[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot op de A50 Zwolle - Apeldoorn;

Blauwe Ninja met kenteken MY-51-**. Ik reed al een tijdje achter je, om te proberen jou mijn stickertje te laten zien.

Wat een drukte daarzo hè, tegenwoordig. Maar wél lekker veel koekblikken ingehaald!
*O*
 
full


Gespot op de auto van Speedjunkie!
 
Gisteren gespot !

In Hoorn omstreeks 18:30 op de provinciale weg. Een zwarte ???? (sorry, motortype niet herkend) -O- fiets met MF-sticker.
e ging er als een speer vandoor bij de stoplichten toen ik je MF sticker pas zag. Daarna reed ik je voorbij (op nat wegdek met gladde band |( ) en wees naar mijn kentekenplaat met Mf-sticker.

Wie o Wie ??
 
Ik zei de gek, denk ik. *O*

Dan heb jij een roodwitblauwe cbr600f en was het op de A10, tot afrit Amstelveenseweg. (In de file rijden met groot licht, niet doen, is niet prettig B| )
:W
MAG filerichtlijn

Rond 17.00, op de A6, afkomstig van Almere-Stad-West, een oranje naked Yamaha, kenteken: ML-****.
Ik zwaaide nog uitgebreid, maar zat ietwat krap in de tijd, werkverplichtingen. :W

uhm ok, goed dat je het zegt :) , doe het altijd omdat ik dan ( denk ik )beter zichtbaar ben, zal het niet meer doen hoor :+
 
Groot licht maakt dat afstand (tot jou :] ) moeilijker in te schatten is, en veroorzaakt soms agressie bij blikkers.

En als in de schemering (binnenkort dan al duisternis) dimlicht niet opvalt, dan maar een preventief toetertje. O-)

Goedemorgen trouwens. :W
 
toch vind ik het vreemd/jammer dat flashing lights niet zijn toegestaan...

ze zorgen voor een duidelijk object in een file...

zeker als ze onregelmatig knipperen...

misschien zet ik de moraalriddermodus toch maar af en ga ik ze voor mijn eigen veiligheid toch installeren, maar dan wel met ledknippers, extern van mn RAW's

tis jammer voor de eventuele boete, maar veiligheid vind ik belangrijker voor mijzelf dan (wat zal het zijn? 40-100 euro) boete in de zoveeltijd???
-O- :X :z

er reed laatst een Dikke BMW brommer door de file, deze had de flashing lights ook geinstalleerd, maar die viel heel wat beter op door de file vond ik dan met mijn monotome alarmlichten. -O-
 
uhm ok, goed dat je het zegt :) , doe het altijd omdat ik dan ( denk ik )beter zichtbaar ben, zal het niet meer doen hoor :+


Volgens mij reedt jij een week of 2 geleden ook achter mij op de A1 richting A'dam toen had je idd ook je grote licht aan. Zelf ik die voor je laveerde door de file irriteerde me eraan ;)
 
toch vind ik het vreemd/jammer dat flashing lights niet zijn toegestaan...

ze zorgen voor een duidelijk object in een file...

zeker als ze onregelmatig knipperen...

misschien zet ik de moraalriddermodus toch maar af en ga ik ze voor mijn eigen veiligheid toch installeren, maar dan wel met ledknippers, extern van mn RAW's

tis jammer voor de eventuele boete, maar veiligheid vind ik belangrijker voor mijzelf dan (wat zal het zijn? 40-100 euro) boete in de zoveeltijd???
-O- :X :z

er reed laatst een Dikke BMW brommer door de file, deze had de flashing lights ook geinstalleerd, maar die viel heel wat beter op door de file vond ik dan met mijn monotome alarmlichten. -O-


Ik vind zelf met alarmlichten door de file perfect. Zie echt van heel ver al als er meerdere motoren passeren in de file, en vooral nu dat het zo snel donker is werkt het prima.
 
Ik vind zelf met alarmlichten door de file perfect. Zie echt van heel ver al als er meerdere motoren passeren in de file, en vooral nu dat het zo snel donker is werkt het prima.
Gaat al weer bijna een :r filetopic :r worden hier, maar het nadeel van alarmlichten is dat vanuit de zijkant bekeken het lijkt of die rijder (m/v) afslaat/van rijstrook wisselt. Met alle mogelijke nare coonsequenties..

MAG, filerichtlijn. :]
 
NU.... op de grote markt in Haarlem.... en bordeauxrode Kawasaki.
Geparkeerd bij de fietsenrekken bij de st. Bavo.
 
Ja dat moeten wij zijn geweest, we waren met de fzr club een rondje aan het maken :D
die 2 blauwe dingen konden we de hele tijd maar niet inhalen :( ,
Woei weer ens gespot !! :P :P
Altijd fijn als je er niet voorbij kunt -O-
Wilde jullie onderling nog ff inhalen om te zwaaien maar dat heb ik toch maar niet gedaan met die drukte ;)
 
A12-Net gespot ! Gele BMW met stikker .
pas op je snelheid daar nou ;)
Heeee, dat was ikke misschien O-) haalde een paar motoren (zonder MF-sticker) rechts in. Daar zat jij niet tussen is het wel. Welk koekblik zit je, wellicht zie ik je een keer (opvallende kenmerken??) ;)



@ SV-rijder voor de rotonde in Gouda. Ze staan wel vaker die dienders daar ,om te checken of niemand de busstrook neemt. Ik ga er maar vanuit dat ze het dan wel OK vinden als ik over de doorgetrokken streep de file in haal O-) . Beetje geluk zien ze het kenteken niet omdat ze aan de rechterkant van de weg staan.
 
vanochtend bij nikhef een zwart paarse soes gsx-f gespot,
hoe lang heb jij die sticker al ;)

en terug gespot, een rood met blauwe cbr600f :)

Ik sta nu (met een groene zxr750 nog zonder sticker) aan de andere kant van het gebouw...

en wat is er mis met mijn sticker? :)
 
ZXR .......... inclusief sticker :Y

Stadion Galgewaard FORZA UTREG :? .... bij FitnessFirst.

Lekker gesport :?

Maar who the f*ck are you... nick :?

:W
 
gespot, breda, haagdijk...rond 17.00 uur...
Soes met mf stickert..

Ik was die melaatse in die paarse Peugeot die aan het claxotoeteren was..

wie o wie..
 
vanmiddag op de zuidweg in zoetermeer waar je stond te wachten voor de treinovergang,. zwarte bandit / sv :X rond 1:45 ik toeterde en zwaaide nog van uit een groene mazda, je keek wel een beetje vreemd :+
 
Rond half 6 gespot in Velp op de Hoofdstraat: een wit/rood/paarse Yamaha met kenteken M*-55-*X. Later stond je bij Roadrunner en bij de stoplichten bij Presikhaaf heb ik achter je gestaan.

Wie o wie?
 
Vanavond gespot +/- 19.00 : wit met rood/blauwe cbr 1000?, wat ouder type.
Voor het verkeerslicht in Ridderkerk. Ik sloeg bij de t-kruising rechtsaf, jij moest rechtdoor langs tankstation de Haan.

Wie o wie :) ?
 
vanmiddag laat ongeveer 17.30 uur grijze of groene suzuki gsx 600 naked met lekker dempertje.
je reed op de noordsingel/leidschenhage,stond bij verkeerslicht naast je (met de bus) en ging richting vermoedelijk voorschoten/leiden.
Ik moest n.l linksaf de banninglaan op toen zag ik pas je stickertje.

bij deze groet ik je alsnog :W

xeneos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan