• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

CB500/550/750

Roger Remschijf

MF veteraan
Lid geworden
26 apr 2003
Waarderingsscore
7
te koop: 5 minuten lang gebruikte elektronische ontsteking...tot de eigenaar besloot het liever origineel te houden :( Al dat werk voor niks .. door zijn vader er met veel zorg en vakkundigheid opgezet en afgesteld.. nou goed, iedereen weet inmiddels de nieuwprijs (RvM) dus doe er maar een normaal bod op !

degene van wie hij was, mag niet reageren in dit topic..vaders ook niet :+ _O-

full

Rogier, de prijskomen we wel uit, ik moet nog zo'n ding op de 750 hebben ;) :)

en de gelukkige nieuwe eigenaar isssss.........
joaaaaaaaaaaaaaaaaaaske

:}

die er wel heeeel vlot bij was ;)

begrijp dat ie verkocht is; geen probleem.

heb enkel een vraagje: is dat een kwestie van "plug and play" ?

gewoon monteren en klaar of komt er nog iets meer technische/electronische kennis bij kijken? :?

wil er op den duur 1 in de honda hebben maar me niet in verdiept zodoende de vraag van de leek ;)

Je stelt het één keer goed af, en dan is het altijd goed. Je hoeft dus geen puntjes meer te stellen, en dit is veel betrouwbaarder. Nog een voordeel is dat het niet slijt.

Het oude moest er toch af, nieuwe erop, bla bla... Rogier moest er toch een leuk verhaaltje van maken?

Haha een origineel is 'da way to go!'
Ik kan me d'r wel wat bij voorstellen: mijn 500'jes hebben ook gewoon punten...alleen mijn woon-werk 550 heeft een eo. Monteren/afstellen kan idd in 15 min. :)

te koop: 5 minuten lang gebruikte elektronische ontsteking...tot de eigenaar besloot het liever origineel te houden :( Al dat werk voor niks .. door zijn vader er met veel zorg en vakkundigheid opgezet en afgesteld.. nou goed, iedereen weet inmiddels de nieuwprijs (RvM) dus doe er maar een normaal bod op !

degene van wie hij was, mag niet reageren in dit topic..vaders ook niet :+ _O-

:X :X :X

(Ik kijk niet zo vaak op MF, vandaar dat ik een beetje laat niet reageer......)
*D

Haha een origineel is 'da way to go!'
Ik kan me d'r wel wat bij voorstellen: mijn 500'jes hebben ook gewoon punten...alleen mijn woon-werk 550 heeft een eo. Monteren/afstellen kan idd in 15 min. :)

ik heb ook gewoon contactpunten en doen het voorlopig nog uitstekend :)

ik ken die foto ergens van O-)

ohw jah hiervan :+

[message=2453187]Post van JohnK6 in topic 'brikkenfamilie uitgebreid'[/message]

:o morgen tegelijk ff kijken achter m'n onstekingsdekseltje of die niet verkocht is :+
8-) neeeeee echt niet ! ;)

dmv 2 hall sensortjes? :)

had hem al eens in een ander topic gezien, maar die foto was te miniscuul om iets fatsoenlijk te kunnen herkennen.

Terug
Bovenaan Onderaan