(centraal) Ik heb rijlessen !! (Deel 6)

Bladiblabla

  • Bla

    Stemmen: 2 28,6%
  • Di

    Stemmen: 1 14,3%
  • Bla

    Stemmen: 3 42,9%
  • :P

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Roderick, Fair, Vodkat gefeliciteerd *O*

Bij ons kost een rijbewijs 'maar' 30 euro...

Ik heb vandaag mijn eerste rijles op de weg gehad; Super, wat een gevoel, wat een vermogen :] .

De 25KW CB500 had versleten remblokjes dus ik ging met een onbegrende CB500 de weg op. Mooie buitenaf-weggetjes gehad en ik stond er nog van te kijken hoeveel wind je nog vangt met 80km/h. Dat word leuk als ik een keer de autobaan op mag ;)

Na de rijles nog ff 10 vliegjes van mn helm gepeuterd en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik volgende keer een zonnebril op moet doen. Ik kreeg hoofdpijn van dat tegen de zon inkijken...

Maar het was gewoon super, dinsdag weer *O*
 
gefeliciflapsteerd BOTH OF YOU...

weer twee "gevaren" erbij op de weg!!!

Daar moet op gedronken worden hihahooo
Daar moet op gedronken worden hiiiiihaaaaaahoooooooo

(weer een excuse voor zo'n heerlijke goud geel koud biertje!!! dank u, en het zijn er vandaag maar liefst twee!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* )
 
gefeliciflapsteerd BOTH OF YOU...

weer twee "gevaren" erbij op de weg!!!

Daar moet op gedronken worden hihahooo
Daar moet op gedronken worden hiiiiihaaaaaahoooooooo

(weer een excuse voor zo'n heerlijke goud geel koud biertje!!! dank u, en het zijn er vandaag maar liefst twee!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* )

Zooooow, jij bent snel aangeschoten! :P :+
 
UHMM.. begin me net af te vragen of ik wel op een zwaardere motor les dan 25kw.. toch eens vragen bij de volgende les :P

iig zit ik altijd op een cb500f
 
En ook Vodkat gefeliciteerd natuurlijk goed hoor *O* *O* *O* *O* *O* nu ik nog hopelijk wordt AVD snel aangevraagd.
 
woei woei woei woei \o/ ik ben ook geslaagd, helaas vanwege tijdgebrek hier niet veel gepost meer :X maargoed :) ik heb nu officieel mijn a-beperkt, motor staat nog wel in dongen, maar die ga ik ASAP halen :D
 
:Y
Hier is gewoon een wachttijd van 6 weken ;( (Bussum)

Ben je er al een beetje klaar voor?


ik rijd ook in het gooi.. muah vandaag ging wel redelijk.. eigenlijk wel lekker..

ik zal de taak van vodkat overnemen. ik ga zo een goede openingspost maken. als jullie dat goedvinden?
 
Laatst bewerkt:
roderick en vodkat...feli he!!!!

ik kon niet eerder reageren ivm 3 daagies buitenland

superrrrr

en voorzichtig rijden he!

duc :Y *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan