[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag om 11.45 op de Lange Amerikaweg in Apeldoorn (die langs de Mac en Woudenberg loopt), een oranje stickerloze motor en een (Kawasaki)groene mét sticker.
Jullie gingen bij de verkeerslichten linksaf richting A1. Ik stond jullie voorrang te geven daar waar de frietkraam op het hoekje staat.
 
*O* *O*
Wanneer?Gisteren om 14.00 ongeveer
Wat? soort beige Kawa Z-1000
Waar? Bij de rotonde europalaan in Nuenen
Kenteken eindigde op ..-FR-38. En het was Zeker een vrouwke! ;)

Er wapperde nogal wat kastanje bruin haar onder de helm uit en de bochten waren... :X
 
Gisteren! Op de 9 van Munchen naar Nürnberg :+

Helaas niet snel mijn camera kunnen pakken, maar wie o wie :P

full
 
Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??

Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed ;)

Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief :9~ ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten :Y :]
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open :+

Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien :+

3 dubbele spot :? :P Wie-o-wie :?

Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken -O- ;)

16:45, Leiden, Fazer


rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor

4 dubbele spot zelfs :+
 
Vandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)

Op de terugweg 5 motoren langs de kant, 1 Kawa, 2 x Honda en 2x Ducati?
ff gestopt...kon helaas niets betekenen op technisch gebied...(brandstofpomp defect)

Hoop dat jullie het met de gevonden oplossing gehaald hebben naar huis...

ff in Arnhem topic gespiekt...
- **nancy**
- Maurice916
- Gimle
- O$|RU$
en nog 1 dus...
 
Rond 17.00
2/3 km voor Goor (gld)
Blauw/witte suzuki GSX je had nog iemand achterrop.
Lekker geluidje ook, je haalde ons in blauwe citroen saxo.

Kenteken ML-NL-?9 ofzo je acceleerde lekker weg dus:P
 
Laatst bewerkt:
Rond half zes / kwart voor zes op de kruising zundertseweg / sprundelsebaan
in etten-leur een rode RSV Mille


Volgens mij zaten jullie bij dat huis op de hoek in de tuin

Gespot! *O*
 
Gisteravond rond een uur of 8 op de weg tussen Zundert en Rucphen reed ik achter een Suzuki Srad, zwart met "Jagermeister" print, en MF sticker natuurlijk... zat ook een leuk dempertje op.. (nou ja.. demper... :P ).

Ikzelf reed met een grijs koekblik.. (sorry....)

K vraag me af wie er bij die motor hoort....

Grtz. A3

Ik denk dat je NielZ_ gespot hebt, ik zag in het Superpole topic dat ie zo'n GP-demper heeft en een Srad in afwijkende kleur en hij woont daar in de buurt dacht ik dus dat zal hij wel zijn!

(hoef je niet langer in spanning te zitten tot ie zelf reageert 8-)
 
Waar: Strand opgang Hargen (Noord-Holland)
Wanneer: tegen 5 uur

Motor: Yamaha VMAX met DOMA dempers.

Hargen%20aan%20Zee%20043.jpg
 
Gisteravond op de Damlaan in Leidscendam bij het Griekse restaurant "marathon" voor de deur Gerard S met zijn rode V-Strom ABS :P gespot


En net 5 minuten geleden een zwarte kawasaki zx6r met tanktas bij het stoplicht bij de double U te Leidscheveen Kenteken: MZ-60- ** en een 2tje :P

Grz Aliss

beetje kleurenblind aan het worden aliss????
enneh zo dichtbij en dan niet eens ff een bakkie komen doen??
 
Gisteravond rond een uur of 8 op de weg tussen Zundert en Rucphen reed ik achter een Suzuki Srad, zwart met "Jagermeister" print, en MF sticker natuurlijk... zat ook een leuk dempertje op.. (nou ja.. demper... :P ).

Ikzelf reed met een grijs koekblik.. (sorry....)

K vraag me af wie er bij die motor hoort....

Grtz. A3

dat was ik! *O*
 
Gisteren bij Loveland Festival SILVERSHADOW (als ik het goed heb onthouden) gespot bij de ingang van het Sloterbad in Amsterdam... Je reed rond met een oranje hesje en je collega heeft je speciaal terug geroepen zodat ik je even kon spotten!

Feestje was top!
 
net om 20:20 uur
een groene kwaak bij de tinq in noordhorn
je reed net weg toen ik achter je stopte,net geen tijd genoeg om gespot te roepen :P
wie o wie?
 
Mijn 1e buitenlandse spot. *O*

Gisteren omstreeks 12:30 uur in Willingen (Upland) 2 stickers gezien. Jullie stonden net voor de wegopbreking.

Wie :? oh wie
 
Vandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)

Op de terugweg 5 motoren langs de kant, 1 Kawa, 2 x Honda en 2x Ducati?
ff gestopt...kon helaas niets betekenen op technisch gebied...(brandstofpomp defect)

Hoop dat jullie het met de gevonden oplossing gehaald hebben naar huis...

ff in Arnhem topic gespiekt...
- **nancy**
- Maurice916
- Gimle
- O$|RU$
en nog 1 dus...

Jaja we zijn thuis gekomen.....net 10min maar we zijn er weer *O*
Handige mannentjes bij me gehad gelukkig!!!
Ben ze heel errug dankbaar :Y :Y

En die nog 1 dus heet bobl op her forum *D

:W :W
 
Daarnet op de motor-parkeerplaats op Hoek van Holland strand, een wit/blauwe Suzuki GSX-R 750 K4/5

Heeft het drankje gesmaakt??

Bij deze gespot, ik was opweg terug naar me koekblik :W
 
16:45, Leiden, Fazer


rond kwart voor 5, de weg van stompwijk naar leiden, bij de stoplichten een geel met zwarte fazer gespot, rijder had zelfde kleuren pak als de motor
Welke MF'ster was er gisteren een beetje de weg kwijt op de A4 ??

Ik zag je de eerste keer met je geel-zwarte Fazer staan aan het einde van de invoegstrook/begin vluchtstrook ter hoogte van Leiderdorp. Dacht eerst, die motorrijder zal toch geen pech hebben? Dichterbij gekomen zag ik dat er een MF-sticker op zat en dat het een MF'ster betrof. Zag je in je tanktas neuzelen, dus dacht, dat zit wel goed ;)

Vervolgens kwam je mij (redelijk sportief :9~ ) ter hoogte van knooppunt Burgerveen voorbijzetten :Y :]
En even later zag ik je op de vrachtwagenparking bij het brugrestaurant A4 weer staan, weer die tanktas open :+

Ter hoogte van Hoofddorp kwam je mij (weer aardig sportief) voorbij zetten en heb je daarna niet meer gezien :+

3 dubbele spot :? :P Wie-o-wie :?

Ik was onderweg in m'n brandweer-rode Scania megakoekblik (Dirk van den Broek), dus kon niet aanhaken -O- ;)
4 dubbele spot zelfs :+
Klinkt als Kaasszje. Die was als het goed is omstreeks die tijd op weg naar Noord-Holland. Denk alleen niet dat hij de weg kwijt was.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag, uur of 4 denk ik...
In Broek op Langedijk, langs de dijk reed je,
een zilveren motorscooter, volgens mij zat er een vrouw op.
 
Vandaag gespot op de Oelemarkt in Weert: Roelibaldi (netjes de motor mét sticker voor t podium geparkeerd)

Op de terugweg 5 motoren langs de kant, 1 Kawa, 2 x Honda en 2x Ducati?
ff gestopt...kon helaas niets betekenen op technisch gebied...(brandstofpomp defect)

Hoop dat jullie het met de gevonden oplossing gehaald hebben naar huis...

ff in Arnhem topic gespiekt...
- **nancy**
- Maurice916
- Gimle
- O$|RU$
en nog 1 dus...
Bij deze teruggespot :W
Ik had nog een foto gemaakt, maar nu problemen met mijn software, dus krijg hem niet van de telefoon af :N
 
Ik ben gespot/heb een mede MF-er getroffen op de N57 / N215 Ik ging naar links op de rotonde richting Stellendam, je kwam me even achterna, ik kon alleen de nick boven je nummerbord niet lezen :) We wisselden wat gebarentaal uit en daarna reed je de volgende rotonde terug de file in.

Had je beter rechtsaf kunnen gaan, kun je zo binnendoor rijden zonder file :P

Beetje laat, was op weg naar de camping en daar hebben ze nog steeds geen internet B| . Ik zal de volgende keer je tip opvolgen...

Kom btw net terug. Reed op de N57 achter een gele GSXR (geen MF-er), hij zag alleen een kerende auto over het hoofd. Er vol tegen aan, gelukkig alleen last van z'n arm (en soes total loss)

Was me het weekendje wel, gelukkig morgen weer werken -O-

Leuk je gespot te hebben :W
 
Gistermiddag gespot om ongeveer 12.15 in Winterswijk.
Een chopper motor, merk en type heb ik zo snel niet kunnen zien.
Rotonde Groenloseweg/ Singelweg. Je ging richting Groenlo en even na de rotonde dook je tussen de nieuwbouw door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan