[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om plm 08.45: blauwe fazer op de A16, moerdijkbrug; nam de naar de afslag A17.
 
Laatst bewerkt:
net om 15:45
A4
tet hoogte van leiden
zwarte hmmm iets met top koffer en kenteken plaat met een 1 extra
 
Vandaag rond 16.00 uur op de A50, net voorbij Waterberg richting noorden (Apeldoorn). 3 motoren reden tussen de file door, de achterste had een MF-sticker. Vraag mij wederom niet naar merk en type. Je achterlichten vielen wel op: 2 rijen van 7 á 8 kleine lampjes die parallel schuin omhoog liepen. Heel apart!
Ik zat in de auto in het gezelschap van 4 melige tieners. 2 van mijzelf en 2 logees.
 
Vraag mij wederom niet naar merk en type. Je achterlichten vielen wel op: 2 rijen van 7 á 8 kleine lampjes die parallel schuin omhoog liepen. Heel apart!
Suzuki SV ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Zat toevallig wat te zoeken op YOUTUBE toen ik deze MFer tegen kwam


Wie valt er hier van zijn motor af...? Ik neem aan dat het een "zware" motor is een geen "lichte"....? Hahaha *D
 
Vandaag rond 16.00 uur op de A50, net voorbij Waterberg richting noorden (Apeldoorn). 3 motoren reden tussen de file door, de achterste had een MF-sticker. Vraag mij wederom niet naar merk en type. Je achterlichten vielen wel op: 2 rijen van 7 á 8 kleine lampjes die parallel schuin omhoog liepen. Heel apart!
Ik zat in de auto in het gezelschap van 4 melige tieners. 2 van mijzelf en 2 logees.
:+ dat was ik. we waren op weg naar huis, na 3 daagjes moezeltoeren *O* .
en idd....een suzuki sv
ty voor de spot :W
 
Een orangje KTM Gespot op de A2 Richting Eindhoven Airport, en ik denk dat het Mac66 was :Y Maar weet het niet zeker! Ik was bochtjes aan het pakken bij Flight Forum :Y :+
 
Net gespot vlak voor Ijmuiden. Damn ik ben je naam alweer vergeten maar je reed op een Hyosung en kwam niet meer zo vaak op het forum :P

Iig gespot! :W
 
Tijdje terug alweer maar toch even een post:

Gespot afgelopen Zaterdag een rood/zwarte CBR 600F uit 2001 in het centrum van Ommen omstreeks 11 uur 's ochtends. Je had een zwarte helm en blauwe jas aan. Volgens mij had je net de fiets van ArieCBR gekocht ;)
 
Vanmiddag stekman gespot in Zaandam ;) ff kort gesproken maar niet eens over je motor _O- mooie zzr heb je *D

en bij deze nog even :W
 
Vanmiddag stekman gespot in Zaandam ;) ff kort gesproken maar niet eens over je motor _O- mooie zzr heb je *D

en bij deze nog even :W
Het was de eerste keer dat ik zo gespot werd :) Ik moest in die toren zijn om een etage van ICT te voorzien. Maar volgende keer pakken we een terrasje en dan gaan we uitgebreid over de motor praten ok ;)
Dank voor de spot en tot volgende keer :W
 
Laatst bewerkt:
ik ben gespot,
paar dagen terug,
maar wie was het nou die GESPOT riep vanuit een auto die langs me stond? :P
het licht ging op groen dusse.. heb me niet voor kunnen stellen :P
Het was een geelkleurige auto geloof ik..
 
vanmiddag bij divmo rijen voor de deur een blauwe yamaha r 6 en een blauwe kawa zx 9r uit omgeving oosterhout heb jullie nog ff aangesproken ,was ff naar goede winterhandschoenen op zoek :] :W
 
Vanmiddag op de carpoolstrook A1 ter hoogte van Muiden , "KAWAJUNK"
gespot, wederom in z,n werkblik met sticker..............

Gr. Toontje L. ........
 
Hmm, iets zwarts B|
Dat was ik dus. Ik heb nog tot je afslag in Delft achter je gereden zelfs :)
Wel handig, die letters op je kuipruitje. 8-)

excuses, maar ben dan altijd zo enthousiast dat ik vergeet te kijken wat het is.
zag je idd mee rijden. is lekker rustig op die rechter baan he.
 
Zat toevallig wat te zoeken op YOUTUBE toen ik deze MFer tegen kwam


Wie valt er hier van zijn motor af...? Ik neem aan dat het een "zware" motor is een geen "lichte"....? Hahaha *D



das zxrene!!!!
althans als ik me het goed herinner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan