Centraal Ik heb rijlessen Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd. allebei heel veel succes met examens! Laat even weten hoe het gegaan is he? (like, as if they would not do that |( stupid me)
 
DANK JE....

1: niet als je het moet kruipen...
2: ongeveer 10 minuten...maakt niet uit...ik RIJD :Y
3: mijn instructeur gelooft het wel....
4: is klein ja, leer ik goed NIET naar die ^%$*# stoepies te kijken. remmen doe ik op het stukje weg ervoor..
5: ja, was alles maar zo simpel..heb er vandaag een blaar aan over gehouden..
6: het is ook nog stationair...mijn 8je is als mijn snelle slalom...ook rechtop _O- _O-
7: ja, een echte salsa he.. _O- _O-

geeft niet, ik kom er wel....

m3cury >>> waar woon jij dan???

Ik woon in zeewolde, sixflags is biddinghuizen O-)
 
@MRND-X:
Ja idd dat 1100-vragen-boek van Veka-Best of zo.. die groene..
had die vorig jaar ook al doorgenomen.. was toen een goede voorbereiding.. dus zodoende dat ik deze weer doorneem :)
als is het toch wel een rotkarwei.. 1100 vragen doornemen.. B| :r
Ik doe het trouwens in Sloterdijk.. lekker dichtbij :)

@Enig-ma:
ISBN zal je wel bedoelen.. (je zei ISDN :+ )
hier komt ie dan: 90-6799-084-1
Ik had 'm gewoon besteld via www.veka-best.nl en dan motortheorie of zoiets klikken.. en dan kan je 'm bestellen.. wel raar is dat je geen bevestiging of iets dergelijks krijgt.. komt na een weekje in je post..
of gewoon bij de boekenhandel :)

Jeps lekker dichtbij in Sloterdijk en heb je het gehaald???
Ik loop nu 2 dagen achter...ben aan het bijlezen.... O-)

Enig-ma, ik heb dat boek gewoon bij ANWB winkel gekocht ipv via internet.
 
Jeps lekker dichtbij in Sloterdijk en heb je het gehaald???
Ik loop nu 2 dagen achter...ben aan het bijlezen.... O-)

Enig-ma, ik heb dat boek gewoon bij ANWB winkel gekocht ipv via internet.

Als je alles leest.. dan moet je ergens tegenkomen..dat ik :Y *O* postte..
oftewel THEORIE GEHAALD...
staat ook bij.. of je m'n theoriedatum wil doorstrepen :+
 
*O* Gefeli!! *O*

heb je ze alle 1100 nog afgekregen? _O-

*O* Gefeli *O*

:N Nee.. 12 uur zei :W tegen 't boekje..
had toen 1000 vragen behandeld.. NOG STEEDS ERG VEEL! _O-
Daarnet bij CBR nog ff snel doorgebladerd.. that's bout it..

Ben blij dat ik er nu vanaf ben :W *O*

Ik wacht nu af op m'n AvB.. moet hopelijk ook wel lukken.. :Y
 
:N Nee.. 12 uur zei :W tegen 't boekje..
had toen 1000 vragen behandeld.. NOG STEEDS ERG VEEL! _O-
Daarnet bij CBR nog ff snel doorgebladerd.. that's bout it..

Ben blij dat ik er nu vanaf ben :W *O*

Ik wacht nu af op m'n AvB.. moet hopelijk ook wel lukken.. :Y

hoeveel fout had je?
 
:N Nee.. 12 uur zei :W tegen 't boekje..
had toen 1000 vragen behandeld.. NOG STEEDS ERG VEEL! _O-
Daarnet bij CBR nog ff snel doorgebladerd.. that's bout it..

Ben blij dat ik er nu vanaf ben :W *O*

Ik wacht nu af op m'n AvB.. moet hopelijk ook wel lukken.. :Y

1000 omg! :}

Nou maar op naar avb :Y
 
@ Burn-in: gefelici met je behaalde AVB!!!

@ *Karin, wat een mooie pak zeg!!!

@ MV Augusta: proficat met je behaalde rijbewijs!

@ Enig-ma, met mij prima, alleen heb ik erg drukke dagen gehad. Met dat lekker weer ben ik vaak op de motor te vinden ;)
En damn is het druk op het werk, de hele dag achter de PC, snap je ook dat ik daarna thuis kom ff geen PC meer kan zien.
Maar ik heb alleen vandaag 1 dagje gewerkt, dus ben ik voorlopig weer vrij tot maandag. En dan is het weer normale werkweek, zucht |(
Alleen moet ik nog kijken wanneer ik mn vakantiedagen ga inplannen….
Morgenavond heb ik :] rijles.

'k zit hier dan ook bijna het langst van allemaal _O- _O-

Dan ben je niet de enige _O-

this time just expressions: :Y *O*

@MRND-X:
Would you be so kind to 'doorstrepen' my theory-date? :+

Done en :j voor je behaalde theorie !!!

Mij zien jullie niet meer in dit topic..


Want ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gefelici!!!!!

Enne….de starttopic is eindelijk bijgewerkt!

En en nog enne … ik zie het vandaag MF embleempje bij mn avatar pas O-)

@ Enig-Ma…ik ga je nu ff filmpje kijken als ik ‘m zo dadelijk ga downloaden!


Edit: Enig-ma, ik kan je filmpje geen toegang krijgen. Heeft Chris 'm soms weer dicht gegooid ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
@Ruudw: ik had 4 fout.. tijdens 't examen had ik meegeteld.. en kwam uit op 6 twijfelgevallen.. de rest waren zeker goed.. dus ik was eigenlijk 100% zeker dat ik 't gehaald had.. *O*

@Prili: ja 1000 vragen B| para he? B| idd op naar AvB, maar dat moet wel lukken als ik zo blijf rijden als de laatste paar lessen :Y

@MRND-X: Dankjewel! en :j -je terug voor het doorstrepen ;)
 
@ MRND X>> ik wist pas dat chris hem dicht kon gooien nadat ik het mailtje naar je gestuurd had..sorry. ik denk dat dat hij morgen avond wel weer achter zijn computer zit en dan zal ik wel kijken of je er ook bent en dan kan hij hem weer ff openen. Fijn trouwens dat het weer goed gaat...

@ Lee >> IK BOOS??? nee hoor, ik had hem gelijk door..moest ook wel lachen erom. Ik wilde gewoon ff uitleggen hoe het bij mijn lessen gaat. Ik vraag me namelijk af hoe anderen naar het examenterrein gaan als ze nog helemaal geen straatervaring hebben.
enne oooohhhh jaaaah, je hebt je theorie binnen... *O* *O* *O* *O*

@ m3rcury>> da's inderdaad in de buurt :W
 
@ Lee >> IK BOOS??? nee hoor, ik had hem gelijk door..moest ook wel lachen erom. Ik wilde gewoon ff uitleggen hoe het bij mijn lessen gaat. Ik vraag me namelijk af hoe anderen naar het examenterrein gaan als ze nog helemaal geen straatervaring hebben.
enne oooohhhh jaaaah, je hebt je theorie binnen... *O* *O* *O* *O*

Oh ok dan.. gelukkig maar ;)
van de 10 lessen waren er 2 verkeersdeelneming..
mijn instructeur vind het ook belangrijk dat je straatervaring hebt.. wegens het feit dat ik les in Zaandam, maar examen doe in Alkmaar (half uurtje rijden)..
enne oooohhhh jaaaah, dankjewel (voor je felicitaties)! ;)


Nah Mede-MF-ers ik ga slapen.. ben moe na zo'n dag hard leren.. _O-

 
Okey, mijn eerste post in dit topic dan maar dus bij deze:

HELLOOOWW mede-motorrijders (al dan niet in spé) :W :W :W


Voertuigbeheersing en theorie heb ik al in de pocket, maandag a.s. mag ik op voor verkeersdeelneming *O*






Dit allemaal in 25kW... -O-





Is het bij jullie trouwens ook zo een hel om studiegenoten te hebben die al een tijd motorrijden en daar de mooie verhalen van te horen? :(

Voordeel hiervan is wel dat er meteen genoeg tourgenoten zijn als ik het maandag gehaald heb (waar ik toch best wel vanuit ga :9 )


Voor iedereen natuurlijk: succes en vooral veel plezier!



Voor de lessers in Amsterdam heb ik nog een vraagje: bij welke school lessen jullie en hoe herken ik jullie op straat wanneer jullie klaar zijn? (ofwel: welke motor heb je eventueel al klaarstaan?)

Ik zal iig goed te herkennen zijn (zie avater)
 
CLUT heeft 4 juli theorie, eerste examen is verplaatst van 13 naar 19 juni. Gaat nu weer lekker met lessen om 5 uur weer heb er al zin in met dit weer :] :] :]

Sorry dat ik niet veel reageer in dit toppic maar heb beperkt internet en niet echt tijd eigenlijk laat jullie weten hoe het gaat

Mzzl CLUT
 
[
HELLOOOWW mede-motorrijders (al dan niet in spé) :W :W :W











Is het bij jullie trouwens ook zo een hel om studiegenoten te hebben die al een tijd motorrijden en daar de mooie verhalen van te horen? :(

Weet je wat ik vervelend vind om te lezen:

1. dat het net lijkt alsof iedereen de avb schijnbaar makkelijk vindt ( IK VIND HET NIET ZO MAKKELIJK!!! Bijvoorbeeld de halve draai, ik heb de draai gelijk de eerste keer gemaakt, maar niet op de juiste manier, ram dat er maar eens uit!)
2. dat veel mensen al weten wanneer ze gaan afrijden ( IK WIL OOK SNEL!!! Ik heb nu negen lessen gehad en wil ook een datum om naar toe te leven)

Kortom ben weer eens jaloers op anderen die het al beter kunnen of beter voor elkaar hebben!

Vraagje : hoeveel lessen heb je gehad voor je opmocht voor je AVB en AVD ?
Ps. IK ZOU DIT GRAAG OOK VAN ANDEREN WILLEN WETEN!!
 
Derde rijles ging best wel uhm kudt :+

Begon met bijna anaal gepenetreerd te worden door de medelesser bij een stoplicht, gelukkig reden we baksteensgewijs.

Daarna achtjes en halve draai oefenen wat ook best wel kut ging, ik doe het wel enzo maar leun niet goed tegen dus dat wordt blijkbaar afgekeurd en dat tegenleunen wil er om de een of andere reden niet in.

Daarna een stukje rijden wat wel leuk was op het feit na dat ik mezelf bijna onderuit remde bij even stoppen langs de kant van de weg en dat de medelesser juist op de dijkjes niet door reed wat ik dus wel weer leuk vind om te doen :P

Al met al geen les om nog een keer zo uit te voeren :+
 
Hoi Puma,

Vrees niet hoor. Ik vond het ook lastig. Maar wat ik gemerkt heb, is dat jezelf de remmende factor bent. En als je door hebt hoe het allemaal gaat, dan lukt dat je ook wel. Ikzelf heb 16 uur gereden voor ik de 1e keer op ging, maar dat was zeker niet genoeg voor me. Ik heb er nu in totaal 26 gehad en heb het gehaald. Het is echt een gevoel wat je moet krijgen en de een heeft dat sneller dan de ander.

De reden dat de een alles sneller weet dan de ander, is dat de een een pakket gekocht heeft. De rijschool koopt dan al examens van te voren in, waarop je ingepland wordt. Voordeel: je weet wanneer je op moet. Nadeel: je weet wanneer je op moet. Kijk het is leuk om de datum te weten, maar lessen worden er krap op gepland. M.a.w. je hebt geen tijd om extra lessen te nemen wanneer je je nog niet comfortabel voelt.


even wat anders: we hadden hier eens een discussie over het al dan niet gebruiken van koppeling in de 8 en halve draai. Merendeel zei, dat het niet mocht. Ik heb de rijinstructies gelezen en daarin stond, dat het zeer zeker mag. En die wordt door het CBR gebruikt.
 
kuT rijles gehad!


Had ff mn hele pak etc aangedaan. Om even te proberen. Ik leek wel een plank! zo stijf! Rijden in de stad was dus ook niet echt een succes, daarna maar wat buitenweggetjes gepakt.. dat ging beter!

Volgende week examen.. doe ik dan lekker de soepele rijschool shit aan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan