[Centraal] MF'er gespot! deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
net weer een spot,

Plaats: Apeldoorn
Wat?: was een naked en volgens mij blauw, er zat een enorme herriepijp onder.
Waar?: bij de naald (vanaf de amersfoortseweg) je sloeg linksaf langs de benzinepomp
 
Vanavond in Delft een zwarte TLS gespot met iets groens achterop vastgebonden.

Jij kwam van de mijnbouwstraat en ik van de mekelweg, samen over de st. sebastiaans en op de zuidwal riep je nog gespot tegen me :P


Bij deze teruggespot :W
 
rode cbr
achter werktuigbouwkunde verstopt
Delft
 
Laatst bewerkt:
Een volgens mij spot:

Vanochtend om 8.45 op de Gedempte where richting snelweg a7 in Purmerend een lichtgekleurde motorscooter met sticker... Denk ik. Ik reed de andere kant op, en dacht in mijn spiegel een sticker op je nummerbord te zien.. Ik zat op de fireblade...

Hoi! :W
Goed gezien :Y rij daar vaak ;)

Zat er bij jou ook een op?

Aan je beroep te zien reed je dan naar Webregio.nl of aanverwante bedrijven? :)
 
Laatst bewerkt:
Goed gezien :Y rij daar vaak ;)

Zat er bij jou ook een op?

Aan je beroep te zien reed je dan naar Webregio.nl of aanverwante bedrijven? :)

Close, ik werk bij NR6, heel vlak bij de spot van vanochtend :) Er zit bij mij ook een sticker op, kan wel begrijpen als je het niet ziet hehe.. Ik zag ook maar vaag 2 blauwe vlekjes op een geel vierkant :Y
 
Close, ik werk bij NR6, heel vlak bij de spot van vanochtend :) Er zit bij mij ook een sticker op, kan wel begrijpen als je het niet ziet hehe.. Ik zag ook maar vaag 2 blauwe vlekjes op een geel vierkant :Y
Nog dichter bij :+ Dan staat je motor zeker verscholen naast de kantoorvilla?
Anders zal ik hem toch wel een keer gaan spotten :Y
 
Laatst bewerkt:
En weer iemand gespot. :W

Wanneer: Vanmiddag om ongeveer 16.00 uur

Waar: Amsterdam, Wenckebachweg

Wat: Een blauwe CB500 met rood SBK stuur en een Sebring uitlaat. :+ (Rara, wie is dat toch... :+ )

Heb je gespot toen ik stond te schilderen in m'n nieuwe casa. :W
 
Vanavond in Delft een zwarte TLS gespot met iets groens achterop vastgebonden.

Jij kwam van de mijnbouwstraat en ik van de mekelweg, samen over de st. sebastiaans en op de zuidwal riep je nog gespot tegen me :P


Bij deze teruggespot :W

Ja dat was ik *D

Was wel blij dat je me verstond, is toch best lastig af en toe O-)

Maaruh, een TLS? :? :} misschien dat ik dan toch nog eens wat nieuw dempingspul in die pijp moet doen :X
 
Zouden wij geweest kunnen zijn, in het groepje zaten Blauwe R1, rode CBR RR, zwarte Street Triple een vooral zwarte RSV Mille en een vooral blauwe Duc Monster, heb wel een MF Agusta gezien bij de stoplichten ter hoogte van de veiling. Weet niet tegen wie je gespot hebt geroepen. :W

Ik had wat langer nodig om te tikken LeeJon :+
klopt.. dan waren jullie het. Was inderdaad bij de veiling!
zei het tegen de R1 (althans, degene die er op zat ;))

:W
 
:W Gespot: motorrijder in de Plaspoelpolder in Rijswijk :9

Rond 8 uur vandaag (en al eens eerder).
Grijze/silveren motor (ging te snel om te zien wat het was, of kenteken te zien?).

Je reed op de Burgemeester Elsenlaan, sloeg rechts af bij Ahrend (Handelskade op), toen links de Bruinkopsstraat, rechts de Veryn Stuartlaan op en daarna geloof ik links de Diepenhorstlaan op. Daarna weet ik het niet meer :N

Gespot dus!!
*O*

Mijn eerste MF-er gespot in DH en omstreken (ben hier zelf nog niet zo lang nml, en ook nog geen :] jammer genoeg)...
 
Laatst bewerkt:
2 spots van gister: Maandag 13 oktober
- Amstelveen (rond een uur of 14) vlakbij stadshart bij een rotonde (ik ken amstelveen niet zo goed :+) een blauwe naked met duo.
- rond 16:00 uur op de A1 ging een Pan de A6 richting almere op. Berijder had een lederen "politiebroek" aan.

Ik reed overigens zelf in een zilveren Fiat Bravo.
 
Beetje laat ......maar beter laat dan nooit.....Bij het bomij hotel in hoorn 3 motoren een met sticker

het was een R1.........met op de jas een fel groene driehoek
Ik stond links tweede auto
nog een mooie rit gemaakt?
 
Vanochtend in Waalwijk, een zwarte Fazer, je reed richting Kaatsheuvel. Ik stond in tegenovergestelde richting bij de stoplichten te wachten, dus kon je kenteken niet zo snel zien. :W
 
Vanochtend in Waalwijk, een zwarte Fazer, je reed richting Kaatsheuvel. Ik stond in tegenovergestelde richting bij de stoplichten te wachten, dus kon je kenteken niet zo snel zien. :W

Ik gok even dat dat Ster was

Vanochtend rond 8 in de file gespot bij dat prachtknooppunt van de A4 naar de A12 bij Den haag richting Utrecht:

3 MF'fers op een rij, waarvan volgensmij 1 vrouwelijk

En Chrisjemol gisteren gespot in de HMH ^^
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was ik *D

Was wel blij dat je me verstond, is toch best lastig af en toe O-)

Maaruh, een TLS? :? :} misschien dat ik dan toch nog eens wat nieuw dempingspul in die pijp moet doen :X
hehe, nja ik kan die twee maar moeilijk uit elkaar halen, de tls en de sv, ik zie n soes twin, tlr daarentegen herken k wel altijd :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan