[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zondag 08 augustus 2004 21:18 schreef RedAttack het volgende:

Dat was ik met mijn ZXR ! eerste keer rijden na mijn vakantie en gelijk weer gespot! :) ik kwam inderdaad van het strand en de vrouwen waren goed!! Wie, wat, waar was jij?

was op de fiets :X is voor mij 5 min fietsen. hoorde een lekker geluidje en daar kwam jij voorbij zetten. Vanaf de heuvel voorbij de stoplichten :)
 
Nu rij ik al meer dan 27 jaar motor en kan me tijd nog heugen dat motorrijders voor elkaar stopten ( ik doe dat zelfs met de auto ) maar dat is helaas blijkbaar helemaal voorbij.
Uiteraard is er van de honderden auto's niet eentje gestopt :(

Vanavond om een uur of 8 gespot op de vluchtstrook van de A9/afrit Haarlem Zuid: Daobra Daloosh met zijn Moto Guzzi policia - die deed het niet meer...
En ik ben gestopt hoor O-) Hij moest wel hard lachen toen ik vroeg of ik hem kon helpen, ik zie er blijkbaar niet uit of ik verstand van motoren heb. Nou ja heb hem in ieder geval een kleine lift gegeven (na lang aandringen)

Ik hoop dat de schade niet al te groot is?
 
Vanavond rond 19:15 op de A20 ter hoogte van r'dam centrum een gele streetfighter met dubbele koplamp en duo passagier ik kwam nog toeterend langs in mijn peugot 206 maar je bleek niet echt te reageren ...
 
Gespot rond 17:00 op de A12 ter hoogte van Arnhem een groen witte kawa racer grijs met zwart pak en donker vizier. Het duurde ff maar op het laast had je hem door.

Wie o wie was dat??????
 
Foto zal eigenaar blij mee zijn....
:^

Dat moet ook eens een regel worden.
Geen complete kentekens opnoemen en ook geen foto's met alles zichtbaar.

Waarom nou altijd die nummerplaat, alsof je een MF sticker niet kent |(
 
Dacht laat ik eens op fully wachte O-)

full


En die anderen dus ook gespot ver weg aan de horizon :+
 
Vandaag in de Merijntje Gijzenstraat in Oosterhout een R6 met Akrapovic pot stond daar geparkeerd (waarschijnlijk vaker maar ik was daar zelf nog nooit vaker geweest)
 
:^

Dat moet ook eens een regel worden.
Geen complete kentekens opnoemen en ook geen foto's met alles zichtbaar.

Waarom nou altijd die nummerplaat, alsof je een MF sticker niet kent |(
mocht iemand de mijne ooit eens spotten, kwak hem er maar op hoor.

[me]stekman wordt toch nooit gespot[/me]
 
Gisterochtend 6 augustus om 09:50 op de A12 Inntal Autobahn gespot tussen Innsbruck en Kufstein in Oostenrijk. In iedergeval 1 MF-er, maar ik vermoed dat diegene die op z'n achterwiel invoegde ook een MF-er is geweest. Wie o wie heb ik gespot. Ik was zelf in koekblik met sleurhut onderweg terug naar huis vanuit Italie...
8-)
Gezellig Dutchie is weer in tha house!!! Zie je zo! 8-)
10:00 koffie met foto's?
 
gisteren (zondag) Denzer (spel ik dat goed?) gespot op een van de rustplaatsen langs de N59 tussen oude tongen en bruinisse. mooie CBR-XX!
 
Gisteravond rond 7uur een rs, vuk a duk?, grim reaper :} thx dude :P en stoney maloney :+ gespot, en dat allemaal op de A9 ter hoogte van rottepolderplein
en dat allemaal te danken aan een geplofte thermostaat van de saab cabrio :(
dus we stonden op de vluchtstrook

volgens mij hebben we toen nog veel meer mensen gespot


ik vergeet het helemaal vanmorgen gespot door een kale peugot rijdert *D (reed ik nou door rood??? was nog niet wakker namelijk)
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond op de "parkeerplaats" voor motoren in scheveningen, een bordeaux-rode thundercat met daarnaast een blauwe honda CB-1 (met schade).
Zal rond een uur of half tien tot half 12 zijn geweest.
 
Vanochtend om 8:35, terwijl ik rustig tussen de file op de A12 (Gouda-Den Haag, net voor de afrit Zevenhuizen) doorreed: een zwarte of donkerblauwe opel met MF-nummerplaatsticker. Als hij/zij een beetje heeft zitten opletten heeft hij/zij mij vast wel langs zien komen (rode PC800, oranje wegwerkersvestje aan, ook een MF-sticker op de nummerplaat ;) ). Iemand?
 
helemaal vergeten te melden,.. :X

Vrijdag avond gespot: Bouke (dacht ik, rood/witte helm met hanekam) op de A? :?
bij de 1ste afslag naar almere , jij kwam de snelweg op en ging er vandoor richting lelystad enzo, ik zat nog ff te twijfelen of ik nu die afslag had moeten hebben of de volgende,..
 
Zaterdag 7 augustus, om 18.00 uur, op de A2, tussen Vianen en Nieuwegein, waar ze met die brug over de Lek bezig zijn, eene volges mij zwarte Yamaha en een behoorlijk zwart geklede piloot (weet dat beide nie zeker, daarvoor reed je te hard :] ), die me straal voorbij reed met hoge snelheid, en in de gauwigheid mij waarschijnlijk totaal nie heeft gezien, ik reed op een matzwart/koperen BMW Rockster met bepakking achterop, en verder was ik zwart gekleed.

Ik denk dat ik dat was. Ik reed daar inderdaad op die tijd en op die plek en stevig door. Maar ik heb een Kawasaki en das een blauw/groen/grijze. Mijn pak was wel zwart. Ik heb mijn been nog uitgestoken toen ik je voorbij ging. Jij reed op de middelste baan ik links.

Heb ik het goed?
 
gister op de schiphol weg bij de Mac op schiphol Oost Dropkick en een motor rijdster gespot. Nog wel ff wat heen en weer geroepen, maar jammergenoeg niet echt meer kunnen bijpraten. Toch jammer dat ik moest werken...
 
Superkris gespot bij de "elektrischspul" zaak waar ie werkt, zag z'n motor staan en wilde m'n camera bovenhalen, maar toen zag ik kris al.
 
Zo, ff een rijtje spots van mij, van sommigen weet ik wie het zijn, van sommigen wil ik het wel weten en ééntje kan maar beter nniet melden dat ze het was :

Gisterenmiddag in de Skin Art, Utrecht.
Rat&Mouse met z'n zwangere MoTorDMuis, MadVmax met z'n meisje ( Zeepie, Soepie, Snoepie??? ) en uiteraard Niels ;)

Wie waren gisterenavond door Leersum om 19.15 op een blauw/grijze BMW en om 19.30 op een rood/zwarte CBR met een zilveren helm over de Rijksstraatweg, ik zat ( als altijd ;) ) te eten op het terras van Touché .

En als laatste wil ik niet weten wie de MF-ster op een diepblauwe ( "Fazer" of soortgelijk model, blonde paardenstaart onder de helm vandaan, MF stickre op kentekenplaat ) was die me straal voorbij reed terwijl ik zonder benzine stond langs de A12 tussen Zeist en Doorn, met de Big Zed ( Kawasaki uit 1975 ) in vol zijaanzicht op de vluchtstrook ( dus duidelijk met "pech" ) en met 2 armen zwaaiend naar elke motorrijder om te kijken of ze wilden stoppen. Oké, 2 volgetatoeerde armen in een rood/wit gestreept hemdje valt niet erg op |( .
Wat een paar motorrijders deden ( van de ruim 25 die er langs zijn gereden ) was voorbij rijden met hun duim omhoog |( |( Nee imbeciel, dat is geen rustplek, ik heb pech |( |(

Verbazingwekkend dat ik daar meer dan een half uur heb gestaan en dat de enige die stopte een juffrouw was op een Harley zonder mobieltje en 2 jongens op sportmotoren waarvan ik van ééntje z'n mobieltje mocht gebruiken om naar huis te bellen voor een jerrycan benzine.

Nu rij ik al meer dan 27 jaar motor en kan me tijd nog heugen dat motorrijders voor elkaar stopten ( ik doe dat zelfs met de auto ) maar dat is helaas blijkbaar helemaal voorbij. Ook al heb je ( wrschlk zoals dat blonde ding ) geen verstand van motoren en techniek, alles wat ik nodig had was 1 minuutje van je beltegoed !!!!!!!!!!!!!!

Uiteraard is er van de honderden auto's niet eentje gestopt :(

Weet je al welke @#$% dat was? Belangrijker is eigenlijk wordt er al aan haar heropvoeding gewerkt?

full
 
Dat kan alleen maar Vinz geweest zijn! *D Bij mijn weten zijn er maar 2 R1150RS-ers op het MF 8-)

idd, was alleen niet zo blij dat kenteken erbij stond :z

Zouden we eigenlijk nog een keer sponsorgeld krijgen van BMW omdat we de enige twee RSjes zijn dan? Wanneer zat je trouwens op cursus in capelle?
 
Ik denk dat ik dat was. Ik reed daar inderdaad op die tijd en op die plek en stevig door. Maar ik heb een Kawasaki en das een blauw/groen/grijze. Mijn pak was wel zwart. Ik heb mijn been nog uitgestoken toen ik je voorbij ging. Jij reed op de middelste baan ik links.

Heb ik het goed?
Euh, da zal dan wel kloppen ja, is da dan 3 baans daaro? Zou zelf nie weten, weet wel dat ik niet links ree, kom daar normaal nooits, maar zelf ree ik daaro ook iets van 130-140, dus op de rechterbaan zal ik wel nie gereden hebben. En als je de kleuren van je brommer eens mixt, dan is ie ook zwart ;) , maar ik zag alleen de achterkant, maar jij zal ook wel niet gezien hebben in je spiegel, dat ik nog heb "staan" zwaaien :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan