[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
iets over 3en een zwarte bmw (dacht een een k1100, maar kon het niet goed zien omdat er een koekblik het zicht belemmerde) , berijder met behoorlijk gele helm over de pleyroute (richting arnhem zuid)

Als het 100 cc minder mag zijn geweest.....maar die knalgele helm, plaats en tijdstip, dat kan niet missen O-)

Daarna omstreeks 17.00 op de IJsseloordweg, dus andere kant een op stukje opgereden met, ik geloof, Yamaha XJ (??) voorzien van stickertje. Beiden een vriendelijke zwaai uitgewisseld *D
 
sorry baksteen ben niet helemaal thuis in bmw's (zat gelukkig nog in de buurt)
stond bij het stoplicht bij industrieterrein kleefsewaard (als je de brug omhoog rijdt) en je passeerde net een auto. stond zelf voor rood te wachten om de ijsseloordweg op te rijden richting a12. reed zelf op een xj, maar die spot die jij hebt gezien was ik niet, misschien RaiSi?
 
Quest en aanhang gespot vanavond bij de VU..

ik dacht he een paarse transalp.. met koffer.. die komt me bekend voor... ff kijken en jawel hoor.. het stickertje zat erop...

toeterde nog volgens mij zag je vriendin het wel ;)

En nu zegt Quest ineens 'in een flits zag ik wel iets zwarts', altijd smoesjes om te proberen zich er nog uit te l...praten :X .
Ik zag je inderdaad wel, zwaaide nog enthousiast terug, maar wist niet of je dat nog zag. Ik had de luxe om weer een taxi te hebben naar mijn :] les, dus vandaar dat je ons hier spotte :) .
 
Sta ik vanmorgen voor het verkeerslicht bij de rotonde onderaan de van Brienenoordbrug te wachten tussen de auto's. Komt de wagen rechts van mij ietsje naar voren gereden, zo'n grote Ford-bak, een BMW SERVICE auto. Vraagt de chauffeur heel serieus: "Van welk land is die MF-sticker, ik vraag me dat al een tijdje af".

Dan moet je toch wel een beetje ;)

Dus ik ben wel gespot, maar niet door 1 van jullie *D
Heb ik afgelopen jaar ook gehad maar dan in duitsland en het waren engelse toeristen en dan op een pontje over de moesel... En leg die dan maar uit in steenkolen engels dat het geen land is...toch wel fijn dat ze in engeland zoveel dialecten hebben :} ..

groetjes Marcel
 
Als het 100 cc minder mag zijn geweest.....maar die knalgele helm, plaats en tijdstip, dat kan niet missen O-)

Daarna omstreeks 17.00 op de IJsseloordweg, dus andere kant een op stukje opgereden met, ik geloof, Yamaha XJ (??) voorzien van stickertje. Beiden een vriendelijke zwaai uitgewisseld *D


sorry baksteen ben niet helemaal thuis in bmw's (zat gelukkig nog in de buurt)
stond bij het stoplicht bij industrieterrein kleefsewaard (als je de brug omhoog rijdt) en je passeerde net een auto. stond zelf voor rood te wachten om de ijsseloordweg op te rijden richting a12. reed zelf op een xj, maar die spot die jij hebt gezien was ik niet, misschien RaiSi?


Nou eddy, je bent in ieder geval beter thuis in de MF'rs herkennen, klopt inderdaad dat ik het was.

Baksteen, ik was zo afgeleid van die gele helm en dat donkere vizier dat ik niet eens meer weet hoe je motor eruit zag. ik ben blij dat jij eerder gepost hebt anders had ik je misschien omschreven als gele helm met sticker ;) maar ach met zo'n helm heb je ook geen beschrijving van de motor nodig om herkent te worden.
 
vrouwke op honda gele helm, druk zwaaiend naar elke motorrijder. zat achter je van breda tot afslag oosterhout 3-5-04 rond 8:15 - 8:30

Dat zou ik wel eens kunnen zijn, was het een rood-witte honda?
Was namelijk mijn pasje vergeten dus kon weer naar huis om die op te halen, gelukkig werk ik in Breda bij de ABN dus dat is niet zo heel erg ver.
 
Dinsdagochtend rond 08.00 uur gespot:

Een MF-er die de oprit van de A12 vanaf het Velperbroekcircuit
kwam oprijden richting Utrecht.
Ik kwam de oprit voorbijrijden vanaf de richting Zevenaar en groette
je door m'n voet uit te steken. Op het moment dat ik in de gaten kreeg
dat het een MF-er betrof, probeerde ik nog met m'n rechtervoet naar
achteren te wijzen (ten teken dat daar m'n MF-stickertje zat), maar
blijkbaar werd deze actie niet als zodanig herkend. :+
Want ik stak daarna als groet nogmaals m'n hand op, maar kreeg geen
reactie terug..... ;(

Dus blijft de vraag: Wie was die MF-er.
 
rondweg haagse beemden in breda.lekker scheuren met die brommert.afgelopen zondag geloof ik zo ongeveer rond 2uur.[1 mei ]
ik heb zelf geen sticker maar wel een vfr :+ .haha
het was een soort kat en muis spelletje op die rondweg .was wel lache.
moet een gsx geweest zijn geel en paars ,met een sport uitlaat.en leren pak.dus wie o wie was da????
 
rondweg haagse beemden in breda.lekker scheuren met die brommert.afgelopen zondag geloof ik zo ongeveer rond 2uur.[1 mei ]
ik heb zelf geen sticker maar wel een vfr :+ .haha
het was een soort kat en muis spelletje op die rondweg .was wel lache.
moet een gsx geweest zijn geel en paars ,met een sport uitlaat.en leren pak.dus wie o wie was da????

Voske?
 
Baksteen is gespot met sticker. MET STICKER ??? WAAAAT ????
Is het geen huisregel dat alleen MF'ers met de sticker op de goede plaats (dus op de kentekenplaat) het verdienen hier genoemd te worden ??? ;) :X :o

[edit] hij reed op zijn eigen fiets, zit ie daar wel op de goede plaats, die stickert?
 
Nou eddy, je bent in ieder geval beter thuis in de MF'rs herkennen, klopt inderdaad dat ik het was.

Baksteen, ik was zo afgeleid van die gele helm en dat donkere vizier dat ik niet eens meer weet hoe je motor eruit zag. ik ben blij dat jij eerder gepost hebt anders had ik je misschien omschreven als gele helm met sticker ;) maar ach met zo'n helm heb je ook geen beschrijving van de motor nodig om herkent te worden.

Geel issie he?? ;)
Voor de rest alles in zwart, leek me wel een leuke afwisseling, ook makkelijk voor de herkenbaarheid.
Donker vizier is om de stralende glimlach te verbergen om verblinding te voorkomen van tegenliggers *D
Tijdens werk ook een donker vizier tegenwoordig, kun je tenminste ongestoord rondkijken zonder iemand te laten weten dat ie betrapt is }) :X of ongestoord rondkijken zonder daarop betrapt te worden :P

Mooie woon-werkverkeer rijstijl trouwens 8-)
 
Baksteen is gespot met sticker. MET STICKER ??? WAAAAT ????
Is het geen huisregel dat alleen MF'ers met de sticker op de goede plaats (dus op de kentekenplaat) het verdienen hier genoemd te worden ??? ;) :X :o

[edit] hij reed op zijn eigen fiets, zit ie daar wel op de goede plaats, die stickert?


hij reed inderdaad op zijn eigen fiets, maar mag op z'n minst dubieus genoemd worden, een bekeuring uitschrijven voor het hebben van een sticker op je kentekenplaat en zelf ook een sticker op de enige juiste plek plakken.

Geel issie he?? ;)
Voor de rest alles in zwart, leek me wel een leuke afwisseling, ook makkelijk voor de herkenbaarheid.
Donker vizier is om de stralende glimlach te verbergen om verblinding te voorkomen van tegenliggers *D
Tijdens werk ook een donker vizier tegenwoordig, kun je tenminste ongestoord rondkijken zonder iemand te laten weten dat ie betrapt is }) :X of ongestoord rondkijken zonder daarop betrapt te worden :P

Mooie woon-werkverkeer rijstijl trouwens 8-)


iets mis met de rijstijl O-) ?
 
gespot:

rode GS500
berijder in leer paars/groen, grijze helm met donker vizier
zwarte tanktas

A4, 17.45 uur tussen Leiden en Den Haag.



(ja, ik zat in die vieze blauwe mazda6)
 
hij reed inderdaad op zijn eigen fiets, maar mag op z'n minst dubieus genoemd worden, een bekeuring uitschrijven voor het hebben van een sticker op je kentekenplaat en zelf ook een sticker op de enige juiste plek plakken.iets mis met de rijstijl O-) ?

Dubieus??
Ik rij ook nooit te hard, dat scheelt.
En die bekeuring dat PV was zo ongeveer "op verzoek" van de verdachte dus niet zeuren :P

Nee, kzei toch "mooie rijstijl" :?
Waarom word er bij Baksteen dan altijd wat achter gezocht :+ :?
 
dan toch maar ff offtopic, een gewetensvraagje: ga jij nu je sticker er af halen of net als je dienstfiets er boven plakken ???
 
Net weer op weg naar de zaak denk je:" lekker weer weer, als ik niet moest werken zou ik ff gaan rijden."

Komt er een zilver/rode GSX-R, bestuurder met richa pak en zwart/blauwe foggy rep over de meester de boerlaan naa De Worp het ff lekker inwrijven.

Lekker dijkje gepakt ;)
 
Groningen, bij de werkplaats van Moto Noord, zag'k vandaag in het voorbij gaan een wat triestige (want zonder "bovenbouw") rode Yamaha (TRX850 ???) met M-F sticker.
 
Om een uurtje of 8 vanavond op de A12 tussen Woerden en de Meern een rode VFR/CBR/?? gespot met een berijder met zwart leren pak en grijze helm. Ik zat op een wit/rode FZR. Jij haalde me in en ik reed nog een stukje achter je aan tot je bij de BP eraf ging. wie o wie?
 
Dubieus??
Ik rij ook nooit te hard, dat scheelt.
En die bekeuring dat PV was zo ongeveer "op verzoek" van de verdachte dus niet zeuren :P

Nee, kzei toch "mooie rijstijl" :?
Waarom word er bij Baksteen dan altijd wat achter gezocht :+ :?

okee, dan wordt het bedankt voor het compliment. :}

kan ik nu mooi overal opscheppen dat de politie vindt dat ik een mooie rijstijl heb 8-)
 
Mijn MF-plaatje:
full

Word ik zo gespot?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan