[Centraal] MF'er gespot! deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
De rooie Thundercat bij de Q-park/texaco (straat heet "Laan" volgens mij) nog een keer, was vanochtend om 7u weg.

Verder zaterdagavond "rond de grote kerk" in datzelfde Den Haag
Witte Yamaha Fzr, paars kuipruitje. dr zit een briefje op je stuur ;)

die van de witte fzr ben ik *D Ik heb het briefje gevonden. Dat was best grappig *D *D
 
Nijmegen Centrum (tussen H&M en Telfortwinkel)
Rood-zwarte GSX-R met MF-Oost sticker
Gele GSX-F (mickey-mouse model) met normale MF-sticker

en ik was op het trapfietsje
 
Misschien mag het hier wel:

Uit betrouwbare bron weet ik het volgende:

Op de Veemkade te Amsterdam is een motorrijder dit weekend in het water gevallen, en wel door het volgende:

Bij het afstappen verloor deze de controle...over zichzelf en kukelde in 'harnas' de Veemkade in.

De motorrijder is uit het water gevist, en mankeert niets...op een deuk in zijn ego na dan lijkt me :P

Volgens een hulpverlener had de motor 2 NL-stickers(wat mij deed denken aan een NL en MF-sticker, dus daarom mijn oproep)


Dus wie o wie was het of weet er meer van :?
 
Ik heb om half 2/ kwart voor 2 een groene Kawa Ninja gespot in de Vijzelstraat in Amsterdam.

Misschien mag het hier wel:

Uit betrouwbare bron weet ik het volgende:

Op de Veemkade te Amsterdam is een motorrijder dit weekend in het water gevallen, en wel door het volgende:

Bij het afstappen verloor deze de controle...over zichzelf en kukelde in 'harnas' de Veemkade in.

De motorrijder is uit het water gevist, en mankeert niets...op een deuk in zijn ego na dan lijkt me :P

Volgens een hulpverlener had de motor 2 NL-stickers(wat mij deed denken aan een NL en MF-sticker, dus daarom mijn oproep)


Dus wie o wie was het of weet er meer van :?
Om een of andere reden denk ik dat deze persoon zich niet zo snel zelf zal melden :P.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet eerder gezien (in ieder geval nog niet eerder je sticker gezien)

Waar: Wegastraat Den Haag
Wanneer: vandaag
Wat: Gele BMW
23092008342.jpg
 
Misschien mag het hier wel:

Uit betrouwbare bron weet ik het volgende:

Op de Veemkade te Amsterdam is een motorrijder dit weekend in het water gevallen, en wel door het volgende:

Bij het afstappen verloor deze de controle...over zichzelf en kukelde in 'harnas' de Veemkade in.

De motorrijder is uit het water gevist, en mankeert niets...op een deuk in zijn ego na dan lijkt me :P

Volgens een hulpverlener had de motor 2 NL-stickers(wat mij deed denken aan een NL en MF-sticker, dus daarom mijn oproep)


Dus wie o wie was het of weet er meer van :?

_O- _O- alsof ik me zou melden dan :N

jeeminee, wel lachen zo hier droog op de bank :Y arme ridder...
 
Nog niet eerder gezien (in ieder geval nog niet eerder je sticker gezien)

Waar: Wegastraat Den Haag
Waar in de Wegastraat is dat eigenlijk, zit zelf aan de Regulusweg die overgaat in de Wegastraat en zie best veel motoren voorbij komen, vanaf de 5e kan ik alleen niet altijd zien of die beschikken over MF sticker ;)
 
Daarnet in bergschenhoek bij de BP een zwarte kawa zxr 10 volgens mij gespot! had een groen pak aan! de lucht inlaat had een groen tintje!


Maandag Op zandvoort volgens mij groep 1
P1000386%20(Medium).JPG
 
Laatst bewerkt:
gespot!!!!

kenteken: MS-XL-**
wat: R6
kleur: zwart
waar: A1
tijd: 17:05/17:15

hopelijk begreep je me hint dat ik je gespot had :+

:W
 
gespot vandaag


waar: in rotterdam
straat: stadhoudersweg thv de tunnel onder de weg door
wat: een grijs/gele thundercat
tijd: zo rond 15.45uur

je had iig een donkere textiel lookwell jas aan :Y

je stond bij het stoplicht stoplicht voor me, en je ging lekker tussen de file door daar
ik stond achter je in een rode jeep, maar zag je sticker te laat
en wilde niet toeteren omdat oom agent achter me stond



bij deze gespot :W


Dat zou ik geweest kunnen zijn (grijsgele thundercat, lookwell pak) alleen bedoel
je misschien de Henegouwerlaan? Daar kom ik bijna dagelijks, maar de
stadhoudersweg kom ik bijna nooit :)
 
Vanmorgen iets voor half 9

Een wat oudere sportmotor (susuki dacht ik) met stikker op de plaat.

Voor de Avans hogeschool in Den Bosch.

wie o wie :)
 
Gespot

Waar: Op de A1 bij de aflag bussum/parkeerplaats langs de snelweg
Wanneer: half 9 vanochtend
Wat: geen idee, kenteken was ML-BN-** je had een schoudertas om, zwart, licht kleurige jas. Ik reed in een verhuisvrachtwagen(wit/blauw) op de 2de rijbaan. Je reed tussen de file door
 
Laatst bewerkt:
Misschien mag het hier wel:

Uit betrouwbare bron weet ik het volgende:

Op de Veemkade te Amsterdam is een motorrijder dit weekend in het water gevallen, en wel door het volgende:

Bij het afstappen verloor deze de controle...over zichzelf en kukelde in 'harnas' de Veemkade in.

De motorrijder is uit het water gevist, en mankeert niets...op een deuk in zijn ego na dan lijkt me :P

Volgens een hulpverlener had de motor 2 NL-stickers(wat mij deed denken aan een NL en MF-sticker, dus daarom mijn oproep)


Dus wie o wie was het of weet er meer van :?
_O- ik geef je weinig kans dat die persoon nu z'n hand gaat opsteken.


:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan