[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 15:30 gespot in Hoorn. Een blauw/witte Suzuki GSXR 600/750/1000. Volgens mij een K3 waar dat weet ik niet zeker. Ik kon niet goed zien wat het was. Je had een zwart/grijs leren pak aan.

Jij reed vanaf de snelweg gezien via de proviciale weg richting hotel hoorn. Je reed me voorbij toen ik links in de rij stond richting de zwaagmergouw.

Wie o wie... *O*
 
Laatst bewerkt:
Wil ik na het doen van een boodschapje de welzorgwinkel in Buitenveldert verlaten,
komt iemand op mij afgelopen en vraagt mij of die Bandit voor de deur van mij is.

Mijn wedervraag was meteen of ik in de weg stond ofzo :?
Het was geen politie-agent maar een fee.... :Y
TOVERFEE van MF

Was de tweede keer dat ik gespot en aangesproken ben.
Moet zelf toch ook wat beter op de stickertjes gaan letten.

Mooie Bt1100 trouwens Toverfee! :W


*O* *O* *O* :] *D
 
vandaag PunisherADF gespot *O*

En rond 17:30 Stekman gespot(naja hij mij :P ) in Spijkenisse.
 
Laatst bewerkt:
Een rode ducati (748 ???) bij nieuwegein op de weg richting utrecht/a12.
Berijd(st)er had een rood/wit pak aan :)
 
Alweer gespot op de A12 van Utrecht r.i. Den Haag rond 16:45:
Een zilver grijze Fazer. Ik reed een tijd achter je door de file heen totdat je er bij Reeuwijk vanaf ging om te tanken. Je zwaaide nog even naar me toe je er vanaf ging!
 
Laatst bewerkt:
Ook een spotje.

Vanavond oprit Amstel - A10 richting Diemen een gele Triumph Daytona

full
 
bijna vergeten te melden....

vanmiddag, rond 14 uur bij schipper bv, de shell in capelle schollevaar. Een MF-fer met kenteken ML-**-**.

was allemaal moeilijk te zien omdat ik de motor rechttrok na de rotonde, een irri niet doorrijdende auto voor me moest ontwijken en dat met mn hoofd 90 graden gedraaid....

enige verdere detail wat me meteen opviel was je knalwitte helm en je sticker :) kenteken lezen lukte dus maar half.....

mzl
 
[me="Tuutuut"]tuuterdetuut[/me]

Kwart over zes Amsterdam Zuidoost voor het Logica gebouw bij het stoplicht :W

Waar ging je de A10 op? Niet via Duivendrecht?
 
Laatst bewerkt:
Stumoto's brommer gespot in de kelder om 15:30 ;)

[me="Tuutuut"]tuuterdetuut[/me]

Kwart over zes Amsterdam Zuidoost voor het Logica gebouw bij het stoplicht :W

Waar ging je de A10 op? Niet via Duivendrecht?

Ya heren, da was ik dus. Na weer een lange dag werken :Z

Teruggespot! :Y

En tuutuut, we hadden elkaar ook paar weken geleden gespot, vandaar dat ik dacht dat je de a10 opging. Maar ik ga altijd via de A2, scheelt 3 stoplichten. Magoed, die oprit de A10 op bij duivendrecht is eigenlijk wel lekker, dus misschien dat ik dat wel ga doen voortaan :P
 
Laatst bewerkt:
Eind van de middag 17.15 A28 zwarte vfr tussen de file door.

En nog een motor rijder aangereden, zwarte blackbird zag ik liggen en een persoon in textiel
 
bij deze terug gespot ook wel leuke motor een vf sabre kwam net van mijn werk bij deze terug gespot wel voordeel van ploegen werk kun je tenminste een beetje doorrijden van en naar het werk :} :]
 
Ya heren, da was ik dus. Na weer een lange dag werken :Z

Teruggespot! :Y

En tuutuut, we hadden elkaar ook paar weken geleden gespot, vandaar dat ik dacht dat je de a10 opging. Maar ik ga altijd via de A2, scheelt 3 stoplichten. Magoed, die oprit de A10 op bij duivendrecht is eigenlijk wel lekker, dus misschien dat ik dat wel ga doen voortaan :P
Aha, kun je ook A9, A2, A10 pakken :)

Maar ik heb een hekel aan filerijden dus ga ik lekker rustig door Duivendrecht. Daar lost de file meestal weer op :) (Alleen opletten voor flitsers bij de Hanos.)
 
Vanmiddag een kawa groene gpz -grijze helm-
rond kwart over 4 bij poeldijk richting naalijk.
Ik reed achter je met een witte vw crafter.
--------------------------------------------------------
Tevens net gespot rond half 8 een rood/zwarte cbr 600f op de a12 bij zoetermeer richting gouda
Ik reed op mijn gixxer je voorbij met invoegen.
Samen met fazero.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een kawa groene gpz -grijze helm-
rond kwart over 4 bij poeldijk richting naalijk.
Ik reed achter je met een witte vw crafter.
--------------------------------------------------------
Tevens net gespot rond half 8 een rood/zwarte cbr 600f op de a12 bij zoetermeer richting gouda
Ik reed op mijn gixxer je voorbij met invoegen.
Samen met fazero.

ik denk dat ik dat was, je draaide je toch nog ff om, toen je de snelweg weer af ging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan