CBR-600 voor beginnend circuitrijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorvork krom :( , wel zo eerlijk dat je het er gelijk bij verteld.
Maar dan hou ik het toch nog maar ff bij mijn eigen (rechte en direct rijdbare) fietsie, hoeft voorlopig geen geld bij en weet ik wat ik heb :]
Succes met de verkoop/opknap '(
 
heb m nog niet terug van de verzekering.
heb er wel een usd voorpartij bij van mijn maat.
als ie niet genoeg opbrengt bij de verzekering wordt ie ook circuitbrommert
 
Voor eventueel ge-interesseerden eens wat foto's gemaakt van het standaard spul, want hij mag T.E.A.B. natuurlijk ook als standaard CBR weg.
Het is allemaal heel, wel hier en daar wat gebruikskrasjes.
Heb er voor de foto's alleen even een droge lap over gehaald om het stof eraf te halen, het spul ligt al dik 2 jaar op zolder...
full
 
Zozo het ziet er allemaal nog netjes uit hoor.

Is het nog gelukt met de "nieuwe" cockpit tellers en kilometerteller??
Helaas nog geen tijd voor gehad, familylife...
En ik heb geen zin om 's-avonds bij één 60Watt lampje en een looplamp te klungelen dus ik hoop er zaterdagmiddag even aan toe te komen.
Wil in ieder geval eerst de nieuwe cockpit testen (heb er op zich wel vertrouwen in want ik mocht hem zo terugbrengen/geld terug als het niet zo was) voor ik probeer wat er nog met "mijn" km-teller te regelen is i.c.m. de nieuwe cockpit.
Als het er komende week weer niet van komt ga ik mijn "wekelijkse sleutelavond" maar weer invoeren bij mijn pa in de schuur, meer ruimte, meer licht, meer spullen, en minder gezeur ;)

Jij nog een goed maandje doorbijten voor de grote dag zie ik ;)
 
Helaas nog geen tijd voor gehad, familylife...
En ik heb geen zin om 's-avonds bij één 60Watt lampje en een looplamp te klungelen dus ik hoop er zaterdagmiddag even aan toe te komen.
Wil in ieder geval eerst de nieuwe cockpit testen (heb er op zich wel vertrouwen in want ik mocht hem zo terugbrengen/geld terug als het niet zo was) voor ik probeer wat er nog met "mijn" km-teller te regelen is i.c.m. de nieuwe cockpit.
Als het er komende week weer niet van komt ga ik mijn "wekelijkse sleutelavond" maar weer invoeren bij mijn pa in de schuur, meer ruimte, meer licht, meer spullen, en minder gezeur ;)

Jij nog een goed maandje doorbijten voor de grote dag zie ik ;)
kwerk altijd bij een bouwlamp van de gamma van 500 watt, goed zicht en niet duur ohja en natuurlijk een kachel want tis nu kkkkkoud in de garage
 
kwerk altijd bij een bouwlamp van de gamma van 500 watt, goed zicht en niet duur ohja en natuurlijk een kachel want tis nu kkkkkoud in de garage
Ik heb een waterachtig zonnetje besteld in de tuin morgen 8-)
Maar een dikke halogeenlamp werkt idd dubbel ;)

Hoe is het met de bike/vorkpoten ?, zag pas nog een stel op ebay.de!
 
kick voor deze mooie bike!

Mooie prijs dus je meot er wel vanaf komen :Y
 
kick voor deze mooie bike!

Mooie prijs dus je meot er wel vanaf komen :Y
Thanks,

:N Dacht ik ook toen ik hem 30/07 plaatste maar eerlijkheid duurt voorlopig het langst.... :+

Ik denk dat de meeste mensen denken dat de fiets omdat hij op het circuit geweest is dan gelijk ook maar helemaal afgenaaid is :?
Ik zou persoonlijk liever de fiets kopen van iemand die open kaart erover speelt en aantoonbaar zijn (soms zelfs overdreven...) onderhoud heeft gehad maar daar sta ik schijnbaar alleen in...

Het is een sportmotor en in mijn ogen is de enige plek om daar echt van te genieten het circuit !
Ik ga niet overdreven hard ermee rond maar vind het persoonlijk gewoon veel veiliger en ontspannender/fijner om af en toe ermee op het circuit te rijden als de "hooligan" op straat uit te hangen met alle risico's...

Nou ja, zoals al gezegd maar eens kijken wat er gebeurt als hij binnenkort zijn standaard jasje aanheeft en de prijs van de extra spullen eraf is...
 
Vandaag de ombouw begonnen, ben nu op ongeveer 75%, de achterknippers, zadel, zijkappen en achtersteppen nog monteren.
Ook de "nieuwe" tellerset gemonteerd en die is functioneel en een heel stuk nauwkeuriger (getest naast de auto).
Uitwisseling van alleen de km-teller om weer de originele km-stand te hebben staat nog op het programma, maar dan moet ik eerst klaar zijn met de rest en me vervelen :9
full

Before
 
Trouwens vandaag ook de olie en filter gewisseld nu ik er toch makkelijk bij kon met de kuip eraf, Gastrol RS 10W60 Halfsynteet.
 
Laatst bewerkt:
Laatste update : een nieuw "zekeringkapje" en een paar originele schroefjes/klemmetjes in de kuip zijn besteld en zit er dus straks ook op/bij (als het goed is heb ik het spul woensdag/donderdag binnen) !
Heb ook een afspraak staan met iemand over een z.g.a.n. standaard uitlaat, die ga ik morgenavond bekijken/oppikken.
Het kapotte rubbertje voor reset-knop van de dagteller in originele cockpit vervangen
De km-tellers vervangen heb ik bekeken maar zie ik niet zitten (te bang om de boel definitief te slopen, vraagt nogal wat soldeer actie :X ) dus de keuze is aan de volgende eigenaar: goedwerkende tellers met verkeerde km-stand (36.000km) of zwaar overdrijvende tellers met originele km-stand (26.850km).
De extra teller-set krijg je er als nieuwe eigenaar natuurlijk ook gewoon bij, als bewijs voor correcte km-stand of leuke handel waardoor de motor weer wat goedkoper word... (staat er nu eentje voor 125 euries op Marktplaats !)

De ombouw is dus bijna voltooid en dan gaat dit topic op slot, dan gaat het nieuwe topic alleen over de "standaard motor" zonder de meeste extra's.
Laatste kans dus op het complete spul uit deze advertentie (en als je de moeite genomen hebt om het topic door te lezen heb je ook gezien dat het steeds meer is geworden !) voor een mooie snel wegwezen prijs !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan