[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks een Blauwe Motor gespot in Eindhoven bij het Flight-Forum! Ik weet niet wat voor Motor het was! Want ik ging er te snel voorbij :+ Je reed in iedergeval rondjes zoals ik ;) Ik reed een Blauwe R6, met gele velgen rond :Y Bij deze! GESPOT!!!!
 
rond een uur of half 1 vanmiddag een blauwe R6 op de escamplaan Den haag.
Ik (GTR1000 ratstyle trekhaak 3koffers) reed samen met een maatje van me (rode gpx600 met sticker), je voegde je bij ons en verliet ons weer. Jij ging linksaf, wij rechts :)

wie o wie?
:W

dat was ikke...
 
omstreeks kwart over 5 a half 6 op de A2 net voor Afslag Nieuwegein. een Zilver/Blauwe Yamaha.
ik werd daar ongeveer klem gereden voor een renaultje B| je stopte nog naast hem in de poging iets duidelijk te maken, maar hij bleef strak voor zich uitkijken het watje!

bij deze: GESPOT :W
jups.. dat was ik.. was een beetje ehm... pissed O-) watje durfde idd niet te kijken en ik had daar best wel lol om.
maarre als ik het goed begrijp was jij dus die motor voor mij... kheb geen sticker gezien.. dacht ik maar ik ben wel es vaker blind voor dat soort dingen, of ik begrijp het weer es verkeerd :X
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag om 5 voor 3 in Haren twee blauwe met bijde sticker op de plaat ik dacht dat jullie op elk een R6 reden ???? jllie reden bij me ouders voor de deur langs de hertenlaan in haren ik was boven de badkamer aan het betegelen en elk motor geluidje ga ik eem door raam kijken en kwamen jullie voor bij,

eem later nog een grote groep meeste bmw rijders of daar mf tussen zat heb ik niet gezien was aan de koffie
 
vanmiddag om 5 voor 3 in Haren twee blauwe met bijde sticker op de plaat ik dacht dat jullie op elk een R6 reden ???? jllie reden bij me ouders voor de deur langs de hertenlaan in haren ik was boven de badkamer aan het betegelen en elk motor geluidje ga ik eem door raam kijken en kwamen jullie voor bij,

eem later nog een grote groep meeste bmw rijders of daar mf tussen zat heb ik niet gezien was aan de koffie
Waren de-Wouter en ik. Was overigens een R6 en een R1. :W
 
Waren de-Wouter en ik. Was overigens een R6 en een R1. :W
moi ik dacht al een R1 maar denk dat heb ik weer fout dus zal het wel twee R6 zijn geweest , de een had geen knippers aan gedaan maar stak de hand uit bij het verkeerslicht van rijkstraatweg ;)

je zat er op te wachten zeker dat jullie gespot waren :Y
 
Laatst bewerkt:
Haha dat was ik. Altijd handje voor de duidelijkheid. Mooie wheelyweg trouwens *D
Klikte toevallig net op dit topic :9
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Molenaar in Ijselstein:

- Grijze K1200 met Akra pijpen ( een wat oudere besnorde man ( sorry dat ik je wat ouder noem _O- ) ).

En wat foto's: ( sorry voor de slechte kwaliteit :) )

CBR RR ( geloof ik )

spot_molenaar_01.jpg


Iets met de crazy frog erop ;)

spot_molenaar_03.jpg


Deze 2 ( mooi gepolijste wielen op de F!! ):

spot_molenaar_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gespot bij ten kate... :W

..-VL-30

..-NB-26
..-VT-77

zijn foto's van... Hasseman en ik waren met 'n koekblikkie...

Dat waren FeRRdi, CBRon en ik :) :W Ik mocht met enkele mensen van de CBR Club meerijden ;) Maar heb nu wel in de "keuken" van Ten Kate racing rond mogen kijken *D
 
Laatst bewerkt:
Gespot op de A4 tussen de file doorrijdend (wat was het een zooitje hè..)
+/- 15:30, net voor afslag leiden. Zat in een groene volkswagen transporter.

Wel een beetje onduidelijk want zag het in een flits voorbij mn ooghoek gaan.

Een rode motor (geen idee wat voor), volgens mij had je in ieder geval niet zo'n standaard achterlicht.
Je kenteken begon met MP.
 
Gespot op de A4 tussen de file doorrijdend (wat was het een zooitje hè..)
+/- 15:30, net voor afslag leiden. Zat in een groene volkswagen transporter.

Wel een beetje onduidelijk want zag het in een flits voorbij mn ooghoek gaan.

Een rode motor (geen idee wat voor), volgens mij had je in ieder geval niet zo'n standaard achterlicht.
Je kenteken begon met MP.
leuk he een transporter kijk ok ens op www.t4-grunn.nl of www.weetjewel.nl t4 clubjes
 
Spot van gisteren:
Ter hoogte van Abcoude op de A2, reden er rond 14.15 een 5-tal motoren voorbij. Voorop reed geloof ik een Aprilia. Er was er één met een sticker. Een groene racer, kenteken ML-**-10, of zoiets.

Gegroet :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan