(Centraal)ik heb geen rijlessen meer!!

kies een datum voor de WB ft ZZ tour

  • 15 oktober

    Stemmen: 5 35,7%
  • 22 oktober

    Stemmen: 8 57,1%
  • 29 oktober

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tadaaa!!

Ik mag nu ook hier komen...vanmiddag mn examen gehaald!
Mn vriendin had al een topicje voor mij geopend (en zich daarvoor geregistreerd :+ ) zodat er wat felicitaties waren als ik thuis kwam *D

Felicitaties voor Tommy

Dus voor mensen uit dit topic die gereageerd hebben: Thanx :}

GrtZ Tommy
 
kl*te!
Na een lek in m'n radiator radiateur heb ik m laten repareren... na één ritje: wéér lek
Na een tweede reparatie: weer lek!
Wat kan de reden zijn? Slecht gerepareerd, of is de radiateur gewoon poreus

Moet je zo'n ding inrijden nadat hij is gerepareerd of kun je meteen volgas lange ritten maken?
 
He mensen!!

Ben er ook nog!! afgelopen weken op zoek gegaan naar motor...en nee geen duc Monster geworden.

Zaterdag mag ik mijn gloednieuwe bike ophalen, het wordt ook een chopstick!! Illian! jippie!!! nu nog hopen op mooi weer! maarre ik ga dus waarschijnlijk ook Niet mee met de tour...ik ga het niet redden denk ik....
Alvast heel veel plezier voor de anderen die wel mee gaan!!
Adios!!1

oeps moet mijn naar wel veranderen zie ik nu....


in ChopstickGirl!! :9

piccie piccie!!!! :)

(welcome back trouwens... :P )
 
kl*te!
Na een lek in m'n radiator radiateur heb ik m laten repareren... na één ritje: wéér lek
Na een tweede reparatie: weer lek!
Wat kan de reden zijn? Slecht gerepareerd, of is de radiateur gewoon poreus

Moet je zo'n ding inrijden nadat hij is gerepareerd of kun je meteen volgas lange ritten maken?

heb je hem bij een garage laten maken of door iemand anders?
want in een geval van een garage zou je toch denken dat ze ff wat verder kijken en t zouden zeggen als ie poreus is. terug en klagen!
 
Indien veel rotondes moet je toch wel een redelijk stuk van de route af kunnen liggen :+

full


Kom jij nou ook maar gewoon lekker meerijden! :)
 
Net geslaagd. Ging niet helemaal lekker volgens mijzelf en mijn instructeur, maar de examinator was tevreden. YES!!! Eindelijk! Nu nog een bike aanschaffen...
 
Dank u. Euhm, zou toch wel heel graag een sportfiets willen hebben. En bij voorkeur een Honda (gevoelskwestie). Dus dan kom je al gauw uit op een CBR600F. Probleem is alleen, ik vind alleen de modellen na 98 mooi......dus wat er verder voor opties zijn? Misschien wel een Kwaak, Gixx of Yammie?
 
Laatst bewerkt:
Dank u. Euhm, zou toch wel heel graag een sportfiets willen hebben. En bij voorkeur een Honda (gevoelskwestie). Dus dan kom je al gauw uit op een CBR600F. Probleem is alleen, ik vind alleen de modellen na 98 mooi......dus wat er verder voor opties zijn? Misschien wel een Kwaak, Gixx of Soes?

Zie aan je geboortedatum dat je zwaar mag. Wat is je budget?

Een Gixxer van 96 tot 2000 is wel leuk. Een ZX-6R ook, en zijn nog betaalbaar ook, maar alles ligt aan wat jij te besteden hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan