(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Hey Jeffrey!

Nou bedankt iig voor t spotten :t , tis verder bar weinig wat ik gespot wordt (like that matters _O- )

In wat voor blik rij je dan en waar spot je me dan zoal, vraag ik me nu af?

Verder, binnenkort ff mtb-en op 't Langedijker parcours? :)

Vreemd genoeg spot ik je altijd rond dit kruispunt
En ik rij nog steeds in de Antraciet grijze Toyota aygo
 
Laatst bewerkt:
Hans, ben je er 12 juni toevallig ook? Geen idee of ik dan met de fiets of met 't blik ga (ik ga zelf de baan niet op, vind m'n Div900 niet zo geschikt voor het circuit), maar vrienden van me gaan dan wel rijden, voor hun altijd makkelijk om iemand aanwezig te hebben die kan helpen sleutelen, mocht dat nodig zijn :+
Nee, dat is een doordeweekse dag, en dan werk ik meestal in het ziekenhuis...
volgend jaar is dat anders, dan ben ik pensionado, en dan zal ik ook door de week regelmatig op het circuit te vinden zijn.
groet'n uut Zwolle...
 
Ah, vandaar :)

Groeten terug van een mede Zwollenaar :P
Ben er bijna elk weekend hoor, a.s.zondag, een week later weer op zondag,
gemiddeld zo'n 50 tot 60 dagen per jaar.
Geef me een steentje, en ik zeg je uit welke grindbak hij komt... LOL
Met de WSBK afgelopen week was ik 's nachts in het medisch centrum om het fort te bewaken,
overdag op post in de Haarbocht met de ambulance.
 
Vanmorgen een zilver blauwe hayabusa met rode/oranje stickers gespot.

Jij had een pak met dezelfde kleuren en iets rood/oranje op de rug en een zilveren helm.

Ik heb zo naar je motor zitten kijken dat ik je kenteken compleet ben vergeten te noteren.

Het tijdstip was ca 08.40 en we reden richting ring Amsterdam( allebei richting zaanstad)

Ikzelf was toevallig eens niet op de motor maar reed in mn zwarte cuore,misschien heb je me nog met mn lichten zien seinen.

Gokje, heb ik Hans uut Zwolle heel misschien gespot?? :W
 
Gisteren rond 17:30, op de A28 richting Zwolle. En donkere Hayabusa, was niet echt zwart.

Ik zat in een busje terug te tuffen vanaf Assen, motor stond achterin ;)
 
Gisteren rond 17:30, op de A28 richting Zwolle. En donkere Hayabusa, was niet echt zwart.

Ik zat in een busje terug te tuffen vanaf Assen, motor stond achterin ;)

Ik heb daar wel gereden gisteren na een dagje dienst in het medisch centrum, maar die van mij is echt wel heel zwart hoor, en vlgs mij was ik iets later, de sessies duurden tot 17,40 uur.
 
Vanmorgen rond 8:30 op de N7 richting het Julianaplein vanaf richting Drachten tussen de file door :W

Zat niet op te letten in het blik, dus helaas geen naam en rugnummers...
 
Ik heb daar wel gereden gisteren na een dagje dienst in het medisch centrum, maar die van mij is echt wel heel zwart hoor, en vlgs mij was ik iets later, de sessies duurden tot 17,40 uur.

Ik was gaar na het waterballet op de baan dus zou best kunnen dat je het was, zoveel busa's rijden er nou ook weer niet :W
 
Vanochtend A27, afslag Bilthoven. De hele weg naar Bilthoven reed ik achter je. Bij de stoplichten sloeg ik linksaf, jij rechtdoor. Nog even naar elkaar gezwaaid. Ik reed op mijn blauwe Diversion.

Die vrachtwagen die voor je zat heeft echt zowat 15 seconden stil gestaan voor een GROEN stoplicht. Denk niet dat je het hebt gezien, maar ik wel... Damn...
 
Ja, je was wat aan het sleutelen?

Grappig, had een veel ouder iemand achter je nickname verwacht :$


Haha, hoezo had je dat verwacht dan? Was idd ff aan het sleutelen, stadslicht was kaduuk van de bmw. Dus daar ff gefixt.

Was jij ook met de motor dan? Heb geen mf stickers gezien daar.

Volgende keer mag je me gerust aanspreken hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan