(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanmorgen in Purmerend rond 09.00 u Een VFR800 :W
20191016_084321~2.jpg
 
Gespot vandaag rond 08:10 snelweg A27 op de brug ter hoogte van afslag Avelingen-west (kant Breda richting Utrecht). Jij haalde me in terwijl ik de afslag nam. Je stak je hand nog op naar mij. Ik reed op een rode Suzuki bandit (naked) en Jij op een donkerrode motor met koffers.
 
Vanmorgen @sandberg gespot toen ik vanuit Heemskerk de A9 op kwam. Meteen al file en je ging bijna meteen voor me aan de kant en maakte een zwaai met je arm dat ik er voorbij mocht. Even voor de tunnel zat je weer achter me. :W
 
Vanochtend rond 8:30 op de A16 vanaf de A20 richting Brienoordbrug.

Op de linkerbaan kenteken dacht iets van 27-MH-PH, helm was rood/oranje en je had een topkoffer.

Wie o wie?
 
Ik was op de V-Strom inderdaad. De kawa had een kvs probleempje. Gelukkig weer opgelost dus vandaag weer lekker met 't silvergrijze monster te werk. :W
Sticker heb ik eraf gehaald omdat 'ie te koop staat. Had ik misschien nog wel ff mee kunnen wachten. :+
 
Eindelijk weer een spotje. Vrijdag 1 november op de A27 richting Utrecht thv Houten / A12 oprit een MFer met het juiste kenteken; MF-XF-28.
 
Dat zal @Deeffox wel geweest zijn.
Haha nee dat was ik niet, kennelijk rijdt er nog een rode Bandit rond daar. Maar ik passeer het omschreven punt tussen half 7 en 7 uur, en de spots zijn van ruim een uur later.
Ik denk zelf ook steeds: "O dat was ik!" totdat ik de verdere details lees :P
 
  • Leuk
Waarderingen: ronk
Eindelijk weer een spotje. Vrijdag 1 november op de A27 richting Utrecht thv Houten / A12 oprit een MFer met het juiste kenteken; MF-XF-28.

Dat was ik! Op de heenweg naar mijn tentamen. Op de terugweg reed ik aan de andere kant €324 boete + admin voor 117 waar ik 80 mocht ... Stille agenten in een VW Passat. Zo jammer. Ze hebben gelukkig niets over mijn sticker gezegd :P
 
Dat was ik! Op de heenweg naar mijn tentamen. Op de terugweg reed ik aan de andere kant €324 boete + admin voor 117 waar ik 80 mocht ... Stille agenten in een VW Passat. Zo jammer. Ze hebben gelukkig niets over mijn sticker gezegd :P
Da's een dure grap voor een student! :o Sterkte met besparen op andere uitgaven... Ik hoop dat je tentamen wel goed is verlopen.

Ik denk dat ze die sticker door de vingers gezien hebben ivm de hoogte van de boete ;)
 
Ik ben gelukkig geen arme student, heb sinds m'n 17e full-time gewerkt en werk nu nog 20u per week in de IT. Heb nooit m'n middelbare school of een vervolgopleiding afgerond en ben 3 jaar geleden op het lumineuze idee gekomen om toch maar weer eens te gaan studeren. Nu bezig met mijn Bachelor Sociologie aan de UU.

Het enige nadeel is dat we net een huis hebben gekocht waar we aan het klussen zijn. Toch rottig dat ik mijn vriendin uit moet leggen dat onze oven een tikkie minder mooi wordt. Of de TV een paar inch kleiner, maar dat laat ik niet gebeuren _O-

Tentamen was randje randje, spannend!
 
Zo d
Dat was ik! Op de heenweg naar mijn tentamen. Op de terugweg reed ik aan de andere kant €324 boete + admin voor 117 waar ik 80 mocht ... Stille agenten in een VW Passat. Zo jammer. Ze hebben gelukkig niets over mijn sticker gezegd :P

Zo dan heb je echt pech gehad. Wel geluk dat je gespot bent, hopelijk ook zoveel geluk met je tentamen gehad. Gr
 
Haha nee dat was ik niet, kennelijk rijdt er nog een rode Bandit rond daar. Maar ik passeer het omschreven punt tussen half 7 en 7 uur, en de spots zijn van ruim een uur later.
Ik denk zelf ook steeds: "O dat was ik!" totdat ik de verdere details lees :P

:W yep, that's me
 
Terug
Bovenaan Onderaan