[Centraal] MF'er gespot! deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag bij Bakker motor service

Gehavende Kawa ZXR met blue flame uitlaat en lange MF stiker aan de zijkant van de motor

:W
 
Vandaag rond een uurtje of half 4 op de oostweg in zoetermeer. Een blauw witte XJR 1300 die de A12 richting bleiswijk op draaide. :W

Verder denk ik dat ik door iemand aangesproken werd dat ik gespot was, maar kon de beste meneer niet heel erg goed verstaan want ik had me MP3 speler aan staan. Dus als het een mf-er was sorry dat ik je niet helemaal begreep ;) Was vlak na het forrepark en de motor was een blauwe R1 of R6 met duo :W
 
En weer 3 spotjes.

Donderdag:

Waar: A13 van Rotterdam richting Den Haag
Hoe laat: 17.05 uur
Wat: Grijze Fazer met topkoffer

Waar: Henegouwenlaan, Rotterdam
Hoe laat: 17.15 uur
Wat: Oud gebakje met een beste bak herrie. Gok op een oude Yamaha

kan ik geweest zijn ;)
 
Wat: Een grijze BMW KS?, bestuurder had een Rev'iT jas aan met daar overheen een geel zichtbaarheidsvest (Kushitani?)
Waar: Zoetermeer Stadshart, bovenlangs de tunnelbak stonden we voor het verkeerslicht voor rechtsaf. Je ging nog verzitten toen je de bocht nam. Ik ging tanken bij de BP en jij reed rechtdoor richting de A4/Leiden.
Wanneer: Net zo tegen een uur of 17u. Ik had pas heel laat door dat je een sticker had en ik kon je niet meer voorbij komen.

Bij deze :W GESPOT! :W
 
Vanmiddag bij Hans van Wijk in Zoetermeer een leuk aangeklede Kawa Z750 met sticker zien staan, en daarnaast nog een geel/zwarte Suzuki GSXR, ook met sticker.
 
Vanmiddag ergens na vijven: A12, vanuit Den Haag
rode bmw , sportief geval met cardan (ben slecht met types).
vrouwelijke bestuurder, rood pak, zwarte rugzak, blond haar.


Niet veel later wippolderlaan een gele RSV.
Ik stond even zonder sap met de GTR (net de pomp niet gehaald).
even mee gebabbeld, blijkt bovengenoemde dame te kennen (lol).

en smiling pitbull gespot :+ (met een kluitje GTR-onderdelen, drie ons hulp en een korreltje redding :+ )

Die spot ik ook wel vaker, maar die kijkt nooit op het gespot topic :+ :W
 
Vanmiddag bij Hans van Wijk in Zoetermeer een leuk aangeklede Kawa Z750 met sticker zien staan, en daarnaast nog een geel/zwarte Suzuki GSXR, ook met sticker.

Dat kan ik weleens geweest zijn. Behalve dat ik een Z1000 heb. Maar die Soes klopt :Y
Als er nog een andere Suzuki GSX 1400 naast stond ben ik het zeker.
Het was trouwens op het parkeerplaatsje wat je vanaf de vermogensbank rechts ziet.
 
Gisteren rond 16.00 in Utrecht bij Oorsprongpark een Rode motor, kon het merk niet zo snel zien.
was een wat ouder model, rijder had zwart pak aan en legergroene tas om.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer Vandaag om 12:30 en om 16:30.
Waar PTO te Amsterdam
Wat Een honda pan-europan (spelling niet geheel zeker) Kleur vond ik zelf moeilijk te omschrijven, maar gok tussen bruin en rood :P
Kenteken MH-**-01

Had me motor naast die van jou gezet zodat je hem wel moest zien als je weg zou gaan, maar je stond er nog steeds.

Kortom gespot *O*
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag bij Hans van Wijk in Zoetermeer een leuk aangeklede Kawa Z750 met sticker zien staan, en daarnaast nog een geel/zwarte Suzuki GSXR, ook met sticker.
Oranje? De mijne stond recht tegenover de ingang.

DSC02109_.jpg
 
Laatst bewerkt:
23.00uur A4 /A10 vanuit schiphol richting Amsterdam

volgens mij een cbr maar zag het bij het passeren niet goed ,zag wel geel in helm

Ik toeterde tijdens passeren ,in grijze Ford
 
Vanmiddag gespot, rond 12:00 uur bij het PTO in Amsterdam, een baluwe R1 met seatpipes. :9~
 
23.00uur A4 /A10 vanuit schiphol richting Amsterdam

volgens mij een cbr maar zag het bij het passeren niet goed ,zag wel geel in helm

Ik toeterde tijdens passeren ,in grijze Ford
Heb geen getoeter gehoord (oordoppen, grijze Schuberth S1) maar reed rond die tijd wel daar, net in de beginnende regen, met flink wat reflectiemateriaal op helm, kledij
en rugzak, en met xenon. 8-) :]
 
Heb geen getoeter gehoord (oordoppen, grijze Schuberth S1) maar reed rond die tijd wel daar, net in de beginnende regen, met flink wat reflectiemateriaal op helm, kledij
en rugzak, en met xenon. 8-) :]

oordoppen niet gezien ;) wel idd veel reflectiemateriaal op kleding en xenon

begon idd net te regenen

heb ik jou dus gespot ,bij deze
 
Sorry voor de ietwat vertraagde reactie, eerst wat alcoholisch inschenken, een vervolg-landingsbiertje. ;)

Maar wat een k#tweer en k##wind, was wel lekker vlot thuis en alle vliegenrestjes zijn nu wel weggespoeld..

Owja, spotmeter aanpassen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Gespot vanuit Hans v. Wijk Zoetermeer, een zwarte TLR, heb nog even achter je aan gereden op de A12, ik reed zelf op een zwarte TLS :W
:W
Vond het wel leuk dat je ook en TL had, zie je niet zo veel hier. En dan ook nog eens van MF *O*
 
Gisterochtend om ca. 10:45 bij R.A. Veen:

®rwin

:W

Je reed eerst achter ons en draaide toen de A4 op (waarschijnlijk richting MP Hillegom)

Wij (Lady N en ik) reden in koekblik: bordeaux rode Nissan Micra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan