(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

In wateringen/den haag op de wippolderlaan thv de KFC richting de a4 rond 20:00 uur zag ik gisteren een motor met mf sticker, ik zag het model niet zo goed, alleen dat je een enkele uitlaat onder het zadel hebt. Ik stond voor linksaf bij het stoplicht richting wateringen/den haag met mijn stickerloze caferacer.
 
Ik zie overal stickers ineens. Ook gisteren zag ik iemand lopen in wateringen met een rode gtr aan de hand en een mf-sticker op de kentekenplaat. Ik dacht laat ik eens stoppen, heel aardige man, maar was zich niet bewust van de sticker. Het bleek dat hij een GTR recent heeft gekocht van iemand van het motor-forum. De motor lekte benzine.

dus oproep van de dag: haal de sticker even eraf als je de motor verkoopt.
 
Vanmiddag rond 17.00 op de A7 van Hoogezand naar Groningen. Je pakte de afslag Groningen centrum

Kenteken
MH-BN-1X

Blauw witte suzuki als ik het goed zag.
 
Vanmiddag rond 17.00 op de A7 van Hoogezand naar Groningen. Je pakte de afslag Groningen centrum

Kenteken
MH-BN-1X

Blauw witte suzuki als ik het goed zag.
Tijd en locatie kloppen, alleen beschrijving en kenteken niet :P heb deze suksukki niet gezien overigens :)
 
Rond 6:45 op de A20 een donkere bmw, met een mf sticker op de rechtse zijkoffer. Ik kwam vanaf de A16 en terwijl ik aan het invoegen was kwam jij links voorbij en ging voorlangs de afrit Alexander op.
 
Vanochtend in Houten

Rode BMW GS *D

full
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bij de Shell en daarna op de Bovenburen in Winschoten, een Honda VTR SP2 volgens mij. Jij ging richting Scheemda, ik richting Pekel
 
Tijd en locatie kloppen, alleen beschrijving en kenteken niet :P heb deze suksukki niet gezien overigens :)

Haha, grappig.. hier hetzelfde!
Tijd en locatie kloppen, alleen beschrijving en kenteken niet :P heb deze suksukki niet gezien overigens :)

Ik rijd daar altijd op een rode VFR met topkoffer zonder stickertje ;( . Zal op jullie stickertjes gaan letten =)

Motor was een gsxr-750 trouwens.Kenteken ff gecheckt.
 
In wateringen/den haag op de wippolderlaan thv de KFC richting de a4 rond 20:00 uur zag ik gisteren een motor met mf sticker, ik zag het model niet zo goed, alleen dat je een enkele uitlaat onder het zadel hebt. Ik stond voor linksaf bij het stoplicht richting wateringen/den haag met mijn stickerloze caferacer.

Dat was ik! Je motor staat me nog bij, ruig ding :) :W
 
Ik rijd daar altijd op een rode VFR met topkoffer zonder stickertje ;( . Zal op jullie stickertjes gaan letten =)

Motor was een gsxr-750 trouwens.Kenteken ff gecheckt.

Ik heb jou weleens zien rijden in/rond Groningen denk ik! Ik rijd een zwart/grijze Suzuki GS500 met zwart puigruitje en bijna altijd een kleine tailbag, zonder sticker. Wel mét geel Eendje op het stuur. :+
 
Laatst bewerkt:
+/- 45min terug een zwarte street triple gespot op het Airborneplein/Berekuil in Arnhem, reed samen met een stickerloze Z750/1000.

Vanaf de stickerloze zwarte KTM die eerder groen licht had :W
 
Volgens mij heb ik BigBen gespot rond 17.00 uur op de Molenstraat in Ede. Of iemand anders op een fjr met een motorpak met veel gele accenten.
Als het een bruine FJR was, dan was ik het. Het zou qua tijdstip wel kunnen dat ik het was.
 
That's me :W Waar/wanneer had je mijn sticker eigenlijk gezien? Aangezien ik niet bij de motor stond toen je mij aansprak.

Dat je er uberhaupt nog tijd en kracht voor had om mij te spotten :} Tot volgend jaar?
Tijdens het fietsonderdeel heb ik je een paar keer voorbij zien komen en bij een keerpunt zien staan.
Tijd heb je overigens voldoende tijdens zo'n wedstrijd ;)

Ik vind het een leuke, goed georganiseerde kleinschalige wedstrijd dus er is zeker kans dat ik volgend jaar weer mee doe. Tot dan :)
 
Bij het festival 'Het Rondje Eilanden' in Vinkeveen afgelopen zaterdag een witte BMW K1300S gespot.
(hopelijk heb ik het typenummer goed onthouden)

Stond geparkeerd tussen diverse andere motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan