Card of Vodje

Card of Papier

  • Papier, dat vodje is origineel!!!

    Stemmen: 4 50,0%
  • Card, duurzaam en past tussen de rest

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.682
113.292
Rèswèk
Van twee van mijn brommers die ik koester heb ik nog immer het papieren kentekenbewijs, uiteraard gekenmerkt door de tand des tijds. Alle 12 andere kentekencards zitten netjes in mijn portemonneetje en heb ik dus altijd bij me. Als de klassiekers de weg op gaan heb ik dus steevast geen kentekenbewijs daarvan mee, waar zijn die uberhaupt?

De classiekers zijn in origineelstaat, dus niet in concourstaat. Daar hoort het vodje een beetje bij. Maar wat is nou wijsheid??? :? Ik heb er zo vaak aan getwijfeld, nu maar de eerlijke mening van MF om er een kentekencard voor op te laten sturen
 
Vodje is leuk en hoort wel bij je klassiekers.
Maar vergaat langzaam aan toch ,kreukelt en scheurt ,,
Maar een card is handiger ,scheurt niet en kan makkelijker mee in een mapje .
En als je ooit een agent treft die een slechte dag heeft ,,kan hij zeuren over het niet kunnen tonen van je kentekenbewijs van je klassieker.
Het verhaal ik neem ze niet mee past niet in me mapje ,of ben ze kwijt..gaat dan niet echt op.
Dus ik stem card...
 
Neem je wel het emotionele klassieker gevoel mee in je beslissing?
 
Neem je wel het emotionele klassieker gevoel mee in je beslissing?.


Klassiekers heb ik wel in me motorhart dat gevoel daarvoor.
Dat gaat niet weg ,ongeacht kaart type.
Ik ga voor het praktische met een kentekenbewijs.
Kan een ander het ook niet scheuren als ze erom vragen.
 
Ik heb een kaart aangevraagd, en gevraagd of ik de oude papieren mocht houden, en gelukkig kon dat gewoon.
Het ging om een linnen kenteken van mijn AJS 18S.
Groet
Sebas
 
Mijn zwager van 58 heeft zijn (grijs) rijbewijs vodje nog. Van toen ie 18 was.... Ook al lijkt de foto natuurlijk voor geen meter meer...
"Eeuwig" geldig, loopt uiterlijk 2033 af. Dan is iedereen met een graue Lappen wel dood...

 
Terug
Bovenaan Onderaan