(Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! #4

Alles is goooed hier, wilde vandaag eigenlijk gaan rijden, maar was te brak van het hardlopen...Komende week weer een week. Dit jaar eindelijk maar eens circuitrijden. Door de drukte zat dat er vorig jaar niet in :/
 
Alles is goooed hier, wilde vandaag eigenlijk gaan rijden, maar was te brak van het hardlopen...Komende week weer een week. Dit jaar eindelijk maar eens circuitrijden. Door de drukte zat dat er vorig jaar niet in :/

Komt er een circuitfiets dan? :P

Enne....circuitrijden???? Doe ik ook :]

img9128bordercx9.jpg
 
Zeker wel!

Supermotard eruit, CBR600RR erin....En dit jaar weer lekker leren rijden (want ik bak er niks meer van na anderhalf jaar niet echt veel rijden -O-)


Ik ben iig happy met weer een supersport onder mijn aarsch 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
nieuwe koppelingshendel is op de post gegaan... De easy clutch... Koppelen met een vinger 8)
 
:N ;)

Wie weet als ik er weer tijd en geld voor heb, zal sowieso wel weer circuit worden :P
 
Waaat.... Nee man, met een straatfiets kan je ten minste ook gezellig tuffen met bekenden 8-)
 
Zo, net terug van heerlijk uurtje les. Lekker over van die kleine wegjes gereden.

Oempf, totdat ik dit bord tegenkwam (let wel; op 1 km was die al zichtbaar...)

30270px.gif


Omdat het zo lekker reed en wat aan het dagdromen was het hele bord verkeerd begrepen. Gesloten voor bromfietsers dacht ik...

-O- :$ :N B| :X |(

Stomste blunder tot nu toe in ieder geval :')

Instructeur kon er wel om lachen, ik ook, en hop, weer lekker verder getuft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan