CBR1000F clan: after eight "Like a Hurricane"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie net dat er een DD te koop staat met een goed blok. Die van Sheriff dus welke Roxio86 voor 400 mag hebben.

Omdat ik van Roxio86 geen reactie zie op de akkoord bevonden prijs van 400, vraag ik mij af: Roxio86, wil jij hem nog hebben?
Indien niet, laat het dan weten svp. Dan heb ik namelijk wel interesse. Reden: zie hier

Een compleet en goed werkend blok is altijd welkom want ... gaat het zelf maken mij lukken? Ik denk het wel, maar soms is de wens de vader van de gedachte, he!
En reserve onderdelen zijn ook altijd welkom.

Dus heb je geen interesse (meer): laat het dan svp weten.
 
Ja man was alleen heel druk aan de zaak.


Ik heb een sc21 blok staan zonder nokkenaskettingspanner. Blok heeft 40.000 gelopen en is helemaal vers. Als je jouw kop erop zet heb je dezelfde koelslangaansluitingen als een sc24.

Laat maar weten.
 
Bestaan led lampjes met fitting van originele lampjes van t merk
auto style verkrijgbaar bij automateriaal speciaal zaak
Kosten ongeveer 5 euro per stuk
 
Top ik ga eens kijken. Mooiste is uiteraard een volledige unit indien mogelijk. Zijn de rem en het licht zelf afzonderlijk of is dit een duobol?
 
herrymarco kan je voor mij een fotootje plaatsen hoe het er een beetje uitziet dan?
Standaard lampjes in je achterlicht zijn deze:

b625c14aad4d363342a2d3125d75ebff_44ioibriwnuget4u.jpg


Zitten er 2 van in je achterlichtunit, zijn duplexlampjes, dwz gewoon achterlicht brandt met 5W en als je je rem aanraakt krijgt de 2e gloeidraad 21W voor z'n kiezen.

Hier kun je zien hoe het allemaal precies aangesloten zit.

Je kunt de lampjes gewoon verwisselen met gelijkvormige led-lampjes zoals deze:

flux-1.jpg


Wil je het zodat je mooie rijen ledjes ziet, dan zul je zelf iets moeten knutselen.
Zit er zelf al lang aan te denken zoiets te doen, maar komt er niet van.
Heb al wel (al jaren _O- ) een extra achterlichtunit + een berg LEDs liggen voor dit doeleinde...
 
@ Valentino die lampjes bedoel ik alleen heb ik n ander merk maar werkt t zelfde
Complete unit maken gaat mij niet lukken dus voor de simpele manier gekozen
 
Ik was eigenlijk van plan zoiets te maken:

dSYGGqV.gif



Alle onderdelen heb ik in huis, maar heb tot nu toe nog nooit tegelijkertijd èn zin in èn tijd voor gehad om er aan te beginnen.
 
Allemaal de beste wensen voor 2015!

En kent iemand toevallige deze http://link.marktplaats.nl/m875133477 ?

Ik heb op de valreep van 2014 mijn motor verkocht en ben nu weer naar een andere op zoek. Ik heb de aanbieder al gemaild of de Naks al vervangen is (wacht nog op antwoord ) maar als iemand van hier deze kent en er wat van weet hoor ik het graag.
 
Afgaand op de 2e foto is de achterremschijf een aandachtspuntje.
Je ziet een behoorlijke rand, dus die zou best wel eens onder de minimumdikte kunnen zitten.
Verder ziet hij er uit als een nette fiets en als de NAKS al aan de beurt is geweest zal die probleemloos over de 100.000 km gaan.
 
NAKS kan ik zelf wel vervangen maar is volgens de verkoper al gedaan. Dus dat scheelt weer. Ik heb gevraagd of ik morgen kan komen kijken. Ben wel benieuwd naar deze. Hij is eigenlijk iets te gunstig geprijsd voor een DCBS. Ze zijn meestal nog wel iets duurder.
 
Vandaag wezen kijken. Technisch is hij voor zover ik kan beoordelen prima in orde. Maar hij is wel "gebruikt" zullen we maar zeggen. En dat verklaart ook de prijs wel. Ik zoek nog even verder. Op speurders.nl staat een groene (lelijk) DD waar veel in geïnvesteerd is. Als ik die voor weinig kan krijgen.........ik heb hem gemaild. We wachten af.
 
Ga morgen een setje laser dempers ophalen en een mra ruitje. Oude dempers gaan dan denk ik in de verkoop. Wat is een fatsoenlijke prijs voor een setje originele dempers? Zitten een paar krasjes op (denk van een deurpost ofzo) maar zijn verder nog goed. bouwjaar 95
 
Vandaag akkoord gehad op een loods in Aalsmeer.

Morgen gaan het bandenapparaat en balanceer apparaat erin en dan is mijn eigen garage een feit.

uiteraard zijn jullie welkom voor koffie en de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan