF'er
9 mrt 2013
358
0
zwolle
Mensen,

Het is wellicht wat aan de vroege kant maar ik heb de volgende vraag;

Het plan is er bij mij en wat vrienden om dit jaar (voor het eerst) op de camping te gaan staan met de tt. Andere jaren reden we iedere dag op en neer. Nu wil ik graag weten aan wat voor prijzen je moet denken, wat wel en geen goede campings zijn. Hoe jullie het organiseren op (bijna) alle denkbare vlakken. Oftewel ik hoor graag ervaringen, ideeen en tips van anderen.
 
Probeer voor jezelf en voor je vrienden eens te beantwoorden wat voor soort camping je wil: een met meer rust 's avonds of een waar het gekkenhuis wat meer aanwezig lijkt te zijn? :)

Een tip: ga niet naar camping Wittezomer. Die gasten procederen sinds jaar en dag tegen het TT circuit omwille van het lawaai, maar staan wel vooraan om de euros te vangen van TT bezoekers die op hun terrein willen slapen. Dan kan het lawaai ineens wel... Boycotten die handel.
 
voetbalclub ACV is ons altijd goed bevallen. Relatieve rustige camping. Geen motoren op de velden.
Daar is een apart bewaakte parkeerplaats voor.

wittezomer inderdaad links laten liggen, hypocriet stelletje.
 
caming "de haar" is echt lache de hele dag en nacht motoren in de begrenzers en fikkie stoken
veel zuipen en weinig (tot niet) slapen.


 
Ik heb 3 jaar geleden op 'De Vledder' gestaan, volgens mij vergelijkbaar met 'De Haar'. Volgens mij was ik voor de camping iets van 30 euro kwijt voor 't weekend. Ik weet 't niet meer exact :P
Lekker de hele dag zuipen, kloten met motoren en weinig slapen :P
 
wij staan op jan ubbels,
Relatief rustige camping, alleen savonds wat fikkie en brullende motoren, maar bepaalde tijd ken je wel lekker maffen in je tentje:)
Is ook iets van 30 euro voor het hele weekend.
En daar zijn de wc's nog aardig te gebruiken
 
Bij de Asserboys! Super camping, 12,50 per nacht volgens mij. Goed sanitair, zelfs warme douches... Om half 4 snachts dan. En goed te eten! En aan de kassa bij de stekkenwal/ruskenhoek.
 
wij staan op jan ubbels,
Relatief rustige camping, alleen savonds wat fikkie en brullende motoren, maar bepaalde tijd ken je wel lekker maffen in je tentje:)
Is ook iets van 30 euro voor het hele weekend.
En daar zijn de wc's nog aardig te gebruiken

Voor die prijs is aankomst op woensdag of pas op vrijdag? En hoe zit het met electra, met een aggregaat of wat?
 
30 euro is bij binnen komst per persoon, en dan krijg je een bandje om.
Maakt dan niet uit of je woensdag komt of dat je op de zaterdag voor 1 nacht komt.
Stroom moet je zelf voor zorgen, idd met aggregaat of je auto:)
Je mag alles mee nemen, vuurwerk, grote muziek instalatie, ken zo gek niet verzinnen wat je allemaal aantreft daar.
 
camping kamping op witten is een goed adres,motoren staan bewaakt. rustige camping met goed eten en goede douches.
witterzomer zeker niet doen! bij aankomst moet je je paspoort afgeven. dacht het niet :W
dat is wel al enkele jaren geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan