[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vader heeft VFR800 K7 en de heeft nog standaard uitlaten.
Die fluistert als je erop zit en rijd. Alleen vind 'ie andere uitlaatjes niet mooi staan on het zitje. B|
 
LOL geen spot maat toch ook weer wel. Bedankt voor de DVD leuek vakantie gehad???
Zekers, vermoeiend, maar erg leuk. Afgezien van 1 momentje toen ik onderuit gleed. Op een rechte weg zomaar vanuit het niets! Glijdt ineens mijn achterwiel weg en daar schuif ik over de grond :? Waarschijnlijk wat olie en vuiligheid omhoog gekomen door de regen van die dag, want het wegdek was werkelijk spekglad :/

Gelukkig alleen een schaafplek op mijn onderarm en m'n fiets had niets :) Vertel je er wel meer over op de zaak...
 
Om een uurtje of 16.30 3 motoren gespot waarvan 2 zeker weten met stikker.

Op de duinweg in Noordwijk/Noordwijkerhout.
Volgens mij zaten jullie op terrasje bij dat café.
Ben alleen de naam van dat café vergeten.

Ik zwaaide nog maar jullie waren druk in gesprek.

Bij deze zijn jullie gespot :W


Dat was ik, samen met Detox en AppiePappie.
Inderdaad, 2 met sticker en eentje zonder.
Waren met binnendoorritje op weg naar hotel in Zandvoort om daar vandaag op het circuit te gaan rijden.

:W

Thanks for the spot! ;)
 
Vanmiddag ± 13.45

Donkerblauwe Honda CBR600F (in ieder geval 600)

Eerst op de Damlaan in Leidschendam, ik hoorde je van verre aankomen ;)

En even later bij mij in de straat bij de Fysio of Tandarts op de hoek Oude Trambaan/Rietvinklaan.


Bij deze... Gespot! :)

Sorry schat maar het was echt geen 600 :+ ik had haast ;) moest om half 2 bij de tandarts zijn O-)
 
Vanmorgen rond 7 uur op de oostweg in zoetermeer

Een blauw witte ?? Ik ging voor je opzij bij de stoplichten richting de A12 (naar den haag) en toeterde nog ff maar geloof niet dat die hint helemaal over kwam :N

Wie o wie?
 
gisteren rond 8.45 bij Drukkerij de Graaf in Middelharnis een of ander aprillia ding

gespot3.jpg


Ik rij ook braaf iedere dag langs Pijneman Kranen op Gadering, staat af en toe een rode VFR met sticker
 
Laatst bewerkt:
16:20 in Haarlem Schalkwijk voor het stoplicht, een scooter type Yamaha Aerox met sticker :+ met een vrouwelijke bestuurster erop ;)
Als het een witte was met een scheef achterlicht, dan was het de scooter van mijn broertje.
De bestuurster was zijn vriendin, die nog niet van MF heeft gehoord, dus ik zal haar eens inlichten. :P
 
Heden gespot:

Rode Honda VFR (ouder model)
MK-91-**
Weg: A12

Dit keer wel de gegevens kunnen noteren, normaal ben ik altijd te laat:X
Ter hoogte van de afslag Gouda gezien, waarschijnlijk richting Den Haag rijdende! Ik nam de afslag Zoetermeer, reed in een Zwarte Yaris O-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de ring van Amsterdam een rood - witte cbr of thundercat, denk ik, gespot rond 17:55 - 18:05.
Rijder had een zwart leren pak aan met zwarte helm en ging richting VU/RAI.
Ik zat op de afslag naar coentunnel en kon wel doorrijden, jij reed gefocust tussen de auto's door.
 
gisteravond tegenover de Heel in zaandam zag ik een zwart/blauwe (?) thundercat/ace bij een flat geparkeerd staan met sticker.
Zou kunnen dat het de thunder-iets is die ik ook wel eens op de Gedempte Gracht gespot heeft die zich niet meld, maar probeer het toch effe.
 
zojuist gespot op de Stadionweg in Amsterdam..een mede-MFer...
Geen idee wat voor motor... zag alleen het stickertje snel...:P Stond achter een paar koekblikjes te suffen lol.

Bij deze....

Oh en gisteren op de A10 zat ik ook achter een MFer in de file... we reden in een treintje door de file heen...schoot niet echt op... ben je later uit het oog verloren...was een zwarte CBR???
 
zojuist gespot op de Stadionweg in Amsterdam..een mede-MFer...
Geen idee wat voor motor... zag alleen het stickertje snel...:P Stond achter een paar koekblikjes te suffen lol.

Bij deze....

Als het richting centrum was, dan zou ik het wel eens geweest kunnen zijn. :W Kan me alleen geen Fazer herinneren. Of het moet bij die tram-/bushalte geweest zijn bij dat skateparkje, maar ik dacht dat dat een BMW was.
 
Gespot : ben je naam ff kwijt had je al eerder gespot *O* :+
Waar: Bezuidenhoutseweg, Den Haag
Wanneer: gisteren iets voor 17:00 uur

Ik reed op de stoep aan de overkant (blauwe Yamaha R6) maar je was al te ver om te toeteren
alsnog toet toet :+

foto van de vorige keer:
full


:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan