CBR 600 RR

marcel_mtr

Die hard MF'er
30 jul 2003
274
0
Maastricht
Haai,

effe een vraagje over de blauwe motor, die grijze strepen is dat origineel of is dat optioneel??

kijk op 600rr.org/Imagegallery/3RR's%20Calgary.jpg

Kopieren en plakken in explorer. De link werkt anders niet!
 
full


Amerikaanse kleurstelling ofzow :?
 
Denk dat t optioneel is.... of sommige dealers willen iets speciaals en spuiten m al zo voor je...

Verder kijk ff op google, en typ in cbr600rr ofzo iets...
Wil je er 1 kopen dan? *O*
 
Denk dat t optioneel is.... of sommige dealers willen iets speciaals en spuiten m al zo voor je...

Verder kijk ff op google, en typ in cbr600rr ofzo iets...
Wil je er 1 kopen dan? *O*

is idd een amerikaans model, kijk maar eens op 600rr.net, de zwarte tribal is ook super!
 
ik ben er wel degelijk over aan het denken om zo'n fiets te halen. Zoals ze in nederland staan vind ik ze echter ietsje minder mooi.

Wat betreft de zwarte, die is ook wel mooi maar ik heb altijd al een blauwe gewild dus vandaar!!!
 
bij molenaar hebben ze er een aantal gehad met van die strepen. gingen als zoete broodjes over de toonbank
 
Sorry, effe niet meer in dit topic geweest. Ik vind de blauwe mooi maar dan wel met de strepen. De zwarte mag er echter ook wel wezen!
 
Ik kan een nieuwe motor kopen, model 2004, 0km, met de striping die ik wil voor 10.500 euro.

Is dit een leuke prijs of zeggen jullie, koop voor die 2200 euro verschil ook meteen de 2005?
 
Ik kan een nieuwe motor kopen, model 2004, 0km, met de striping die ik wil voor 10.500 euro.

Is dit een leuke prijs of zeggen jullie, koop voor die 2200 euro verschil ook meteen de 2005?

ik zou de 2004 kopen en voor de 2200 euro een paar leuke dingetjes kopen zoals ander uitlaatje, schermpje enz..
 
Ik kan een nieuwe motor kopen, model 2004, 0km, met de striping die ik wil voor 10.500 euro.

Is dit een leuke prijs of zeggen jullie, koop voor die 2200 euro verschil ook meteen de 2005?
Als ik in 2004 een 2004 model kan krijgen voor 11.000 i.p.v. 12.000, dan vindt ik 10.500 een jaar later voor hetzelfde model veeel te duur. 10.000 zou ik wel doen.
Maar als ik jou was zou ik een 2005 nemen en afdingen. Voor 11.250 moet je 'em makkelijk mee kunnen krijgen (incl. het zogenaamde 'rijklaar maken').
 
Als ik in 2004 een 2004 model kan krijgen voor 11.000 i.p.v. 12.000, dan vindt ik 10.500 een jaar later voor hetzelfde model veeel te duur. 10.000 zou ik wel doen.
Maar als ik jou was zou ik een 2005 nemen en afdingen. Voor 11.250 moet je 'em makkelijk mee kunnen krijgen (incl. het zogenaamde 'rijklaar maken').

ik heb in 2004 ook een 2003 model gekocht heb heb 10.500 betaald inclusief andere uitlaat. Heb dus uiteindelijk voor de moto 10.000 betaald.. gewoon ff vragen of hun zoiets ook willen doen... Of je moet de 2005 kleuren net zo mooi vinden?
 
het zijn geen strepen, als je goed kijkt zie je dat het een heel groot honda logog is.
evengoed wel een mans kleurtje..
 
Ik had gezien dat het het honda logo was, alleen dacht ik dat het voor jullie duidelijker zou zijn op de manier hoe ik het probeerde uit te leggen.

Als ik zou zeggen honda logo sticker komen jullie misschien met zo'n klein honda stickertje.

MAar goed. Ik ga kijken wat ik er uit kan slepen.

Jullie horen het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan