[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindhoven: Suzuki SRAD (rood/zwart gloof ik) rond 19:00 voor de witte Dame scheurend (volgende keer doorschakelen a.u.b. })
 
Ik heb gister het plezier mogen hebben om jessy te spotten, ziet er goed uit meid op de z750 :)

Was rond 9.40 bij afslag s103/s104 op de a10 bij a'dam. je reed daar net de snelweg op, en ging door richting purmerend, is was die auto die iets slingerde in de coen tunnel
 
Vanavond om ongeveer 17.45 t.h.v. Gorinchem op de A27 reed een FJR1300 (denk ik, 't was al donker) op de uitvoegstrook richting de A15 (richting R'Dam).
Fastcruiser misschien? :?

Ik stond gezellig in blik in de file... :)
 
Vanochtend rond een uur of half negen. Je kwam vanaf rotonde en ging richting Maasboulevard Rotterdam . Bij het Shell station ging je eraf maar je stopte niet om te tanken (?) Was denk ik een thundercat / TDM :? met rood/oranje kuip. (de onderkant tenminste). Zwarte helm, zwart gore-tex pak. Kenteken begon in ieder geval met M?-??-??. Oja lekker |(

Wie oh wie
 
Ja ja ik heb ook eindelijk een MF -er gespot...
Kon door de drukte niet zien wat voor motor je had maar het was een zilvere race bike.Je had een zilvere helm op.
Je reed tussen de file door in de richting van terbergse plein. Ik zat op de vrachtwagen strook na de Brienenoordbrug.Op een gegeven moment reed je onder mijn raampje van mijn vrachtwagen langs om uit te voegen richting Gouda zal ik maar zeggen.Het was rond de klok van 7.10. Heb nog snel je kenteken opgeschreven.
**-*G-08.
Ik toeterde nog toen je onder mijn raampje door reed want ik wist dat je er aan kwam omdat ik je net over de brug al gespot had maar ja die truckstrook is soms net ff sneller.
Ik reed met een auto-transporter.
Ben benieuwt of ik te weten kom welke Mf-er het was
Zal hieronder ff een foto plaatsen zodat jullie weten in wat voor koekblik ik overdag rij.

11ka-tjes001.jpg

Het is een beetje moeilijk te zien maar omdat ik geen vaste vrachtwagen heb ben ik toch altijd herkenbaar door mijn amerikaans model kenteken-plaat met een klomp in de Nederlandse kleur.

Spot me maar
 
Laatst bewerkt:
Ring A10 richting Rai/Zuid-Oost.

Zwarte Suzuki sporttour ouder model.

Rond een uur of 07.15/07.30 ...

*Kon het niet goed zien,was in gevecht met een mede trucker... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan