[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag wederzijdse spot door Quaintx en ikke op de A12. Ik kwam bij Hoofddorp erop om naar Hans v Wijk te gaan. Daar bleek jij ook naar toe te gaan, dus ff praatje gemaakt. Mooi geluid toch 2 V-twins achter elkaar met open uitlaten :9
 
Waar : Ringweg Groningen, ter hoogte van Vesta
Wanneer :Vanmiddag 14:30

Volgens mij mijn collega Timmeh.
In ieder geval een blauwe motor met oranje velgen. En je droeg een blauw/zwart leren pak.
Je reed richting rotonde en ging rechtsaf de A7 op richting Hoogkerk/Drachten.
Ik kon helaas je niet bijbenen/inhalen
 
Vanmiddag gespot bij HvWijk:
Riessie op zijn nieuwe groene BMW, 8-)
en Barry sv wachtend op een bankje :Z
tot zijn motor was opgepimpt en een beurtje kreeg *O*
 
Laatst bewerkt:
gespot bij hemo motoren.

Kimjansen, Bianca 1, Beemer, BennoR6, ZX-neger, Artie, Waldo, :] marius en nog een paar.

Present!!

Toch wel fijn als de voorvering weer naar behoren werkt :]


Ook nog een hele korte spot bij Hans v Wijk vanmiddag zo rond 16:15
We wilen net wegrijden en toen reed je het terrein af. Zag alleen donker rode motor, type durf ik niet te zeggen.
 
Vanmiddag gespot bij HvWijk:
Riessie op zijn nieuwe groene BMW, 8-)
en Barry sv wachtend op een bankje :Z
tot zijn motor was opgepimpt en een beurtje kreeg *O*


En een heel aparte kleur groen.... _O- _O-
Nu alleen nog ff een stikkert bestellen aangezien de gixxxer voorlopig binnenblijft...

:W :W
 
~
Net rond een uur of 4 op de A10 Noord richting de Zeeburgertunnel, kmpaaltje 1.0:

Yamaha (?) met topkoffer, ik zwaaide en wees naar mijn sticker, waarop mijn rugzak besloot om van mijn arm af te glijden. Maar weer terug erop gewurmd, zag er vast raar uit :P

Ik dacht nog moet ik die rugzak overnemen? Ik dacht die wil hem kwijt.
 
Omstreeks half vier over de brug bij zwanenburg.

Een Honda VF (?)750/1000

Berijder met camouflagebroek.

ik stond op mijn pekelbrik voor de stoplichten langs de ringvaart te wachten met mijn dochter achterop, kon nog net je sticker zien.

Hierzo!!! Dat was ik :P Maar ik zou denken dat nicked mij wel zou herkennen :/
 
Ook nog een hele korte spot bij Hans v Wijk vanmiddag zo rond 16:15
We wilen net wegrijden en toen reed je het terrein af. Zag alleen donker rode motor, type durf ik niet te zeggen.

Zou ik geweest kunnen zijn om die tijd. Een Bordeau rode SV650S met highmount uitlaat :}
 
Gespot zaterdag vanaf de snelweg (a12) richting scheveningen Suzuki SV650S (zal rond 14.00 geweest zijn)





vanuit een koekblik '(
me eerste MF spot *O*
 
Laatst bewerkt:
Omstreeks half vier over de brug bij zwanenburg.

Een Honda VF (?)750/1000

Berijder met camouflagebroek.

ik stond op mijn pekelbrik voor de stoplichten langs de ringvaart te wachten met mijn dochter achterop, kon nog net je sticker zien.

Deze berijder (Mroi) ook gespot voor me deur. :+
 
Gespot zaterdag vanaf de snelweg (a12) richting scheveningen Suzuki SV650S (zal rond 14.00 geweest zijn)

[~[url="http://img64.imageshack.us/img64/677/mf2ak4.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img239.imageshack.us/img239/1331/mf1us4.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

vanuit een koekblik '(
me eerste MF spot *O*

That's me, bedankt voor de spot. (geloof dat ik die dag 3 keer gespot ben :} )Ik ben o.a. langs de boulevard gereden en ff een bakkie gedaan, was wel helemaal in mijn uppie 8-)
MiniFoto-LRR7VW4V.jpg
 
Beetje late spot

Waar: Sloterweg Badhoevedorp
Wie: Grijs zilvere R1 uit 2003 gok ik met Laserpijp
Wanneer: Vrijdag middag rond half 2
 
Gespot!

Olle griese, wooter, ikbengek, longneck, en nog een paar anderen waarvan ik de naam vergeten ben :X

ef30f34b103b96e654d2c4d6f67f91be

e37f36e648be7d5f3a4838a045f99a99


En als jullie je afvragen welke heeeele mooie motor dat is de op en na aller rechtse, dan is dat de mijne... :+
 
Gespot!

Olle griese, wooter, ikbengek, longneck, en nog een paar anderen waarvan ik de naam vergeten ben :X

[afbeelding]
[afbeelding]

En als jullie je afvragen welke heeeele mooie motor dat is de op en na aller rechtse, dan is dat de mijne... :+

Dat was jij toch echt niet???????
Jij hebt een andere motor.
Die op die rode motor wilde stappen heb ik nog gezien :Y heb nog hard lopen roepen dat ie gespot was.
En die had volgens mij geen overdosis ijzer in z'n gezicht hangen :+

Heb ik jou potdomme gemist???????
Ik ben nog langs gelopen en heel hard tegen iedereen daar GESPOT lopen bléren...........


Toevoeging;

Jullie hebben volgens mij eerst in de kroeg gezeten,want die foto's op motormeuk van jullie motoren,daar is de markt nog wel verdacht leeg................... :P
Ik heb eerst al anderhalf uur bij Twin Parts staan blauwbekken voor we naar de Grote Markt gingen.
Dat ga ik volgend jaar ook even anders doen B|
 
Laatst bewerkt:
Waar : Ringweg Groningen, ter hoogte van Vesta
Wanneer :Vanmiddag 14:30

Volgens mij mijn collega Timmeh.
In ieder geval een blauwe motor met oranje velgen. En je droeg een blauw/zwart leren pak.
Je reed richting rotonde en ging rechtsaf de A7 op richting Hoogkerk/Drachten.
Ik kon helaas je niet bijbenen/inhalen
heeft die een nieuwe motor dan :? laatste keer dat ik hem sprak had hij de zwarte suus nog :P
 
Dat was jij toch echt niet???????
Jij hebt een andere motor.
Die op die rode motor wilde stappen heb ik nog gezien :Y heb nog hard lopen roepen dat ie gespot was.
En die had volgens mij geen overdosis ijzer in z'n gezicht hangen :+

Heb ik jou potdomme gemist???????
Ik ben nog langs gelopen en heel hard tegen iedereen daar GESPOT lopen bléren...........


Toevoeging;

Jullie hebben volgens mij eerst in de kroeg gezeten,want die foto's op motormeuk van jullie motoren,daar is de markt nog wel verdacht leeg................... :P
Ik heb eerst al anderhalf uur bij Twin Parts staan blauwbekken voor we naar de Grote Markt gingen.
Dat ga ik volgend jaar ook even anders doen B|

als je nou eens op foto 2 naar die goldwing kijkt (die bruine) en dan een stukje naar rechts gaat zie je mijn fietsje...

Op een na aller rechtse... :P


En ik was er al om 11 uur...

Waren wij (ik, sanne en sanne's werkgever) de aller eerste, toen ff wat in die broodjes zaak wat gegeten (in die kelder) en toen de rest van de MFers kwamen hebben we in de 3 gezusters gezeten...

Doe eens een plaatje van jouw fiets dan, mischien heb ik die wel gezien...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan