(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 12 **

In welk deel denk je je rijbewijs halen?

  • Nu deel 12

    Stemmen: 20 45,5%
  • Deel 13

    Stemmen: 12 27,3%
  • Deel 14

    Stemmen: 5 11,4%
  • Deel 15

    Stemmen: 3 6,8%
  • Deel 16

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nu op mijn werk, mijn fotocamera ligt thuis.
Ik ga jullie eerst vanavond mailen en daarna misschien op het internet opzetten.
Is goed als ik de foto's naar je hotmail stuur, want je staat al op mijn msn-lijst?

Ja ik vond ook erg gezellig :Y , knap dat je goed gereden hebt :}


ok.. ik heb alle tijd.. moet nu toch zo naar school tot 5 uur B|
Ja is prima als je de foto's naar m'n mail stuurt.. maar dat is dus geen hotmail, maar gmail --> leelloyd1@gmail.com (die gebruik ik dus ook als m'n MSN-adres)

Goed gereden? Ik? Mwoah valt mee.. ik durf nog nie zoveel..
Maar ik wil wel graag de video zien die Chris genomen heeft.. ik heb veel voor hem gereden.. dus kan ik eens zien hoe ik rij.. :) :P
 
ok.. ik heb alle tijd.. moet nu toch zo naar school tot 5 uur B|
Ja is prima als je de foto's naar m'n mail stuurt.. maar dat is dus geen hotmail, maar gmail --> leelloyd1@gmail.com (die gebruik ik dus ook als m'n MSN-adres)

Goed gereden? Ik? Mwoah valt mee.. ik durf nog nie zoveel..
Maar ik wil wel graag de video zien die Chris genomen heeft.. ik heb veel voor hem gereden.. dus kan ik eens zien hoe ik rij.. :) :P


Dank je wel!
Ik ben ook erg benieuwd naar de video van Chris :Y
 
Vette bike LL! Ik vind zelfs sinds kort de k3 R6 ook erg fraai in zilver/zwart. Misschien een leuke beginnersbike als ik zelf m'n rijbewijs heb. Ik vind de K6 R6 ook schitterend (uiteraard in volledig zwart), maar als ik een nieuwe bike zou kopen, zou ik allereerst een K7 Gixxer 750 overwegen. Maar waar praat ik over? Ik heb nog niet eens mijn rijbewijs.

R6 K3
 
YES, geslaagd voor theorie *O*

heb gisteren geleerd en vanochtends ff. heb 7 oefenexamens gemaakt en slechts 2 keer daarvan geslaagd :o

maar in het echt ging het dus wel goed.

huppa volgende maand ABV en dan verkeer 8-)
 
Vandaag laatste beetje theorie door aatn nemen, morgen om half 12 moet ik :X

Iedereen ff duimen dan voor me :)
 
Ik ben ook zo enorm rond aan het kijken wat voor motor ik wil.
Aan de ene kant wil ik dolgraag een nieuwe GSXR600 of een nieuwe R6, aan de andere kant koop ik liever een iets oudere zodat als ik op m'n plaat ga dat het niet extreem klote is omdat het geen nieuwe motor is, maar ja, dat ben ik nou ook niet echt van plan :S (ongeluk zit in een klein hoekje)

Moeilijk moeilijk moeilijk.

Denk dat ik toch ga beginnen met een R6 rood/wit uit 2000 ofzo.

Eerst maar is een rijbewijs haal :X
 
YES, geslaagd voor theorie *O*

heb gisteren geleerd en vanochtends ff. heb 7 oefenexamens gemaakt en slechts 2 keer daarvan geslaagd :o

maar in het echt ging het dus wel goed.

huppa volgende maand ABV en dan verkeer 8-)

Gefeli!! *O*

Ik moet ook nog theorie halen.. Maar het is nu weer wat rustiger bij CBR geloof ik.. Had net even gebeld (meer om te kijken wanneer er nou data vrij waren) en het is al vanaf 3 oktober.. en daarna iedere dinsdag en donderdag..

Dan wacht ik nog wel even met datum prikken :Y

Eerst even dat theorieboek weer doorworstelen.. :X

Over twee dagen weer :]
 
Ik heb wel piccies van Pogo en LeeLloyd van hun fiets genomen :X

O-)
Lloyd zijn motor, mijn brommer :Y
;) kan je die opsturen? of op internet zetten? ik wil ze graag eens zien..

Ik vond het een leuke middag/avond.. :Y gezellig :Y
jij ook??
Ik vond 't ook wel leuk, had nog geen geschikte plaats gevonden om mijn 'ervaring' te posten, maar als jij het hier doet, mag ik dat ook.

Heb 't leuk gehad, mensen leren kennen *O* , dingen over die mensen geleerd, geleerd dat ik écht een brommer heb, dat hij onbetrouwbaar als de pest is.. euhh...
Oja: Nogmaals excuses voor mijn belachelijk late arriveren :X :X :X echt weer een Pogo-actie. Ruim op tijd vertrekken, om dan 20 minuten te laat aan te komen :\. En ik heb me ook niet eens fatsoenlijk voorgesteld.. wat eigenlijk ook wel beetje dom was, maar ik geloof dat iknog een beetje in de war was.. ofzo.
En euh.. over het 'dolle hond' gedeelte: Ik heb het tegendeel bewezen, want ik heb niet werkelijk ingehaald :P . Ik lijk wel gek (hehe), maar ben het niet helemaal hoor.

Oja - Enig-ma, hoe hard reed ik nou op de dijk? Ik heb geen idee :P 10.000 toeren in de hoogste versnelling O-) O-)

Kijk nu al uit naar de rijlestopicmeeting *O* .
Ik vraag me af of we veel van jou + insane te zien krijgen, aangezien jullie voorop reden en volgens mij reden pogo en ik steeds door het beeld.. :X O-)
*SORRY* :+
:+ . Hoop dattie um snel online zet, ofzo. (youtube?). Ik ben ook niet zo veel te zien geloof ik, behalve idd het stukje naar de dijk toe.
Gefeli!! *O*

Ik moet ook nog theorie halen.. Maar het is nu weer wat rustiger bij CBR geloof ik.. Had net even gebeld (meer om te kijken wanneer er nou data vrij waren) en het is al vanaf 3 oktober.. en daarna iedere dinsdag en donderdag..

Dan wacht ik nog wel even met datum prikken :Y

Eerst even dat theorieboek weer doorworstelen.. :X

Over twee dagen weer :]
Zo'n geworstel is dat niet (in mijn ervaring), dus als je hem over 2 weken plant ofzo heb je ruim voldoende tijd om te leren IMO.
 
Gefeli!! *O*

Ik moet ook nog theorie halen.. Maar het is nu weer wat rustiger bij CBR geloof ik.. Had net even gebeld (meer om te kijken wanneer er nou data vrij waren) en het is al vanaf 3 oktober.. en daarna iedere dinsdag en donderdag..

Dan wacht ik nog wel even met datum prikken :Y

Eerst even dat theorieboek weer doorworstelen.. :X

Over twee dagen weer :]

dank je.
ik ben gisteren begonnen met leren. heb het gisteren ff snel 2x doorgelezen en vanochtend nog een keertje plus de oefen tentamens.
ik kende het matig (de belangrijkste dingen weet je natuurlijk wel).

ik moet zeggen dat ik de oefententamens redelijk te doen vond. als ik iets fout had dan zag ik duidelijk in waarom het fout was (de situaties waren duidelijk).

bij het echte theorie examen had ik een paar vragen waarbij ik de theorie goed kenden maar de vraagstelling vaag was of een twijfelgeval (bijvoorbeeld een motor die een auto inhaalt op een overzichtelijke weg maar waar de tussenafstand minder dan 1 meter lijkt).

op de een of andere manier zie ik niet echt op tegen praktijkdeel, lijkt me goed te doen.
 
Ik vraag me af of we veel van jou + insane te zien krijgen, aangezien jullie voorop reden en volgens mij reden pogo en ik steeds door het beeld.. :X O-)
*SORRY* :+

Dat maakt me niet uit, hihi _O-

Alleen als ik zelf ga rijden, vind ik 't juist leuker hoe en wat men opneemt op de video ;)

YES, geslaagd voor theorie *O*

*O*

Lloyd zijn motor, mijn brommer :YIk vond 't ook wel leuk, had nog geen geschikte plaats gevonden om mijn 'ervaring' te posten, maar als jij het hier doet, mag ik dat ook.

Heb 't leuk gehad, mensen leren kennen *O* , dingen over die mensen geleerd, geleerd dat ik écht een brommer heb, dat hij onbetrouwbaar als de pest is.. euhh...
Oja: Nogmaals excuses voor mijn belachelijk late arriveren :X :X :X echt weer een Pogo-actie. Ruim op tijd vertrekken, om dan 20 minuten te laat aan te komen :\. En ik heb me ook niet eens fatsoenlijk voorgesteld.. wat eigenlijk ook wel beetje dom was, maar ik geloof dat iknog een beetje in de war was.. ofzo.
En euh.. over het 'dolle hond' gedeelte: Ik heb het tegendeel bewezen, want ik heb niet werkelijk ingehaald :P . Ik lijk wel gek (hehe), maar ben het niet helemaal hoor.

Oja - Enig-ma, hoe hard reed ik nou op de dijk? Ik heb geen idee :P 10.000 toeren in de hoogste versnelling O-) O-)

Kijk nu al uit naar de rijlestopicmeeting *O* .:+ . Hoop dattie um snel online zet, ofzo. (youtube?). Ik ben ook niet zo veel te zien geloof ik, behalve idd het stukje naar de dijk toe.

Je brommer...dit vind ik geen goede woord...sportfiets :+

Ach maakt niet uit dat je wat later bent gekomen. Het verkeer in Zaandam was echt chaos door dam tot damloop!
Geinig dat je gespot was door Fuck The Mileu _O-

Ik was zelf ook ff verlegen om mezelf aan je te voorstellen O-)
Je bent dus niet de enige ;)
Ik heb je allang vergeven hoor :)

Jeroen had me al verteld over "dolle hond" :+
Hij was beetje bang dat jij het busje zou gaan inhalen op de dijk want je kon de bocht moeilijk zien wat er ging komen. Gelukkig deed je dat nog niet.
Ik wil je ook niet verliezen, daar ben je te leuk voor :X

Voor de rijlessentopic zal ik dus minder verlegen staan, nu ik Pogo, LeeLloyd en Enig-Ma heb ontmoet.
Niet te vergeten: Pendragon, die ik tijdens mijn rijles heb ontmoet.
Nu kijk ik er echt naar die meeting uit... :Y
 
Haha... val ik toch nog mee. Ik voelde me echt het kleintje :P en ook met dat geld gezeik B| Maar dat is nog meegevallen! Kon 't nog net betalen.. wel een rib uit mn lijf :P

Enne, ik ging dat busje echt niet inhalen als ik niets zag hoor.. maar ik nam een 'aanloop' zodat ik alvast tempo had.. en als ik dan na de bocht goed zicht had, kon ik er langs. Maar ik had dus steeds geen zicht, en ging er dus niet langs. Ben wel dom maar niet slim :+

Edit: Dus je raakt me niet kwijt ;) O-) :P

Nog een edit: Chatten doen we hier
 
Laatst bewerkt:
feli Obey en alle anderen!! *O* *O*

Zo te lezen, was 't heel gezellig die mini-meeting? O-)
Man, kan niet wachten totdat ik de mijne kan ophalen. Morgen maar weer ff bellen met de dealer of ze niet kunnen opschieten.. :+
 
dank je.
ik ben gisteren begonnen met leren. heb het gisteren ff snel 2x doorgelezen en vanochtend nog een keertje plus de oefen tentamens.
ik kende het matig (de belangrijkste dingen weet je natuurlijk wel).

ik moet zeggen dat ik de oefententamens redelijk te doen vond. als ik iets fout had dan zag ik duidelijk in waarom het fout was (de situaties waren duidelijk).

bij het echte theorie examen had ik een paar vragen waarbij ik de theorie goed kenden maar de vraagstelling vaag was of een twijfelgeval (bijvoorbeeld een motor die een auto inhaalt op een overzichtelijke weg maar waar de tussenafstand minder dan 1 meter lijkt).

op de een of andere manier zie ik niet echt op tegen praktijkdeel, lijkt me goed te doen.

Ja, ik wil ook even van die online examens doen, is toch wel handig.. Maar eerst even het boek uitlezen.. Ben er nog niet heel ver in gekomen.

Ik heb wel al één keer theorie gedaan maar toen had ik alleen maar het boek voor de auto doorgenomen |( en dus gezakt.. hehe lekker slim. O-)

Volgende keer ga ik het er weer eens op gokken.. Maar eerst AVB volgende week :X *O*
 
alle geslaagden gefeliciteerd!! *O*

kheb afgelopen vrijdag avond net m'n 3e les gehad en heb alle verrichtingen al gedaan. sommige kunnen nog wel wat beter/netter maar goed, daar heb ik de tijd ook nog wel voor :X heb nu ook nieuwe motorlaarzen (sidi B1) :Y
a.s. woensdag weer 2 uurtjes les :]
 
rijlessen weer opgepakt na anderhalf jaar! En nu gaan ik er weer voor!

Les bij MotoDrome in Zwolle op een Soes GS500!

Begin november ws. AVB en eind november AVD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan