[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Volgens mij al vaker gespot op de A12 Den Haag in: een sportmotor (rood/grijs :? ) met kenteken ML-DP-**. Vanochtend om net over negenen weer. Wie o wie?
 
Vanavond gespot: Aliss, op haar GPZ. Ik reed je in een lesauto tegemoet op de Landscheidingsweg in Den Haag :W
 
Laatst bewerkt:
Maar weer even opnieuw...
Op 28 Mei, op de chopperdag in Alphen, zwarte BMW ( 1000 ?? )

En on the job, SavagePielk, vandaag.
Heb nog even naar de Savage gekeken. Vertel op, waar heb je dat achterspatbord vandaan en waar is je sticker B|


btw......hij is erg :}

Grtz

TT
 
Gisteren gespot door m'n vriendin in aar koekblik, Horney in bedsrijfs-koekblik.
Waar? Bij de oprit van de A10 ná de Piet Heijn-tunnel. Jij ging richting Almere.
Zij groet je :W
 
Gisteren gespot door m'n vriendin in aar koekblik, Horney in bedsrijfs-koekblik.
Waar? Bij de oprit van de A10 ná de Piet Heijn-tunnel. Jij ging richting Almere.
Zij groet je :W
 
Nog maar een keertje: gespot op vrijdag 26 mei o ca. 10:45 u. in Clervaux, Luxemburg.

Een groep motoren waaronder één met MF-sticker: een donkerrode of zwarte Kawasaki GTR1000 of iets dergelijks.

Wij waren met een geel busje dat we net op het parkeerterrein aan de noordkant van het centrum hadden neergezet.
 
Gisteren middag in Utrecht een Buell, stond geparkeerd op de Daltonlaan voor gebouw 2 van Capgemini rond een uur of 13:00. Waarschijnlijk een collega dus, maar wie?
 
Gisteravond in Zeist ??? gespot.
Ik zie je motor dagelijks staan bij die flats naast het politiebureau, maar nu stond jij ernaast.

Ik toeterde in de hoop dat je mn hint snapte, en volgens mij deed je dat.
Toen je me namelijk later inhaalde op de arnhemsebovenweg zwaaide je heel vrolijk.

En je trok leuk weg, nadat de spoorbomen open gingen ;)

Zal je vast wel vaker spotten!

Groetjes Mariette
 
Vanochtend om 08:20 uur op de A13 vanaf Rotterdam richting Den haag, na trajectcontrolle overschie ter hoogte van de afslag Berkel en Rodenrijs.

Rood/zwarte Kawasaki ZX-6R rond bouwjaar '99/00 schat ik.

U bent gespot! ;)
 
gisteren op weg naar mijn werk een groene BMW gespot.
Dit was op de weg van maassluis richting schipluiden.
Ik haalde je op een gegeven moment in omdat het allemaal wat lang duurde.
Ik reed zelf op een orange KLV1000.
tijdstip was ongeveer 13.00 uur
 
Marc AKA Foddex gespot in zijn natuurlijke habitat. Niet de motor maar toch!

Bedankt voor de leerzame ontmoeting :)
 
Gisteravond in Zeist ??? gespot.
Ik zie je motor dagelijks staan bij die flats naast het politiebureau, maar nu stond jij ernaast.

Ik toeterde in de hoop dat je mn hint snapte, en volgens mij deed je dat.
Toen je me namelijk later inhaalde op de arnhemsebovenweg zwaaide je heel vrolijk.

En je trok leuk weg, nadat de spoorbomen open gingen ;)

Zal je vast wel vaker spotten!

Groetjes Mariette

Dat was ik. :) .
Zal de volgende keer opzij gaan bij de spoorbomen. :P .
 
Spotte net iemand in Nijmegen op de Energieweg in een zwarte auto.
Ernaast reed ook een zwarte auto die niet opschoot B|
 
Gisteravond in Zeist ??? gespot.
Ik zie je motor dagelijks staan bij die flats naast het politiebureau, maar nu stond jij ernaast.

Ik toeterde in de hoop dat je mn hint snapte, en volgens mij deed je dat.
Toen je me namelijk later inhaalde op de arnhemsebovenweg zwaaide je heel vrolijk.

En je trok leuk weg, nadat de spoorbomen open gingen ;)

Zal je vast wel vaker spotten!

Groetjes Mariette
= OlafOnline ;)

[edit]Oeps, niet goed genoeg gelezen B| [/edit]

;)
 
Gisteren middag in Utrecht een Buell, stond geparkeerd op de Daltonlaan voor gebouw 2 van Capgemini rond een uur of 13:00. Waarschijnlijk een collega dus, maar wie?
Yupzz, da's de mijne, en als je bij Cap zit, ben ik inderdaad 'n collega :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan