CBR1000F caferacer/streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterklaas

MF veteraan
24 jun 2008
3.764
5
Nijmegen
Ik zal ook maar eens een topic openen...

Ben al een tijdje bezig een cbr1000f om te bouwen naar caferacer.
Na 100 keer opgeven en doorgaan loopt het project nog steeds.
Afgelopen najaar kreeg ik hem bijna niet meer in zijn 1, (na100.000km) dus ik heb een donorblok erbij en ga de versnellingsbak updaten, of blok inbouwen .

to do: blok/bak pimpen
BB achterbrug inbouwen
andere radiateur zoeken(liefst cb1000 ofzo) en thermostaat verstoppen.
voorspatbordje en onderkuipje pimpen.
kabelboom inkorten(zootje)
cockpitje maken
Nog lagere clipons erop.
zitje afmaken
frame fatsoeneren en alles zwart spuiten.
Ik ben meer een hardcore fan dan blingbling, dus meer als een fietsen tellerje en olielampje krijgt mijn dashboardje niet.

Op dit moment is mijn schuurtje net het depot van de Ludolfs , dus het is een hele cbr berg nu.

graag uiteraard ook een usd , maar daar heb ik nu geen poen voor, maar zolang ik bij blades en r1's in de bochten kan blijven vind ik het best.



full
 
supervet!.. ik vroeg me altijd al af wat er onder al dat kuipwerk zat.. :)
 
Bruut ding, bruut frame! Ik zou persoonlijk de tank aanpakken en net zo strak maken als het zitje..
 
Ja model is goed, maar idd de voorkant.. maar ook die randjes onder die inhammen... maar die storen mij persoonlijk altijd ernstig.
 
heb je nog dingen nodig?? Heb namelijk nog wat cbr spullen liggen (achterbrug, achtervelg met schijf en tandwiel, remklauwen voor/achter, NAKS spanner, zijkuipen, achterveer, voorvorkonderpoten en veren, luchtfilter)??
 
Ik zou er een wat subtieler onderkuipje op zetten... en heatwrap :9

Zeer nette fiets!
 
Ik zou er een wat subtieler onderkuipje op zetten... en heatwrap :9

Zeer nette fiets!

heatwrap ben in niet zo'n fan van, maar dat onderkuipje moet zo klein mogelijk :P

Ben momenteel zoet met brug passen en meten en de prolink?arm pas maken

de bb achterbrug had plus/minus de zelfde inbouwmaat, mazzeltje maar de aansluiting prolink van de cbr een mannetje en de bb achterbrug was ook een mannetjes dus heb de prolink een vrouwtje gemaakt (snappen jullie het nog? :+ :+ )
full
 
heb je nog dingen nodig?? Heb namelijk nog wat cbr spullen liggen (achterbrug, achtervelg met schijf en tandwiel, remklauwen voor/achter, NAKS spanner, zijkuipen, achterveer, voorvorkonderpoten en veren, luchtfilter)??

nog even niet , maar je weet nooit waar ik tegen aan loop ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan