(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zonet (ruim uur geleden ofzo).
Op de A9, rond hmp 64, richting alkmaar.
Een offroad model, met sticker op de vierkante topkoffer.

:w
 
Waarschijnlijk moet ik dat zijn, een Zwarte V-Strom met topkoffer. Kenteken begint alleen met 90 :+

Ik reed daar nl wel omstreeks die tijd.

Met een extra remlicht onder het normale licht?
Zoja, dan was je het inderdaad, ik zat ingeblikt achter je.
Heb met m'n dikke vingers het verkeerde kenteken ingetypt:$
 
Met een extra remlicht onder het normale licht?
Zoja, dan was je het inderdaad, ik zat ingeblikt achter je.
Heb met m'n dikke vingers het verkeerde kenteken ingetypt:$

Ja ik heb inderdaad een extra Led remlicht onder het het normale achterlicht (ook Led)

Dan is er geen twijfel meer mogelijk. Bedankt voor de spot en de oplettendheid :t
 
Vanochtend om 8:15 u @MotoMarz gespot, vlak na de Wijkertunnel/Velsertunnel. Vlak voor mijn auto ging een andere motorrijder voor jou aan de kant, het ging ook net weer een beetje doorrijden.
:W
 
Ik heb nog geen forum sticker maar vanaf morgen dagelijks te spotten. Ga via de A9 en A4 vanaf Heerhugowaard richting Amsterdam centrum. Donkerblauwe V strom, zwart/blauw motorpak en knal gele helm.
 
Volgens mij tellen alleen spotjes met een stickert......
SdeVries maakt het allen maar makkelijker voor ons voor het geval je de MF-sticker hebt gemist op het nummerbord. Kan je hem in de file eruit pikken op basis van kleding en helm 👍


(tot je erachter komt dat er meer motorrijders zijn die in eenzelfde kleurstelling op motor rondrijden...of om jou te pesten gaat nu iedereen die over de A9 en A4 rijdt in eenzelfde kleur pak en helm rondrijden 😝 )
 
Vanochtend rond een uur of kwart voor 9 op de A20 richting Rotterdam 27-MF-** een zwarte Yamaha MT-09

Ik zat op de zwarte AT voor je (en later achter je) in de file :W
 
Volgens mij reedt @addwin achter me in Nieuwerkerk ad IJssel (hoofdweg/ europalaan/ ringvaartlaan /goudmos,
Ongeveer 17.30 uur?
 
Ja behoorlijk lang ja, al vanaf Badhoevedorp.😛
Haha, ja. Had je het al door voordat ik je voorbij kwam?
Is toch een nadeel zo in het donker... kan wel zwaaien maar de kans is klein dat je dat ziet. En als ik met grootlicht ga flitsen denk je misschien dat er een druktemaker achter je zit. ;)
 
Vanochtend rond een uur of kwart voor 9 op de A20 richting Rotterdam 27-MF-** een zwarte Yamaha MT-09

Ik zat op de zwarte AT voor je (en later achter je) in de file :W
Die heb ik op de terugweg gespot richting Gouda! En volgens de search is hij heel vaak gespot maar ik heb geen bevestiging kunnen vinden wie het is. Ben benieuwd of we er nog achterkomen. :P

Ik zat ingeblikt in de file als passagier want ik mag niet rijden.
 
Vandaag rond half 12 stond er een zwart/oranje KTM SuperDuke(denk ik) bij Goedhart voor de deur. Zo op het oog van iemand die daar op dat moment ook aanwezig moet zijn geweest (stond niet bij de werkplaatsmotoren, maar recht tegenover de ingang) maar het was te druk om te kunnen ontdekken van wie de motor was.

Wie oh wie??
 
Haha, ja. Had je het al door voordat ik je voorbij kwam?
Is toch een nadeel zo in het donker... kan wel zwaaien maar de kans is klein dat je dat ziet. En als ik met grootlicht ga flitsen denk je misschien dat er een druktemaker achter je zit. ;)

Nee had t niet door. En ja als je met groot licht was gaan seinen had ik idd gedacht " Wat is dit nu weer voor idiote druktemaker?" 🙄😁😁😁👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan