[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmorgen om 8.20 op de A2 motor met het kenteken MY-*2-**. je had of iets oranje aan of een oranje rugtas? Ik zat te balen in de auto omdat ik van m'n baas de beamer niet achterop de motor mag meenemen (geen idee waarom O-) ) morgen weer lekker op de motor :Y was iig heel jaloers!
 
Gespot vanochtend, geparkeerd naast mijn motor, een BWM K100. Bij mijn Kawa lag bij het voorwiel een briefje van Joost B.

[me]Unforgiven_NL gaat voortaan zijn motor iets beter wegzetten oke Joost? ;) [/me]


Je komt een '1' tekort Het is een K1100 ;)

Ik zag je staan en het enige dat me weerhield van een echt pissig briefje schrijven was die MF-sticker :D (meestal gaat er dan iets op van 'als je net zo neukt als dat je in parkeert word t nooit wat met je... ;) )
Je bent al de 2e MFer die onderaan de flat parkeerd! Er zijn genoeg motoren te vinden daar, die Intruder, die van mij, laatst een R1150RT *drewl* en een CBR... en dan nu die van jou!

Bij wie was je op bezoek als ik zo vrij mag zijn?
 
Laatst bewerkt:
Je komt een '1' tekort Het is een K1100 ;)

Ik zag je staan en het enige dat me weerhield van een echt pissig briefje schrijven was die MF-sticker :D (meestal gaat er dan iets op van 'als je net zo neukt als dat je in parkeert word t nooit wat met je... ;) )
Je bent al de 2e MFer die onderaan de flat parkeerd! Er zijn genoeg motoren te vinden daar, die Intruder, die van mij, laatst een R1150RT *drewl* en een CBR... en dan nu die van jou!

Bij wie was je op bezoek als ik zo vrij mag zijn?

Ik woon daar tijdelijk tot september! Dus je gaat me fiets vaker daar zien staan!
*O* Dit keer wel beter geparkeerd ok? ;)
 
Net gespot op de terugweg van de makro:
17.00 uur A27, afrit meerkerk/noordeloos, tot aan de rotonde van noordeloos, een groene kawa met kenteken ML BP **.

Volgens mij had je wel door dat je werd gespot, en gefotografeerd... Ik heb hier t kabeltje niet om mijn tel met de pc te verbinden, maar post morgen even de visuele spot...

Wie-o-wie??

(ik zat nu dus 's niet op mn fazer, maar in een rode mazda)
 
Net gespot in Woerden. 17.20 uur

Als ik het goed zag een Suzuki. iig een zwarte met topkoffer.
Zag je rijden thv. Kwik Fit oid :+
Je reed richting de A12 tussen de auto's door.
 
vandaag +/- 17:00 samen met een blauwe bmw (k 1200 als ik het goed heb) half Apeldoorn doorgereden (stoplicht-toeristen uitgehangen :P ) dus bij deze:

:W :W :W :W :W :W :W :+

je heb je nick wel genoemd maar ben hem vergeten...
 
:o net even gekeken, stickert zit er nog op :?
:] nagenoeg elke dag maar helaas.
En als je dan zelf iemand spot reageren ze niet -O- .
Jmmr hoor, maar ik geef niet op 8-)
 
vandaag +/- 17:00 samen met een blauwe bmw (k 1200 als ik het goed heb) half Apeldoorn doorgereden (stoplicht-toeristen uitgehangen :P ) dus bij deze:

:W :W :W :W :W :W :W :+

je heb je nick wel genoemd maar ben hem vergeten...

Hehehe :] , Ik had al even gekeken naar de post,maareh zeker net terug van de rijschool??
Ik ben huiswaarts gegaan, nog meer stoplichten, maar daarna de weg naar Hoenderloo.
Die TL van jou met de dubbele BOS pijpen eronder klinkt iig goed herkenbaar!

Tot een volgende keer
:]
 
gister om kwart voor 5 gespot op de A2 tussen maarssen en breukelen.


een rode fazer met een bagster van een fazer 600 S ( volgens mij van mij over genomen) *D kenteken **-PT-75

beide gevallen zijn correct, was ik terug van stage. thnx for the spot 8-)
en de bagster natuurlijk :}
 
Vanmorgen op de A27 ter hoogte van Lexmond zag ik in mijn spiegel van mijn megakoekblik geladen met kleine koekblikken 4 motorrijders aankomen.Het word sinds ik op MF zit een vast ritueel,hup dwars op de stoel en kijken of er een sticker achterop zit.En ja het was weer prijs ,ikke toeteren en deze keer werd ik nu eens wel in één keer begrepen.Gauw ff een piccie gemaakt en weg was tie weer zijn maten achterna.
Dit zijn nu de leuke spots vind ik dat ze ff de tijd nemen om op de foto gezet te worden.
 
Hoi Evo,

Ik dacht wel dat het de beroemde Evo was in zijn megakoekblik !!! Nou, ik vind het toppie, dat jij de moeite neemt om je mede mf'ers op de korrel te nemen :} :} Wil ik best voor poseren ;)
Eh, het waren mijn maten niet, maar het was wel weer eens leuk om met andere bikes richting het werk te rijden (Breda-Utrecht)
Nogmaals thnx voor de spot !!! :Y

Greetzzz. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan