Centraal Ik heb rijlessen Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k zit hier dan ook bijna het langst van allemaal _O- _O-

Pr!li : houd je meelbox in de gaten......

Heb nog niks :X

je hebt de mail toch niet naar de_prie@apesnikkel.com gestuurd mag ik hopen...[me]Pr!li komt er nu achter dat ie wel erg lijp bezig is...bedoelde eigenlijk te zeggen de_prie@h0tmail :N Tijd om naar bed te gaan denk ik...[/me]
 
Het enigste dat daar op die borden staat is walibi, lelystad en emmeloord...fucking verdwaald op de weg terug haha!
Maar toch gelukkig nog thuis gekomen :Y
 
Vandaag weer een lekkere les gehad, inmiddels mijn derde!

Voor het eerst:
- De uitwijkproef gedaan en die ging de eerste keer gelijk goed. De tweede keer ff te hard aan komen rijden, maar de volgende keren is dat niet meer voorgekomen.
- Langzame slalom was de eerste 2 keer wel lastig, daarna ging het wel goed.
- Remproef: eerst met slippende achterband, later ging het wel beter

Herhaling van de korte bochten betekende direct maar 8tjes gaan draaien. Achtjes in het begin toch ff lastig, later geen probleem meer.

Blijf er zin in houden, op twee wielen rijdt toch wel errug lekker *O*

AVB datum is nu ook bekend!

O$|RU$
Theorie: ??-??-06
AVB: 03-08-06
AVD: ??-??-06
Lesmotor: HD XL883R Sportster
 
Enig-ma LEUKE VIDEO!!! :+

Nu heb ik toch een aantal vragen en opmerkingen:

1. Emmeloord is dat nie dichtbij Swifterbant?
2. Plekkie is wel eindje van de rijschool vandaan of nie soms? hoelang rij je hiervoor?
3. Waarom rijdt instructeur voorop? Ik moet altijd voor de mijnes rijden..zodat hij goed kan zien..wat ik doe.. zowel goede als slechte dingen..
4. Is dat je normale AvB-plekkie? lijkt zo klein.. heb je geen last als je de snelle of rem-oefeningen moet doen? :?
5. Jouw slalom lijkt zo simpel alsof je 't al je hele leven gedaan hebt.. *zucht* nu moet ik 't nog doen.. B|
6. Die 8 van jou.. is totaal anders dan de mijne.. jij lijkt bijna rechtop te blijven.. maar ik moet echt helemaal schuin met dat ding.. Ik MAG NIE EENS rechtop blijven.. dus moet PUUR vanuit de heupen kopen..
Raar dat wij 't op 2 verschillende manieren moeten/mogen doen..
7. _O- die laatste slalom op weg naar huis _O-

Zo dat was 't :P
 
Enig-ma LEUKE VIDEO!!! :+

Nu heb ik toch een aantal vragen en opmerkingen:

1. Emmeloord is dat nie dichtbij Swifterbant?
2. Plekkie is wel eindje van de rijschool vandaan of nie soms? hoelang rij je hiervoor?
3. Waarom rijdt instructeur voorop? Ik moet altijd voor de mijnes rijden..zodat hij goed kan zien..wat ik doe.. zowel goede als slechte dingen..
4. Is dat je normale AvB-plekkie? lijkt zo klein.. heb je geen last als je de snelle of rem-oefeningen moet doen? :?
5. Jouw slalom lijkt zo simpel alsof je 't al je hele leven gedaan hebt.. *zucht* nu moet ik 't nog doen.. B|
6. Die 8 van jou.. is totaal anders dan de mijne.. jij lijkt bijna rechtop te blijven.. maar ik moet echt helemaal schuin met dat ding.. Ik MAG NIE EENS rechtop blijven.. dus moet PUUR vanuit de heupen kopen..
Raar dat wij 't op 2 verschillende manieren moeten/mogen doen..
7. _O- die laatste slalom op weg naar huis _O-

Zo dat was 't :P
DANK JE....

1: niet als je het moet kruipen...
2: ongeveer 10 minuten...maakt niet uit...ik RIJD :Y
3: mijn instructeur gelooft het wel....
4: is klein ja, leer ik goed NIET naar die ^%$*# stoepies te kijken. remmen doe ik op het stukje weg ervoor..
5: ja, was alles maar zo simpel..heb er vandaag een blaar aan over gehouden..
6: het is ook nog stationair...mijn 8je is als mijn snelle slalom...ook rechtop _O- _O-
7: ja, een echte salsa he.. _O- _O-

geeft niet, ik kom er wel....

m3cury >>> waar woon jij dan???
 
DANK JE....

1: niet als je het moet kruipen...
2: ongeveer 10 minuten...maakt niet uit...ik RIJD :Y
3: mijn instructeur gelooft het wel....
4: is klein ja, leer ik goed NIET naar die ^%$*# stoepies te kijken. remmen doe ik op het stukje weg ervoor..
5: ja, was alles maar zo simpel..heb er vandaag een blaar aan over gehouden..
6: het is ook nog stationair...mijn 8je is als mijn snelle slalom...ook rechtop _O- _O-
7: ja, een echte salsa he.. _O- _O-

geeft niet, ik kom er wel....

m3cury >>> waar woon jij dan???

Ah.. ok dan.. thnx 4 da feedback (just being curious O-) ) hehe..
Op hoeveel lessen zit je nu eigenlijk?

Edit: 23 :X
 
Het enigste dat daar op die borden staat is walibi, lelystad en emmeloord...fucking verdwaald op de weg terug haha!
Maar toch gelukkig nog thuis gekomen :Y

Ja buiten de randstad is echt een grote fucking dierentuin! :+
 
Ah.. ok dan.. thnx 4 da feedback (just being curious O-) ) hehe..
Op hoeveel lessen zit je nu eigenlijk?

Edit: 23 :X


Ik zal een eind moeten rijden naar het examenterrein, dus moet ik voldoende wegervaring moeten hebben. Als ik dus mijn avb heb, kan ik vrijwel gelijk mijn avd doen..
 
Zo lieve mensen..

ik ga m'n bedje opzoeken.. ben helemaal kapot van 't leren..

Morgen eerst 2 uurtjes rijden.. dan nog ff leren waarschijnlijk en om 3 uur m'n theorie..

wish me luck :+

Welterusten.. lieve kindertjes..!

(ja sorry ben helemaal brain-dead door dat boek)
 
Ik zal een eind moeten rijden naar het examenterrein, dus moet ik voldoende wegervaring moeten hebben. Als ik dus mijn avb heb, kan ik vrijwel gelijk mijn avd doen..


ff een reply voordat er wat verkeerde gedachtes opkomen duiken..

ik zei: EDIT: 23 :X
voor de duidelijkheid.. die smiley plaatste ik.. omdat ik zo DOM was om nie te zien dat het eigenlijk in je ondertitel stond..

Ik hoop NIET dat je het opvat als: "23? en dan nog nie AvB?", want zo bedoelde ik het dus nie..

het was alleen om mijn fout te benadrukken.. want het stond al in je ondertitel en hoefde ik dus eigenlijk nix meer te vragen..

snappie 't nog?

Dus ik hoop nie dat je het verkeerd opvatte en nu boos bent op mij..
want dan zou ik '( zijn..
 
Morgen weer rijles. Ik heb tot nu toe 1 intest gehad en 2 dagen later 2 lesuren achter elkaar. We hebben al lekker gescheurd over openbare weg en snelle en langzame slalom en stop proef. Snelle slalom en stop proef gingen meteen goed. avb al aangevraagt. 25 juli. De instructeur zei als je in dit tempo doorgaat dan zou ik het toch maar vast aanvragen. Ik vind die snelle slalom heel leuk om te doen. 8je nog niet gedaan maar halve draai wel.

JIEPPIEEEEEEEEEEE eindelijk zit mijn motor rijbewijs eraan te komen *O*

(zucht... ik moet er nog wel eerst het 1 en ander voor doen)
 
*O*

Wat een fantastische 2uurtjes daarnet! *O*
we hadden in 2 uurtjes alle oefeningen gedaan. Alle remoefeningen gingen altijd al voldoende tot goed, zo ook deze x.
Alle snelle oefeningen ook voldoende tot goed.
Lopen met motor is natuurlijk easy..

en 't gene waar ik 't meest blij om ben vandaag.. is dat m'n langzame oefeningen allemaal goed gingen.. :Y
Kheb nu zelfs de langzame slalom 'onder de knie' .. zo moeilijk is ie eignelijk nie..! B| *D en parkeervak uitrijden waar ik moeite mee had ging 2day voldoende..
de rest van de langzame cluster gingen ook altijd voldoende tot goed..

Dus ben met een *O* -feeling naar huis gegaan..

nu nog blokken voor Theorie.. over 3,5 uur.. B| -O-
alleen dat kan m'n dag nog verpesten.. :(
 
29mei m'n theorie gehaald met 2foutjes en aankomende donderdag mijn 1ste les :) echt zin aan, en daarna gelijk naar het concert van metallica :9~
 
The Engineer, LeeLloyd allebei veel succes *O*


Vandaag lekker wezen lessen en ging eindelijk goed op de snelweg, mag ook wel aangezien ik volgende week AVD examen heb :X . Ging een beetje klote afgelopen 2 á 3 lessen maar dat is hopelijk helemaal voorbij :} En ik ga nu met een goed gevoel naar het examen toe *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan