CBR1000F clan: after eight "Like a Hurricane"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel allemaal. En jullie zijn sws welkom.

vandaag weer een zooi aan materiaal erheen gesleept.

:) nu nog ff vol zien te stouwen met klantjes. Niemand die een naks wissel moet hebben? Voor een mooi prijsje :p
 
Die waar ik zaterdag ga kijken heeft al een nieuwe NAKS. Maar als het hem wordt dan moet er natuurlíjk wel op gereden worden. Dus wellicht koffie ipv een nieuwe NAKS
 
Jullie zijn welkom haha


kleppen stellen en syncen is geen probleem. Hoeveel haast is er met het syncen want ik moet even mijn meters ophalen die liggen nog ergens anders. ;)
 
Synchroniseren komt wel as t voor t voorjaar gedaan Is vroeg zat
Laat het maar weten as je de meters hebt
Dan maken we wel een afspraak
 
Komt goed Marco. koffiezetapparaat , waterkoker staan er ook al. Tevens de luchtleidingen opgehangen en gedaan . :)
 
Iemand nog interesse in de dempers? Moeten snel weg. Vandaag te horen gekregen dat ik beide wiellagers, van m'n auto moet vervangen, m'n schokbrekers vervangen moeten worden en m'n banden ook nog eens dus alle beetjes helpen...

MF prijs 8 tientjes voor beide

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Misschien, ik ga vandaag bij een DD kijken met carbondempers en als het hem wordt wil ik waarschijnlijk originele erop. Maar eerst afwachten of ik het apparaat koop.
 
Ok,ok, maar voordat ik zometeen met heel veel dempers zit moet ik eerst een DD kopen.
Op die waar ik ga kijken zitten BSM Carbon dempers. Die mogen dan waarschijnlijk verkocht.
 
Nou ik heb weer een DD. Hij staat nog in zuid Limburg want ik kon niet met auto en motor tegelijk naar huis natuurlijk en de kinderen wilden ook mee. Hij staat dus lekker bij oma in de garage. Een maf ding. Technisch perfect, mooie kofferset, superbike stuur, garmin aansluiting, Oxford hebt grips en nou komt ie.........met de kwast in britisch Racing green geschilderd. Echt waar. Maar daardoor goedkoop en met en lekker geluid in de demper. Maar ik wil er toch wel een set originele bij. Maar eerst moet het apparaat hier komen. Zal deze week een keer heen en wee rijden worden met de trailer. Enniewee, ik zal me dus weer met dit topic gaan bemoeien :P
 
Top man
Gefeliciteerd met je aankoop

Tja, het is mijn vierde DD, misschien moet ik maar accepteren dat dit gewoon "mijn" motor is en deze eens wat langer houden. Rijdt wel erg lekker trouwens zo'n superbike stuur erop.
65.000 km gelopen en al een nieuwe naks dus op naar de ton.

Ik heb er overigens een (gekopieerde) Honda service manual bij. Een werkplaatshandboek van Honda dus. Kan ik daar iemand blij mee maken? Want ik heb hem nu dubbel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mn eerste DD en mn 4e honda maar weet nu al dat t echt mijn motor is
wat rijd hij super lekker ( gewoon genieten elke x )
Was 20 jaar geleden mn droom fiets nu ik m heb koester ik m
Ben nog opzoek naar een betaalbare ruimte waar ik m kan restaureren
maar komt vast goed
 
Nou ik heb weer een DD. Hij staat nog in zuid Limburg want ik kon niet met auto en motor tegelijk naar huis natuurlijk en de kinderen wilden ook mee. Hij staat dus lekker bij oma in de garage. Een maf ding. Technisch perfect, mooie kofferset, superbike stuur, garmin aansluiting, Oxford hebt grips en nou komt ie.........met de kwast in britisch Racing green geschilderd. Echt waar. Maar daardoor goedkoop en met en lekker geluid in de demper. Maar ik wil er toch wel een set originele bij. Maar eerst moet het apparaat hier komen. Zal deze week een keer heen en wee rijden worden met de trailer. Enniewee, ik zal me dus weer met dit topic gaan bemoeien :P
ik heb een set originele dempers en voorbochten liggen.


Whoooohooowoooooooooooow gisteren balanceer apparaat opgehaald. lucht werkt ook alle aansluitingen zijn dicht dus *O*
 
:W


Doet topic uit het stof schoppen.


Hellooooo we gaan lekker. stapel banden opgehaald gisteren. eerste klussen staan binnen of zijn weg. hopelijk vandaag de onderdelen binnen en dan kunnen we weer verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan