Nee, circuittijden gereden door (semi)professionals,
DAT is pas objectief voor ons amateurtjes.
Of ben jij ook een (semi)professional? Dan heb ik niets gezegd.
Ik heb erg veel aan de veringsinstellingen van goorberg/pajic gehad. Dit is een hele goede start als je de standaard instellingen wilt verlaten. Ik rij zomers ook ongeveer met deze circuit afstellingen. Ik ben ook maar een gewone straatrijder. Maar wel met supersportInderdaad en ook daar komen de kwaliteiten van de rijders onderling naar voren. Kijk maar eens naar de tests van Motor waar Patrick vd Goorbergh mee test. Toch wel een poepie sneller dan de journalisten en met iets beter commentaar op de plussen en minnen die hij ontdekt aan een motor. Maar ja, wat heb je er als wegrijder aanDe CBR won ook omdat ie genoeg ( dus niet het meeste ) vermogen had en dit nog goed bruikbaar was ook. Kortom het meest geschikt voor de doorsnee rijder op de openbare weg.
[ Op mijn werk staat een Blade met 3 cm schaamrand
ik gun het honda des te meer omdat ze altijd de underdog zijn en commentaar krijgen over vermogen bla bla bla...
dus honda!!! GO GO GO ...you deserve it!!..
ik zou het nog stoerder vinden als de RR ook van de R1 wint....dan is het leed niet te overzien ...
Toch is de eerste klap een daalder waard en in dat geval heeft de Blade die uitgedeeld. Ik denk dat dit het begin is van een nieuwtijdperk waarbij vermogen alleen niet meer de verkoopcijfers bepalen maar een goed te rijden fiets met veel vermogen steeds belangrijker wordt. En daar heeft Honda al een jaar of 6 mee geoefend.
Mee eens, vandaar dat ik met blind vertrouwen een nieuwe Honda blade heb besteld. Wie mij er dan op een R1 of GSXR OF ZX10R er uit rijdt rijdt gewoon beter dan ik? Goh ben ik toch geen rossi? maar ik rij wel een gave motor en dat gevoel voelen is waar het om gaat!!!!!!!!!!
Op dinsdag 03 februari 2004 22:36 schreef Jupke het volgende:
Ik vind het niet goed om een "testwinnaar" aan te wijzen, je moet gewoon kijken naar wat jij zoekt in een motor, voor de een is de blade de beste voor een ander de gsx-r of de zx-10r.
Also..Zo, das voor sommigen best een verassing denk ik... Maar toch is de Kawa mooier
Op woensdag 04 februari 2004 08:49 schreef Marrcel het volgende:..van een mooi bord kan je niet eten
Op woensdag 04 februari 2004 08:49 schreef Marrcel het volgende:........ van een mooi bord ALLEEN kan je niet eten
ik gun het honda des te meer omdat ze altijd de underdog zijn en commentaar krijgen over vermogen bla bla bla...
Ik heb erg veel aan de veringsinstellingen van goorberg/pajic gehad. Dit is een hele goede start als je de standaard instellingen wilt verlaten. Ik rij zomers ook ongeveer met deze circuit afstellingen. Ik ben ook maar een gewone straatrijder. Maar wel met supersportDe doorsnee rijder rijdt geen supersport. Voor supersports vind ik die info van racers over jouw standaard supersport modelletje heel bruikbaar. Maar er zijn natuurlijk wel weer verschillen tussen rijders. Op mijn werk staat een Blade met 3 cm schaamrand
maar ik rij wel een gave motor en dat gevoel voelen is waar het om gaat!!!!!!!!!!
Ik vind dat er veel te veel af wordt gegaan op 1 test, vorig jaar heb ik verschillende testen van de 600 klasse gelezen en daar wonnen ze gewoon om beurten de test.
Aleen bij de 1000 klasse won vorig jaar steeds de gixxer maar die stak er kwa vermogen met kop en schouders bovenuit. Ik denk dat elke japanse 1000 dit jaar wel een keer een test wint omdat ze gewoon ontzettend dicht bij elkaar zitten.