CBR1000RR wint eerste vergelijkingstest

Het enige vind ik als honda fan(rij vtr)dat de kleuren van de honda zo saai blijven.Ben ik dan de enige????


Nope ben ik het mee eens....alhoewel ik de 600RR in het geel wel erg strak vind...zonder te een rijdende chuppa chups te worden...

Ben benieuwd wat de testen strax gaan zeggen als het setje compleet wordt gemaakt met de R1 er tussen...eerlijk is eerlijk zo is ie niet af!!!
 
Ben het er mee eens..... w8 dan ff en test de hele nieuwe 1000cc vloot.
Maar die tests zijn toch relatief (vind ik) want smaaken verschillen en mensen ook, want de 1 zit heel lekker op de Honda en de ander weer op de Kawa. En buiten dat, vind de 1 de rijeigenschappen van de Honda beter bij zichzelf passen dan van de Suzuki.....
Blijft toch lasig om er echt een goed oordeel over te vellen wat bij iedereen past, als ik wat nieuws zou kopen, zou ik lekker w8en totdat ie in de winkel staat. Kan ik lekker zelf proberen wat ik het lekkerst vind.
 
De verschillen zijn zo minimaal, dat het eigenlijk alleen maar uitmaakt wanneer een fabriek een nieuw model uitbrengt. Suzuki zal idd in 2005 wel met een beest uitkomen waar de anderen het jaar daarop weer overheen gaan. Het zijn allemaal fantastische fietsen en ik wil ze allemaal proberen(heb alleen nog geen kawa gehad...). Ik denk dat ik eind dit jaar de Mille Factory 'ns probeer :9~ Of toch de kawa.... Zonder de blade lovers voor het hoofd te willen stoten, en hoe goed ie ook is, de blade is op dit moment wel de saaiste van allemaal :Z
 
Of op de 2006 ZX10R :9
..of op de 2007 CBR1000RR :9

..of de overheid :r grijpt in en dit is de laatste generatie SS1000
en als ze de smaak te pakken krijgen wordt alles boven de 100pk verboden :(

ook bij auto`s ?? ;)
Ik denk meer aan het onbetaalbaar maken qua verzekering...
 
Hm hm, daar gaan we weer, welke is de beste, wel naar mijn bescheiden mening kan 75 % van deze forumbezoekers het echt niet vertellen. Laat ons het hierbij houden; de blade bestaat al lang, de gsxr minder lang(1000 versie) maar de Kawa is nieuw ! Toch ook eens leuk dat ze met iet nieuw op de proppen komen ipv de 785duizenste verandering aan een bestaande modellen a la Fireblade en gsxr. :Z
Het moest er ff uit...
 
pas als de modellen uit productie gaan weet je wie de echte winnaar is geworden, want dat is gewoon de fabrikant die de meeste fietsen verkoopt en de dikste winst maakt..

btw, ik vind ze allemaal echt supermooi :9~ maar voor de looks zou ik geloof ik voor de nieuwe blade gaan.. is echt een eigen model de nieuwe cbr, niet gekopieerd van andere fabrieken :} (die anderen zou ik overegens zeker geen nee tegen zeggen!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan