CBR1000F clan: after eight "Like a Hurricane"

Status
Niet open voor verdere reacties.
@web moet even kijken. Ga einde van de maand een sc21 ophalen voor mijn vriendin dus het is een aanschaf voor eind oktober ofzo. Allebei ziektewet nu ww dus inkomen is erg miniem.


Maar wil voor haar ook een kofferrek dus als jij er niks mee doet en wilt hem even vasthouden voor mij dan heb ik wel intresse :)

Nog belang bij mijn kofferrek voor top- en zijkoffers? Met knippers, bouten, moeren enz, teab.
Zitten geen koffers bij.
Op de topkoffer plank staat een GIVI logo. Ik vermoed dat de rest dan ook wel van GIVI zal zijn.

Ik heb nu koffers op de BMW en dat vind ik voldoende, dus het DD hekwerk mag weg. Bij geen reaktie van hier gaat-ie marktplaats op.

Zo eentje dus : http://link.marktplaats.nl/m891755778 Maar dan voor een DD.
 
Laatst bewerkt:
De mijne sinds kort. Met een, nou ja, aparte kleur en nog apartere manier van aanbrengen. Gewoon met de kwast dus. Maar dat had wel een gunstig effect op de aanschafprijs :P
De BSM dempers komen waarschijnlijk binnenkort te koop. Veel te mooi voor mij.

full
 
Laatst bewerkt:
Wat een kleur zeg _O-

En dan is dit nog maar een foto. In het echt is het erger. Het is mijn woon-werk motor en hij rijdt er niet minder om. Maar ik zie wel een toekomst in mat zwart voor hem. Voor haar moet ik eigenlijk zeggen. Volgens de vorige eigenaar heet ze Sammy-Jo. (Weet iemand nog wie dat was?)
 
Tis ook niet echt m'n favoriete kleur, als alle kappen maar netjes en heel zijn.
En mat zwart is ook leuk. Vooral voor de kinderen uit de buurt. Hebben ze wat te doen met hun krijtjes...
 
Wie van jullie heeft wel zin naks vervangen? En heb je toen ook je nokkenasketting vervangen. Ik heb een km stand van begin 60K en betwijfel of ik de ketting ook zal vervangen.

En waar kan je de naks voor en leuke prijs kopen?

Tnx
 
Ik heb de ketting laten zitten heb alleen de naks zelf vervangen. Is wel een beetje sleutel werk maar goed te doen.

Naks heb ik van eBay gehaald.

Maar als ie nog niet rammelt zou ik hem gewoon laten zitten. Bij die van mij rammelde hij alleen bij de koude start heel iets
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de ketting ook laten zitten. NAKS besteld bij csmnl parts. Wat ie toen kostte weet ik niet meer. Nu zo'n 350 euro geloof ik.
 
Gisteren een naks besteld via ebay voor 150 euro Inc verzenden. Het is een originele van Honda en scheelt bijna 100 euro met Ten Kate. Ook 4 liter castrol olie, oliefilter en balhoofdlagers. Kan niet wachten om te gaan sleutelen. Zal een groot verschil zijn zeker in de bochten want nu is het zwaar rijden. Hij duikt de bochten en stuurt behoorlijk zwaar.

@eric volgens mij zag ik op ebay wat voorbij komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan