Gelukkig voor jouw, ik heb het spul in een Virago xv750 gehad en had alleen maar koppeling problemen. Daarna een ander merk met andere specificaties en de Virago liep weer top.Ik heb 2 van die cb750 en rij al jaren met motul5100. Geen enkel probleem met de koppeling.
Een Virago is geen CB750,dus vergelijken zegt niks,maar de ts heeft EBS platen,dus dat zegt ook niks over de CB,s van gassen,Gelukkig voor jouw, ik heb het spul in een Virago xv750 gehad en had alleen maar koppeling problemen. Daarna een ander merk met andere specificaties en de Virago liep weer top.
Hij ontkoppeld koud perfect
dus als de motor warm is, dan blijven ze kleven.
Het omschreven probleem is echt zo. Van oudsher ik ben technieker (voeger 1975 tientallen blokken gereviseerd, frames zelf gebouwd, op dit forum ben ik een Rookie), en ondervind dit probleem zoals ik omschrijf, maar tot vandaag nog geen oplossing. Eerst de nieuwe veren. Maar bedankt voor je reactieecht niet, geen technieker die dat geloofd.
Goede tip, ga ik bij demontage beter bekijken.Misschien zie ik iets over het hoofd, want ik had verwacht dat dit wel eerder genoemd zou zijn.
Maar, hoe is je koppelingshuis, als hij erg ingeslagen is kunnen de platen niet vrij bewegen.
Groeten en succes ermee.
Waarom gebeurt het bij een koude motor niet?Misschien zie ik iets over het hoofd, want ik had verwacht dat dit wel eerder genoemd zou zijn.
Maar, hoe is je koppelingshuis, als hij erg ingeslagen is kunnen de platen niet vrij bewegen.
Groeten en succes ermee.
Het omschreven probleem is echt zo.