Cb750 custom 1983 prijzen

Ja klopt. Zelfs Ducati heeft nog geprobeerd mee te doen. Wat een draak van een motor was dat zeg...
Bekijk bijlage 1559498


Of wat dacht U van de YAMAHAHAHA XJ-Maxim modellen... :/

Sommige zagen er uit alsof ze net frontaal aangereden waren..., de verhouding hoe de tank boven de cilinders stond, dat klopte gewoon van geen kant ! (ik heb het niet over de FZ-Maxim modellen)

Maar de XJ dus, met in het begin, om maar een stuk kaal zwart gelakt balhoofd te bedekken, de bobines in een chroom-kleurtje dik in het zicht, voor de tank, tegen dat balhoofd aan geplakt..., ziet er toch niet uit zoiets... :+ (op de foto de 700 cc variant, ze waren er ook met minder, en meer cc inhoud)


yamaha xj 2.jpg
 
Ik denk tussen de 2 en 3000 maar je hebt meer kans als het weer beter is in de lente bijvoorbeeld.
Er zijn ook lieden die er een plat zadel uit China op doen er wat afslopen, een nummer op de tank zetten en het dan als Bratt style voor 6k willen verkopen.
Met mooi weer lukt het soms.
De koper heeft dan een baard en knotje :)
 
Ach, zo'n ding is net als die ene buurvrouw, als je erop rijdt gaat het best lekker maar je wil er niet mee gezien worden :)
 
Afhankelijk van technische staat
300 tot 1500
Ik denk dat dit een goede richting is. Wel afhankelijk van hoe lang het stil staat ook. Als het echt lang stilstaat zonder weet of het loopt of niet zou ik daar nog zelfs onder gaan zitten.
 
Afhankelijk van technische staat
300 tot 1500
Wie zou zo’n ding willen hebben? Ik denk alleen iemand die niks leukers kan betalen. Dus een budget fiets en dan moet het met 900 wel ophouden. Of is dit een zeldzaam verzamelaarsobject?
 
Bedankt voor alle reacties. Heb misschien nog een technische vraagje heb ook een vulcan 1500a en vroeg me af hoe breed ik kan gaan op t orginele achterbrug met de band
 

Bijlagen

  • 20201102_162743.jpg
    20201102_162743.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 7
  • 20201102_162726.jpg
    20201102_162726.jpg
    865 KB · Weergaven: 5
En even op de technische staat van de cb750 grote beurtje nieuwe banden bougies en een revisie cabrateur groetjes joran
 
Terug
Bovenaan Onderaan