Cardo Spirit HD: FM radio uit wanneer ik mijn telefoon lock

Fietsie

Die hard MF'er
14 aug 2003
446
121
Ergens in de buurt van Joure
Ik heb gisteren, tijdens een rit,, een Cardo Spirit HD opgehaald.

Tijdens een langere pauze heb ik hem geinstalleerd en alles werkt perfect. 1 ding : FM radio , bediend uit de app,, gaat uit wanneer ik mijn iPhone lock.
En aangezien ik mijn telefoon altijd lock...

Is er een setting (die vast in de mannual staat) die ik daarvoor anders moet zetten?
 
Ik vermoed. Vermoed.... Dat je ergens in de toestemming in de telefooninstelling moet gaan kijken naar een beveiliging.

db
 
Ik vermoed. Vermoed.... Dat je ergens in de toestemming in de telefooninstelling moet gaan kijken naar een beveiliging.

db
Heb zelf een spirit HD en een iphone. Als ik de FM radio gebruik via de app en de telefoon lock gaat ie niet uit. En ik heb geen toestemming gebeuren gezien tijdens het koppelen.

Misschien de Cardo even updaten als dat nodig is.
 
Heeft die Cardo niet zijn eigen ingebouwde FM radio?
Ik heb een Cardo die dat wel heeft, is erg handig ;-)
 
uit de omschrijving:
Audio
- 40mm HD speakers.
- Automatische volumeregeling op basis van omgevingsgeluid en snelheid.
- Keuze uit diverse HD audioprofielen.
- Ingebouwde RDS Radio - Frequenties 76-108 MHz.

Misschien toch even de handleiding lezen ?
 
Ik gebruik een app van b.v. 538 en kan die gewoon aanzetten en daarna telefoon locken.
wel moet de app al echt contact hebben en ik de muziek horen.
De intercom heeft ook een FM maar daar vind ik de kwaliteit veel minder van en als je uit de regio komt slecht doorpakken qua frequentie

Had met FLitssmeister wel wat probleempjes met meldingen op de intercom.
Heb ook de energie bespaarinstellngen uitgezet van de Radio en muziek apps.
 
Ik ga het morgenochtend nog een keer proberen; tot nu toe 2x geprobeerd en beide keren kapte de FM meteen af zodra ik mn telefoon lockte.
Ik ga ook de door de werkgever geconfigureerde MDM laten verwijderen, wellicht dat die ook nog moeilijk doet.
 
Inmiddels ben ik 2 software updates verder, en werkt radio ook zonder app / geunlockte telefoon.
De ontvangst valt wel tegen, maar dat komt natuurlijk door mijn grote hoofd tussen ontvanger en zendmast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan