Centraal Ik heb rijlessen Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook net begonnen, goed gaaf! :} :]

Wat rondjes oefenen enzo, met achterrem en gas tegelijk. Ging alleen nog te snel maar verder ging het lekker :]
 
Vragen ze niet, want je krijgt geen vragen waar je moet antwoorden met een komma in het antwoord. Ze vragen dus geen toegestane promillages (0,5 en 0,2) maar weer wel aantal microgrammen (220 en 88). Scheelt weer een klein beetje leerwerk.

'k Zie net dat je 4 minuten geleden al vertrokken bent. Toch nog veel succes in ieder geval.........

Bedankt iig ;)

MRND-X mag er een streepje door m'n theorie? *O* Dank u :Y
 
Mijn AVD = @ 28 - 06 - 06!

Beginpost kan aangepast worden! *O* *O*

Hopen dat ik het ga halen, anders kan ik mijn theorie ook weer over doen.. -O-
 
Hallo!

Ik meld me bij deze (ola MRND-X :W ).

Ik heb morgen mijn eerste rijles. Ik zal hier melden hoe het is gegaan, vind het wel een beetje eng maar heb er ook heel erg veel zin in *O* . Ik ga lessen bij Hippe op de Ceintuurbaan in Amsterdam.

Leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft :Y .
 
Raar eigenlijk, ik lees bij iedereen dat ze leren schakelen/kijken...
Ik heb nog aangegeven nooit gereden te hebben, maar ik mocht opstappen en we gingen meteen een rondje stad (met kruispunten rotondes, de hele hap) doen...
Wist wel hoe het moest, daar niet van, maar nog nooit geoefend..

Groot verschil in aanpak :)
Hij zei dat het was om de motor te leren kennen. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat je niet meteen de weg op wil als je nog nooit gereden hebt.

@Pr!li: Gefeliciteerd!! *O*
 
Bij deze het slechte nieuws :o :


Nederland is een wegterrorist rijker , ofwel geslaagd! :Y

Van harte, geniet ervan :} *O*

Bedankt iig ;)

MRND-X mag er een streepje door m'n theorie? *O* Dank u :Y


*O* Gefeliciteerd man :} hoeveel fout :?

Hallo!

Ik meld me bij deze (ola MRND-X :W ).

Ik heb morgen mijn eerste rijles. Ik zal hier melden hoe het is gegaan, vind het wel een beetje eng maar heb er ook heel erg veel zin in *O* . Ik ga lessen bij Hippe op de Ceintuurbaan in Amsterdam.

Leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft :Y .


Heel veel succes *O*

maar je bedoelt natuurlijk:

Ceintuurbaan in Amsterdam Rotterdam

Rotterdammers weten wel waar dat is ;) *O*
 
Van harte, geniet ervan :} *O**O* Gefeliciteerd man :} hoeveel fout :?Heel veel succes *O*

maar je bedoelt natuurlijk:

Ceintuurbaan in Amsterdam Rotterdam

Rotterdammers weten wel waar dat is ;) *O*


Dat genieten lukt wel hoor , gisteren avond even test rit gemaakt en het rijdt stukken beter en anders dan de les motoren :Y
 
Dat genieten lukt wel hoor , gisteren avond even test rit gemaakt en het rijdt stukken beter en anders dan de les motoren :Y
Dat geloof ik best ja :)
Heel andere positie op de motor ook... vind ik wat prettiger, je kan hem echt de bocht om dénken (in mijn ervaring) en da's op de ER5 wat minder.

Gefeliciteerd Skyline :) fijne verjaardag ;)
 
Dat geloof ik best ja :)
Heel andere positie op de motor ook... vind ik wat prettiger, je kan hem echt de bocht om dénken (in mijn ervaring) en da's op de ER5 wat minder.

Gefeliciteerd Skyline :) fijne verjaardag ;)

Er-5 hoefde ik geen moeite te doen om met steppiesaan de grond te rijden of door de bocht te gaan op welke manier dan ook , kwestie van gewenning en oefening. Zit positie en koppel is geheel nieuwe ervaring.

Mensen die geslaagd of jarig zijn bij deze gefeliciteerd & succes! :Y
 
De starttopic is bijgewerkt *O*

Ik was gisteren niet ff op de topic geweest, hebben jullie al hoop posts geplaatst. Maar het is altijd leuk om te lezen.

Waarom ik niet gister er was....wat dachten jullie ervan???
Het is verdomd lekker weer buiten. Ik was gisteren met de MFA meteen na mijn werk naar MS Sloten gegaan, lekker gaan eten, daarna wezen knallen vanuit A'dam, RRP, Spaarnwoude en Westpoort :] :] :]
Heerlijk ..... (lees: ik zat natuurlijk achterop, kan niet anders he :X )

@ Pr!li: gefelici met je behaalde theorie!

LeeLloyd
Weerdo
Rasco
nickster
en Jantine ( ;) )

Jullie zijn toegevoegd en welkom in onze supergezellige topic *O*
 
Hij zei dat het was om de motor te leren kennen. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat je niet meteen de weg op wil als je nog nooit gereden hebt.

@Pr!li: Gefeliciteerd!! *O*


Ik had ook nog nooit geschakeld, en zelfs nog nooit op een scooter gereden :+ en mijn eerste les was ook gewoon op de weg. Niet dat ik er problemen mee had ofzo :P Nog 2 dagen voor mijn laatste les voor mijn AVB :9~
 
ghehe, ik hoorde net van een goeie vriend van mij dat ik het maar ff gehaald moest hebben voor 23 juni omdat er dan een of andere brikkentoer is en ik dan ff op zijn cb400f moest rijden :P goh, wat vervelend nou :P

heb zin in dindsdag, dan 2 uur lessen, oefenningen waarschijnlijk :)
 
Tattoo'd Lady
Theorie ??-??-06
Voertuig ??-??-06
Verkeer ??-??-06


Hallo allemaal! ik dacht ik voeg me ook even toe aan dit topic als het mag :)

Ik rijd bij Fly over in Den Haag en ben ergens in december al begonnen. Helaas zijn er nogal wat lessen bij me uitgevallen wat het ook allemaal tot een wat trager proces vormt.

Verder, blij dat ik :]

Iemand trouwens nog tips voor de halve draai en weg rijden parkeervak? Ik ben daar een beetje stug in :N
 
Hey medemotorijdertjes :W

Gisteren EINDELIJK weer eens een motorrijles gehad ging wel ok, paar dingen van goh daar had je voor kunnen gaan daar had je kunnne wachten maar verder ging het goed :) en lekker weer :} laaste keer was 8 maart en toe was het wat minder

ben al 2 keer gezakt -O- maar 3 is scheepsrecht he :)

en ik reed daar bij almere a6 richting lelystad en ik kijk in me spiegel terwijl ik terug naar me rijschool tuf met 130-140 zie ik een vet gruwelijke motor vlak achter me rijden, ik kon niet echt aan de kant en moest nattulk ook niet maar toen ik rechts een gat zag ging ik aan de kant en die kerel blaast ff met 170-180 zo langs me op zijn benellie goudklerig wit ofzo :) nou klonkt echt heerlijk :) *O*

volgende week donderdag weer les :)

en binne 2-2.5 maan weer examen denk ik ofzo :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan