[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot UTRECHT, rode Cagiva in de voortuin op de vondellaan geloof ik. Ik fietste naar huis richting de croeselaan. wie?
 
En vanavond had ik jou ook al gespot.... rond 19:40 op de A10 thv. de Parnasseweg. :W

Idd ,Ik wou net naar rechts komen toen je naast me zat
:W

*O*
he 'opa' :9 ... bij deze de wederspot voor de mac in hoofddorp.

je reed netjes op de a4...waarschijnlijk omdat klpd-snolvo in de buurt was...
*D

Hoi

120/130 lekkere ontspannen.

altijd voorzichtig zijn met die volvo's of leon's
:W
 
Half 5 op de N224 t.h.v. Veenendaal een zilver SV650 gespot.
Berijder had zwarte kleding en een zilveren helm.
En 2 minuten later zag ik Beerhunter rijden op dezelfde weg.
 
Vanmorgen een Honda pan? bordeauxrood op de A13 gespot ..reed je nog voorbij en achter je reed nog een fiets.
 
Vanmiddag rond 15.15 in Bunnik..... op het fietspad (weg was afgesloten) een zilverkleurige motor (SV?), kenteken MJ-L*-5*.
We reden net dat fietspad op....wij op een groene Honda CB750.

Wij groeten U :W
 
half uurtje terug: zwarte CBR 600F die geparkeerd stond voor het Vu ziekenhuis
Heb m vandaag inderdaad ook weer zien staan. Had m een paar dagen geleden ook al gespot:
Vandaag rond 17.45 uur gespot bij het VUmc te A'dam: Zwarte CBR600F PC31 met het kenteken ML-PS-**. Je stond geparkeerd op de stoep voor "restaurant" Marion.
Wie-o-wie???

Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden. Hoop dat het geen ernstig ziekenbezoek is??? -O-
 
vanochtend gespot :Y :Y

een rood wit blauwe cbr 600 f *O* *O* *O* *O*

van uit giesbeek tot en met doetinchem :Y :Y :Y

sorry ik ben je naam ff kwijt :X :X |(
 
vanmiddag rond de klok van 4 uur.
In vlaardingen op de holysingel.

Zwarte motor, merk kon ik niet zien. Rijder was ook zwart gekleed.
Zat te verzinnen hoe ik naast je kon rijden en ff toeteren. Je ging nog naar de beneluxtunnel maar zag geen kans met 60pk aan auto je bij te houden :P
 
Heb m vandaag inderdaad ook weer zien staan. Had m een paar dagen geleden ook al gespot:Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden. Hoop dat het geen ernstig ziekenbezoek is??? -O-

Ik gok dat er niets aan de hand is en dat het de fiets van m'n schoonzusje Viris is ;)
 
Vanmiddag in Bergen aan zee rond half5 deze suzuki? :

(Afbeelding)

mvg Mike

x1pk3XKqoinyMvZ8--oUMQcU7UzoNInz08psGJTY_K64SM1eHFsIQ6dWb5k2DvokveFOm34U7s8CB0RASkcY1cdVWxMdPFSjrtzvVqKgq54djcABPhuqn_IOkFh8DP5tOtW

vanmiddag weer gespot... beste man/vrouw heeft alleen niet gereageerd, volgende x een briefje op de tank.

8-)

mvg Mike
 
Vanmiddag rond 15.15 in Bunnik..... op het fietspad (weg was afgesloten) een zilverkleurige motor (SV?), kenteken MJ-L*-5*.
We reden net dat fietspad op....wij op een groene Honda CB750.

Wij groeten U :W

Ha jullie waren dus MFers! Ik was druk bezig met opletten wat de fietsers gingen doen :P
Is maar lastig he, dat ze die weg hebben afgesloten :(
Het is inderdaad een SV(659s)

Groeten terug! :W :W
 
Ha jullie waren dus MFers! Ik was druk bezig met opletten wat de fietsers gingen doen :P
Is maar lastig he, dat ze die weg hebben afgesloten :(
Het is inderdaad een SV(659s)

Groeten terug! :W :W
Had daar vanmiddag nog ruzie met een of andere ouwe chagrijn. Een knetterende 2-takt scooter die hem met 65 km/u voorbij vloog was geen probleem, maar een - met 2000 toeren - voorbij ploffende VMax kon toch echt niet. Ben maar niet in discussie gegaan, heb hem verteld dat'ie met dat mooie weer wel iets meer plezier in z'n leven mocht hebben dan zo te zeiken en ben weer verder geplofd ( zoals elke ochtend en elke middag :X ). Morgen gaat de weg weer open en is die klote bocht eindelijk voorzien van goed asfalt ( als het grit weg is :X )


[edit]Weg gaat pas vólgende week Vrijdag open B| [/edit]
 
Laatst bewerkt:
hee Mieps, dat was ik dus _O-

Soekje had gelukkig alleen wat krasjes en mijn ego trekt ook alweer aardig bij ;)
Een topdag was het zeker!! Ga je weer?

Heee!
Goed te horen dat het allemaal mee viel achteraf...
Was best ff schrikken denk ik zo!

Denk dat we toe zijn aan een nieuwe verslaving ;) :+
 
gespot :) groene kawasaki zx?r op de n226 in maarsbergen met het kenteken ml-r*-**. je reed langs het verkeer op. ik zat in een blauwe fiat punto sporting. :W :W :W
 
vanochtend op de RAAMWEG in Den Haag richting Scheveningen..

zag alleen in mn achteruitkijkspiegel een sticker, maar de berijder had een fluoriserende oranje helm op :Y

Zo rond 8 uur :Y

wie o wie?
Dat zou ik weleens geweest kunnen zijn? Wat was de kleur van de motor?
 
Een blauwe R1/R6 (kon t zo snel niet zien), vanmiddag in Barneveld bij DD voor de deur...hebben nog ff handje geschud....

Gespot! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan