[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot zwarte Vmax op de utrechtsebaan,je gaf nog een klein beetje gas in de laatse tunnel,was dus aan het einde richting scheveningen,wie was dat ,ik stond lekker in die korte file met het koekblik.

Dat klinkt zo lekker :) in een tunnel. Je moet er nu wel wat voor over hebben om gespot te worden ;)
vmax_wp1.JPG

Deze Vmax was het.
 
Dat klinkt zo lekker :) in een tunnel. Je moet er nu wel wat voor over hebben om gespot te worden ;)
(Afbeelding)
Deze Vmax was het.
ja ik hoorde heb wel hoor ,door de raampies en radio heen,dus dat geluid zat wel goed,zag ook dat je even de ruimte had om hem er even open te draaien(ok een stukje dan),zag je aankomen dacht hee een motor even ruimte maken,maar voordat ik dat gedaan had was je er al voorbij,maar goed weer een gespot :)
 
Kwartiertje geleden NitroMax en een minuutje of twee geleden V FRed S.
Leuk dat je zwaaide. :) .
Uurtje daarvoor was ik ook al langs geweest met de Samurai, testritje na inbouw en vandaag voor het eerst starten van het 1600 blokje met SuperCharger en dubbele Weber !
Lachen man, dat dingetje gaat nu echt als de brandweer en dan hebben we nog niet eens de ontsteking en carburateur helemaal afgesteld ( en we konden in Zeist niet boven de 5000 toeren uitkomen, zaten steeds van die langzame BMW's en Clio's voor ons :P :9 )


:} :} :}
 
gespot bij het NK Minibikes te Grootebroek: een Honda VF750F. een van de 2 motoren die er stond. voor de rest allemaal koekblik-mietjes :P

(hij lekt trouwens wel volgens mij :X lag een flinke plas onder)
ik was 1 van de koekblik mietjes :P
ook Pedor nog gespot met vrouws persoon
en Motorsmurf scheen er nog rond te lopen.

Gisteren bij MADRacing gespot,Pedor,KMGW,Stitch,MaxVelo(weet zo 123 zijn nick hier niet)en nog een paar :P
 
Aardig wat MF-ers gespot vandaag die meegereden hebben met de Kouwe Klauwenrit voor de VOKK. Nogmaals :} voor jullie sponsoring!
 
ja ik hoorde heb wel hoor ,door de raampies en radio heen,dus dat geluid zat wel goed,zag ook dat je even de ruimte had om hem er even open te draaien(ok een stukje dan),zag je aankomen dacht hee een motor even ruimte maken,maar voordat ik dat gedaan had was je er al voorbij,maar goed weer een gespot :)

Je haalt de motorliefhebbers er sowieso uit bij een file, want die gaan opzij!!
Thnx,
Maxed
 
Vandaag bij de beurs in Leiden een Buell Lighting met goud kleurige velgen om een uur of half 4 op de parkeerplaats.
Wij (Dallie en ik) waren met het koekblik :X
 
Vanmiddag ong. 15.45 uur, rijdend tussen de file op de A2 door, vlak voor afslag 'Everdingen/Leerdam'. 2 groepjes van 2 motoren, bepakt en bezakt. De 2de van het 1ste 2 (jaja) had een MF sticker. Geen idee wat voor motor(en).... sorry.... file-drukte en kids in de auto...

Wij zaten in koekblik (met MF-sticker) want vandaag op motorjacht geweest en geslaagd :}

Maar goed, wie reed er tussen de file op de A2 heen vandaag???
It was I........... ;) En dat waren allemaal BieEmDobbeljoes op weg naar één van de gaafste treffens die ik ken!!! Zie ook: http://members.chello.nl/~f.voskuilen/events/2005/komotreffen/bef_goes_komo.htm

De eerste was een geel/zwarte BMW r1150r, de tweede (moi) was een zwarte r850r en die andere twee die een beetje achter op waren geraakt in de file waren een groen/zwarte Rockster en een zwarte r1150r. Ik zal straks nog ff een fotootje posten van de 4 brommers dan weet je het zeker dat wij het waren ;)
 
En ook die kerel die bij de laatste meeting stunte een blauw met witte moto.
Die was even wheely's aan het trekken op het parkeer terein :}
@ anouck heb je geen foto van die bike

Jazeker.
Ook nog gespot een twee racers zie pic een zeker van mf, leuke wheelyes trouwens

full
 
Gisteren gespot op de Europaallee te Kampen, MF-er op een supermotard, niet zo snel gezien wat voor een het was. Ik zat in de taxi achter je, die op de kruising naast je ging staan :P
 
It was I........... ;) En dat waren allemaal BieEmDobbeljoes op weg naar één van de gaafste treffens die ik ken!!! Zie ook: http://members.chello.nl/~f.voskuilen/events/2005/komotreffen/bef_goes_komo.htm

De eerste was een geel/zwarte BMW r1150r, de tweede (moi) was een zwarte r850r en die andere twee die een beetje achter op waren geraakt in de file waren een groen/zwarte Rockster en een zwarte r1150r. Ik zal straks nog ff een fotootje posten van de 4 brommers dan weet je het zeker dat wij het waren ;)
Hier dan een fotootje van de 4 BieEmDobbeljoes bij vertrek gistermiddag!

full
 
gespot bij het NK Minibikes te Grootebroek: een Honda VF750F. een van de 2 motoren die er stond. voor de rest allemaal koekblik-mietjes :P

(hij lekt trouwens wel volgens mij :X lag een flinke plas onder)
Dat mijn motor... en klopt dat er iets onder lag. Dit was olie wat ie eruit aan het gooien was bij de kop..... oliekanaaltje mist een ringetje denk ik
 
Hier dan een fotootje van de 4 BieEmDobbeljoes bij vertrek gistermiddag!

(Afbeelding)

Ja inderdaad, jullie waren het ;) Wel triest dat er maar 1 MF sticker tussen zat :+
Maar jullie hebben nog een aardige bui over je heen gekregen denk ik (wij wel tenminste en wij moesten bijna helemaal jullie weg)!
Geinig zo'n spot :]
 
Vandaag bij de beurs in Leiden een Buell Lighting met goud kleurige velgen om een uur of half 4 op de parkeerplaats.
Wij (Dallie en ik) waren met het koekblik :X
Yepzzz, dat was ik 8-)

Was nog wel redelijk weer om te rijden, tussen de buien door althans ;)

Grtz
 
Net een spot op de A27 Almere-Hilversum: vóór de brug bij Huizen kwam je me voorbij in de file. Je reed een grijze/donkerkleurige BMW, en je kenteken begon met MT-70-** (?). Je pak was zwart met blauwe accenten met volgens mij een grijze helm.

Ik zat ingeblikt in een donkerblauwe BMW, met nog een donkerblauwe BMW voor me. De spot was rond 8:30. Ik maakte nog (extra) plaats voor je, en je keek heel geconcentreerd ;)
 
Vanmorgen op de a4 voor het aquaduct (richting amsterdam)
Een zwarte motor.. weet eergezegt niet wat voor 1 het was
Aangezien ik aannam dat het een collega was.. maar dat was het niet..
Reed zelf in het koekblik.. rond 8.30

Wie o wie ?
 
Groningen Stationstraat zojuist (ca. 12.00 u) een Zwarte Suzuki met M-F stickertje gespot, geparkeerd op de stoep, zo'n beetje voor de deur van Hoogland & Versteegh.
 
Gisteren op de A12, of eigenlijk afrit Binckhorst :X , Crash en MaRRioBlade! *D Eigenlijk zouden ze CreaToR en mij moeten spotten, maar in dat japanse koekblik hadden ze geen oog voor ons.. :P
 
Vanochtend rond de klok van 9, A12 vlak voor zoetermeer.
Motorscooter berijder met blauwe jas en oranje hesje.

Ik zat lekker in blik had geen zin in sneeuw.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan