(Centraal)ik heb geen rijlessen meer!!

kies een datum voor de WB ft ZZ tour

  • 15 oktober

    Stemmen: 5 35,7%
  • 22 oktober

    Stemmen: 8 57,1%
  • 29 oktober

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond: Na het werk een paar uurtjes heerlijk gereden, bij me ex-instucteur
geweest en ff meegereden :) . We waren met 5 motoren 2 leeringen 2 ex leerlingen en uiteraard de instucteur.

Op weg naar huis ff de snelweg pakken, rijden er van die debielen (GTI'tjes e.d.) continue in je dode hoek en lopen sigaretten te pieken :( .
Was het zat ff gas erop en weg waren ze, maar toch erg irritant die sigaretten pieken.

Hebben jullie ook vast weleens meegemaakt of toch niet??

Greets Buddha
 
Oh jongens, ik heb net zo verschrikkelijk lekker getourd!! Ik ben helemaal verliefd op mijn motor, hij rijdt zo fijn! Heerlijk langs de rijn, in t zonnetje, langs t bos, stukje autoweg... Morgen voor t eerst met de motor naar school, dus ook voor t eerst snelweg & file met eigen motor.. Spannend hoor! Maar heb dr wel erg veel zin in! *D
 
Hey Ilian, welkom 8-)

Vandaag power commander erin gezet, volgens mij pakt ie soepeler op het gas nu, maar omdat ik vandaag naar school wilde tuffen, was ik er bijna en toen pakte ik de verkeerde afslag. Toen zat ik in een gehucht waar ik niet meer uitkwam en net als ik zo ver mogelijk van huis wegben moet ik erg nodig pissen. Wilde ik gaan, zie ik een politiekorps boete uitdelen aan een koekblikker. Dus toen ben ik maar doorgereden :9 En toen duurde het nog 15 minuten + 2 infoborden voordat ik eindelijk echt richting den bosch ging. Geen fatsoenlijk bord (op een kruising) te vinden...FFS. Toen terug naar huis, rustig beetje gassen op de snelweg :]
 
dus je bent nooit op school terecht gekomen :P

Das motorrijden he, beetje rijden zonder ergens heen te gaan!
 
Ik ben inderdad nooit aangekomen op school, wist niet of het open was en ik moest naar de wc, dus ik ben maar omgekeerd...Maar rijden zonder dat je weet waar je heengaat is wel cool ja *D Nadeel is wel dat je de mooie wegen niet echt vaak ziet :X Dus ik rij toch liever een beetje op bekende wegen (of in ieder geval richting!)
 
Vandaag power commander erin gezet, volgens mij pakt ie soepeler op het gas nu, maar omdat ik vandaag naar school wilde tuffen, was ik er bijna en toen pakte ik de verkeerde afslag. Toen zat ik in een gehucht waar ik niet meer uitkwam en net als ik zo ver mogelijk van huis wegben moet ik erg nodig pissen. Wilde ik gaan, zie ik een politiekorps boete uitdelen aan een koekblikker. Dus toen ben ik maar doorgereden :9 En toen duurde het nog 15 minuten + 2 infoborden voordat ik eindelijk echt richting den bosch ging. Geen fatsoenlijk bord (op een kruising) te vinden...FFS. Toen terug naar huis, rustig beetje gassen op de snelweg :]
*grinnik* :}
 
Afgelopen zaterdag heb ik genoten van het zonnetje en mijn motor gewassen. Dus toen ik klaar was meteen maar een fotootje gemaakt van m'n motortje en mij.
schoondivje.jpg

Gisteren heb ik een flink stuk gereden (zo'n 300km) en ik blijf het heerlijk vinden. Wel merk ik dat het nog niet altijd even goed gaat. Met name als ik wat moe raak, wil er nog wel eens iets niet naar wens gaan. Met als gevolg dat ik erg voorzichtig ga rijden (en dat is ook niet naar wens ;) ).
Dus binnenkort maar eens kijken of ik nog eens een rijlesje kan afspreken. Eens kijken of dat helpt.
 
mooie foto hoor. bij mij gaat t poetsen niet zo goed meer, te veel tijd kwijt met rijden ;)
hoe lang heb je je rijbewijs nu? ik vond het namelijk eerst ook niet zo lekker gaan maar ik merk nu echt een stijgende lijn. als je moe wordt kan t helpen ff te stoppen (tanken, kopje koffie) en dan weer verder.
volgens m'n vriend ben ik nu de laatste tijd een beetje aan t spelen met m'n motor. hij vindt het suf, ik denk dat ie jaloers is ;)
 
Hallo motorcollega's,

Vandaag afgereden en in 1 keer geslaagd.
Het begon niet echt lekker deze dag. Ik was een beetje zenuwachtig voor me examen en wilde nog even me fietsbanden oppompen om te voorkomen dat ik een lekke band zou hebben als ik naar mijn motorrijschool moest fietsen.
Wat gebeurt er nou ik de fietspomp pakken en door een stomme beweging van mij valt er een bloempot van +/- 10 kg. op me wijsvinger --> helemaal blauw en behoorlijk gekneusd. Shit zo vlak voor me examen.

Ik gehaast naar me rijschool maar was nog lekker op tijd. OM 9:20 vertrokken richting CBR in Sloterdijk.

Daar aangekomen nog even relaxt wat gebabbelt met mijn instructeur en andere cursisten die af moesten rijden.

Na een relaxt gesprekje met me examinator buiten even de bravok regel doorgenomen.

Alles goed en wel en ik kon onderweg. Na ongeveer 5 minuten moest ik de motor even aan de kant zetten om te kijken hoe ik stil ging staan en daarna weer de weg op ging (kijken richting aangeven etc.) Ben ik zo stom om een parkeerterrein op te rijden :( Me instructeur geeft me direct op me flikker. Ik dacht nog ojee nu al een foutje. Maar goed daarna lekker doorgereden paar bochtibge weggetjes gepakt en alles ging best wel lekker.

Op een landweggetje waar je maar 60 mocht hield ik mij keurig aan de snelheid (65 -70) krijg ik ineens weer te horen dat ik het gas wel wat meer open mocht trekken. Ik dacht hehe eindelijk mag het dus lekker 80-85 daar gereden waar mijn examinator erg over te spreken was (hoorde ik achteraf).

Daarna richting halfweg gereden en zo terug naar Sloterdijk.

Motor weer geparkeerd bij het CBR en ik werd binnen gefeliciteerd door mijn examinator. Ik blij :D direct daarna naar de rijschool en het gemeentehuis om het rijbewijs op te halen. 's middag's een vriend gebeld en direct ff een tochtje naar Marken gemaakt :D

Eindelijk af van dat oortje op me oor waardoor de instructeur aanwijzingen gaf.

Heerlijk, eindelijk de vrijheid die ik altijd al had willen hebben.

Sportieve groet,

Sebas

P.S.

Meteen maar ff een foto in me outfit op me motor
full
 
Laatst bewerkt:
leuke foto's jesje, visje, r6-sabba (gefeliciteerd nog) (die van jesje, wat een poserfoto :P , kende ik al ;o).

Vandaag voor het eerst naar school gejakkerd met de motor omdat het studentenmotorclub promodag was, dus ik dacht, mooi moment om eens kennis te maken met de mede motorfreaks. Frisjes was het smorgens gvd, maargoed :P Ik klaag verder niet. Wel keertje verkeerd gereden. Kreeg daardoor echt prachtbochten voor mijn kiezen, maar wel een probleem met de tijd. Oftewel, ik was te laat toen ik in vol leren pak de eerste keer op school verscheen. Het was muisstil in de collegezaal en alleen de docent was aan het praten, en toen kwam ik al krakend binnen wandelen :P Vreemde ogen kwamen mij ten deel :9 . Anyway, daarna ff met motorclub kennis gemaakt, erg aardige lui, misschien maar eens lid van worden. En toen de weg terug, die een stuk soepeler verliep :P .

Ik moet wel zeggen, bij het stoplicht ga ik me er nog niet tussen frotten om vooran te komen...Moet ik toch maar eens gaan doen :P
 
Bijna 3 weken heb ik moeten wachten. Mijn lieverd is door de dealer helemaal in garantie gemaakt. (dealer Anbergen in Slagharen: pluim! : }) Hele cardan is gereviseerd en het ding loopt weer als een zonnetje. Ik ben dus ook weer het zonnetje in huis en de hele familie is nu weer blij

Het trillen is helemaal weg en ik kan weer ontspannen zitten op dat ding. genieten dus weer en ik ga volgende week een paar flinke stukken rijden. Ik had gisteren trouwens na het tanken de dop niet gesloten. Ik rook bij elk stoplicht benzine en dacht "Wat heb ik nu weer?" :( Elke dag een dag een dag om te leren. Is verder goed afgelopen.

Kijk dit ben ik ..
full
 
Bijna 3 weken heb ik moeten wachten. Mijn lieverd is door de dealer helemaal in garantie gemaakt. (dealer Anbergen in Slagharen: pluim! : }) Hele cardan is gereviseerd en het ding loopt weer als een zonnetje. Ik ben dus ook weer het zonnetje in huis en de hele familie is nu weer blij

Het trillen is helemaal weg en ik kan weer ontspannen zitten op dat ding. genieten dus weer en ik ga volgende week een paar flinke stukken rijden. Ik had gisteren trouwens na het tanken de dop niet gesloten. Ik rook bij elk stoplicht benzine en dacht "Wat heb ik nu weer?" :( Elke dag een dag een dag om te leren. Is verder goed afgelopen.

Kijk dit ben ik ..
(Afbeelding)

Een bmw?! Kerel hoe oud ben je? :P
Wel super dat je nu eindelijk lekker kan rijden :]

Enneh, Sabba, gefeliciteerd!! :}
 
Heb ik weer...

Afgelopen weekend naar Zeeland geweest voor de Wheelyday.
Voor de rit ff wat extra lucht in mn achterband aangezien ie er wat zacht uit leek te zien.
Af fijn.
Alles goed en wel.
Heerlijk zo'n 300 km gereden die dag.
Weer terug naar huis.

Gisteren nog heerlijk nog naar mn werk gereden (60km heen en terug).

Dacht s'avonds ff mn ketting te gaan smeren.
Allemaal goed en wel.
Draai ik ff aan mn band om die ketting geheel te kunnen smeren. Zie ik ineens iets op mn achterband zitten.
Ik ff kijken.
En ja hoor.

[me] Goldie heeft dr 1e schroef/spijker in dr band gereden |(
[/me]

Waarschijnlijk dus al zo'n 500 km met een schroef in mn band gereden B|

Gelukkig was mn achterband al zo'n beetje aan vervanging toe.
T'is alleen iets eerder dan geplant ;)
 
Heb ik weer...

Afgelopen weekend naar Zeeland geweest voor de Wheelyday.
Voor de rit ff wat extra lucht in mn achterband aangezien ie er wat zacht uit leek te zien.
Af fijn.
Alles goed en wel.
Heerlijk zo'n 300 km gereden die dag.
Weer terug naar huis.

Gisteren nog heerlijk nog naar mn werk gereden (60km heen en terug).

Dacht s'avonds ff mn ketting te gaan smeren.
Allemaal goed en wel.
Draai ik ff aan mn band om die ketting geheel te kunnen smeren. Zie ik ineens iets op mn achterband zitten.
Ik ff kijken.
En ja hoor.

[me] Goldie heeft dr 1e schroef/spijker in dr band gereden |(
[/me]

Waarschijnlijk dus al zo'n 500 km met een schroef in mn band gereden B|

Gelukkig was mn achterband al zo'n beetje aan vervanging toe.
T'is alleen iets eerder dan geplant ;)

balen! maar wat heb je nou geleerd? vaker naar je achterband kijken ;) BRAVOK was zo gek nog niet :P
was je band al een beetje oud of niet?

ik ben momenteel op zoek naar de oorzaak van een enge trilling in m'n motor. het voelt een beetje hetzelfde als dat je een slag in je wiel hebt zitten met je fiets. alleen zit er geen slag in m'n wiel.
de garage heeft al ff snel gekeken of er niet iets levensgevaarlijks aan de hand is, maar alles zit vast. dus morgen breng ik de motor weg om ff goed naar te laten kijken en een kleine beurt. m'n vriend beweert dat ik me alles inbeeld en hij niets voelt dus ik ben benieuwd.
 
kl*te ik heb mn eerste probleem hier. Alle koelvloeistof is uit me motor gelekt. Ik weet alleen nog niet waar en hoe, dus ik ga maar 's aan het sleutelen.
 
balen! maar wat heb je nou geleerd? vaker naar je achterband kijken ;) BRAVOK was zo gek nog niet :P
was je band al een beetje oud of niet?

ik ben momenteel op zoek naar de oorzaak van een enge trilling in m'n motor. het voelt een beetje hetzelfde als dat je een slag in je wiel hebt zitten met je fiets. alleen zit er geen slag in m'n wiel.
de garage heeft al ff snel gekeken of er niet iets levensgevaarlijks aan de hand is, maar alles zit vast. dus morgen breng ik de motor weg om ff goed naar te laten kijken en een kleine beurt. m'n vriend beweert dat ik me alles inbeeld en hij niets voelt dus ik ben benieuwd.

sja.
Die BRAVOK regels zijn er idd niet voor niets.
Maar om nou voor ieder ritje dat na te gaan kijken vind ik ook weer teveel van het goede ;) Vond het al heel wat dat het me opviel dat mn achterband wat zachter was. Probleem verholpen dacht ik, niet dus :P

In principe was de band nog wel goed genoeg om mee te rijden. Alleen wel binnekort aan vervanging toe. m'n profiel op mn band is nog net genoeg, maar ga van de zomer op vakantie naar Frankrijk met de motor, dus was 1 deze dagen eigenlijk toch al van plan om uit voorzorgsmaatregelen een nieuwe er onder te laten leggen, zodat ik deze nog ff kon inrijden voor de vakantie ;)

Maar ehm...
Een trilling in je motor? Lijkt me ook idd niet echt lekker rijden.
Zeker als je niet helemaal weet wat het is.
Idd maar ff naar laten kijken.
Kun je straks weer met een gerust hart :]
 
sja.
Die BRAVOK regels zijn er idd niet voor niets.
Maar om nou voor ieder ritje dat na te gaan kijken vind ik ook weer teveel van het goede ;) Vond het al heel wat dat het me opviel dat mn achterband wat zachter was. Probleem verholpen dacht ik, niet dus :P

In principe was de band nog wel goed genoeg om mee te rijden. Alleen wel binnekort aan vervanging toe. m'n profiel op mn band is nog net genoeg, maar ga van de zomer op vakantie naar Frankrijk met de motor, dus was 1 deze dagen eigenlijk toch al van plan om uit voorzorgsmaatregelen een nieuwe er onder te laten leggen, zodat ik deze nog ff kon inrijden voor de vakantie ;)

Maar ehm...
Een trilling in je motor? Lijkt me ook idd niet echt lekker rijden.
Zeker als je niet helemaal weet wat het is.
Idd maar ff naar laten kijken.
Kun je straks weer met een gerust hart :]

ik ga eerlijk bekennen dat ik ook niet iedere keer kijk en vaak gewoon wegrij. meestal knijp ik alleen ff in m'n voorrem.... :X

die trilling is idd heel irritant. dacht zelf eerst aan een spijker of iets in m'n band maar kan niet vinden. hte enige dat we hebben gevonden is een piepklein slijtspoor op m'n achterband, maar t is niet duidelijk waar dat door komt. vind het zelf geen fijn idee dus gelukkig kan ie morgen al terecht. wel ff 3 keer gevraagd of ik gewoon kon doorrijden, maar dat was geen probleem. ik hoop zelfs dat ik het me gewoon inbeeld en dat het niets ernstig (en dus duur) is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan