(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Tijd locatie type motor en motormerk komen overheen. Stak volgens mij mijn been nog wel uit! (Yamaha fz1 zwart)

Rij het traject ook wel eens met een blauwe vstrom 650 met een Linux sticker op de koffer.
Gisteren donderdag 30 aug rond 18:15 op de A50 richting Zwolle, net voorbij knooppunt Beekbergen.
Ik zag helaas niet wat voor motor, een naked in ieder geval ;) :] Was het een Yamaha misschien?
Ik reed op die rode Duc de afslag.
 
Zaterdag Morgen Coentunnel richting Zaandam, Rode CBR

Ik zwaaide nog vanuit me (SIXT) huur busje maar je had het niet door vermoed ik.

:W
 
Tijd locatie type motor en motormerk komen overheen. Stak volgens mij mijn been nog wel uit! (Yamaha fz1 zwart)

Rij het traject ook wel eens met een blauwe vstrom 650 met een Linux sticker op de koffer.
:W Dat deed je zeker.
Ik rij er niet zo vaak, ik kom eigenlijk vanaf Apeldoorn Zuid richting Deventer. Maar ik vind de nieuwe bochtjes op het knooppunt als je van Zwolle -> Deventer gaat zo gaaf dat ik die wel eens mee pak :P
 
Vanmorgen achter MV-VP-** / CIN aangereden, je dook voor me op de N239 bij Lambertschaag en ik ben tot afslag Avenhorn op de A7 achter je blijven plakken :P

:W
 
26-MB-JF, vanochtend op de A1 richting Amsterdam tussen de A6 en de A9. Ik reed op de wisselbaan (zonder sticker), rechts van je reed een vrouw (of man met lange haren) op een motor.
 
twee uurtjes terug op de A9 vlakbij knooppunt Rottepolderplein, zwarte motor kenteken eindigend op 97, tussen de file door, ik haalde je op een gegeven moment in en wees op mn sticker, denk dat je t wel zag. :)
Na de Wijkertunnel voegde je later in dan ik, was idd efficiënter, niet meer gezien daarna.

Wie oh wie was dit?
 
Vanmorgen achter MV-VP-** / CIN aangereden, je dook voor me op de N239 bij Lambertschaag en ik ben tot afslag Avenhorn op de A7 achter je blijven plakken :P

:W

Zwarte motor blauw frame? Je sticker is mij niet opgevallen. Vanaf deze week weer 4x pw naar Amsterdam dus ik zie je vast vaker!
 
Zwarte motor blauw frame? Je sticker is mij niet opgevallen. Vanaf deze week weer 4x pw naar Amsterdam dus ik zie je vast vaker!
Bijna, kleurstelling is andersom, blauwe motor met zwart frame, een SV650, zou jij toch moeten herkennen :P . Sticker heb ik niet meer, sinds ik deze motor heb geen sticker er meer opgeplakt, ik ben (te) weinig op M-F en dan wil ik niet zoals zo vaak in dit topic wel gespot worden en niet reageren, daar is dit topic niet voor.

Ik rijd daar ook 4x per week, enkel de woensdag niet :W
 
Bijna, kleurstelling is andersom, blauwe motor met zwart frame, een SV650, zou jij toch moeten herkennen :P . Sticker heb ik niet meer, sinds ik deze motor heb geen sticker er meer opgeplakt, ik ben (te) weinig op M-F en dan wil ik niet zoals zo vaak in dit topic wel gespot worden en niet reageren, daar is dit topic niet voor.

Ik rijd daar ook 4x per week, enkel de woensdag niet :W

Ja, type herkend maar niet vermeld, fijne motoren zijn het! Tot :W , volgende keer kijk ik of ik dashcambeelden van je heb
 
Gisteren rond 16:45 uur bij de uitgang Schiphol Oost, een naked bike, kon niet zo snel merk of type zien. Ik sloeg rechtsaf, ging Schiphol Oost binnen, we zwaaiden naar elkaar, ik keek nog ff naar je kentekenplaat en zag iets blauws rechtsboven zitten.
Ik reed op een calypsoblauwe Honda VFR, had donkere textielkleding aan.

Wie oh wie?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist voorbijgereden door iemand op de A12 ter hoogte van Driebergen richting Utrecht. Kenteken begon zo snel ik kon zíen met MX en je lag plat op de tank.
 
Vroeg in de middag rond 12:44 gespot op de Marledijk richting Hattem! Een Ducati 748 rood/wit met mooi geluidje :D
Ik stond net even mijn water af te tappen daar beneden :rolleyes:
 
Nog een van twee weken terug, Even vergeten te posten.

Marine blauw achtig iets met een superbike stuur.
Meen te herinneren dat je iets van RV in je kenteken had zitten.

Tijdstip tussen 17:30 - 18:00
Dag: geen flauw idee meer, maandag avond?

Je reed op de ring langs Alkmaar de Meent - Macdonalds - Tankstation en ging rechtdoor bij de stoplichten verder de N9 over lags de golfbaan.
Ik sloeg af richting N245.

er reed een Triumph Tiger voor je.

Hallo :W
 
Zojuist (~9 uur) op de A12 De Meern richting Utrecht, vlak voor dat het 100 wordt, passeerde jij (MP-LG-**) mij (ook op de motor) . Ik zwaaide naar je, maar je zwaaide niet terug.
 
Hedenmorgen, bij Flevoziekenhuis, Almere Stad, een Black Bird, MF ##74 in het zwart ,geparkeerd. Toch niets ernstigs, hoop ik.
 
matgroene 1200 GS
Deze toevallig? ;)
IMG_20180911_124219757.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan