[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot in Eindhoven op het Flight Forum , een Zwarte getunede Kawasaki Z1000

U bent bij deze gespot :W

Ik was degene met die Blauwe SV650S
 
Vrijdagavond in A'dam werd mij onder het rijden door iemand op een scootertje (type Holleeder) duidelijk gemaakt dat ik gespot was.

Later op de A4 richting Den Haag vlak voor de Schipholtunnel een knalgele Seat Leon met een kentekenplaat stikker. Getuige de ietwat appellige blik die ik terug kreeg geloof ik niet dat het kwartje meteen viel. ;)

:W
 
Zojuist, rond 1400 uur, gespot in het centrum van Diemen....

Een groene Kawa (een tien?)!

dat zou ik best wel is geweest kunnen zijn! *D

was rond die tijd ook in diemen te vinden :Y
met deze brommert:

bikepics-1460713-800.jpg


jij was niet op de motor denk? *O*
 
10 Minuten geleden een zilver/rode CB450 gespot die de Haarlemmerstraat in reed in Amsterdam.

Wie-o-wie :W
 
Half uurtje/3 kwartier terug een bordeaux rode v-max bij niwa in zwaagdijk zien staan.
Volgens mij kwamen jullie een litertje olie halen ;)
 
Uurtje of 1 bij Motoport RDam een MF'er op een of andere BMW.
GS? Ben niet zo thuis in de Beemerts...

Ik was die 'Gespot!' roepende gozer op die blauwe VFR.

:W
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de A7 een zwarte Opel Astra koekblik met sticker op de achterruit. Ik toeterde naar je en begon heftig te wijzen naar je achterraam .. die blik van 'HUH' die je in eerste instantie gaf .. PRICELESS !! .. 5 seconden later had je het door ;)

GESPOT! :W
 
`JERMO`

gespot ouwe!

5 minuten geleden op de calandlaan .....je reedt langs de school naar je huis

en ik reedt aan de andere kant in me `ster`....je zag me niet maar bij deze

GESPOT OUWE! :P


lekker ritje gehad :?


:W
 
10 Minuten geleden een zilver/rode CB450 gespot die de Haarlemmerstraat in reed in Amsterdam.

Wie-o-wie :W

Dat is zou zomaar mijn tweede brikkie geweest kunnen zijn. Die heb ik al een tijdje uitgeleend aan een vriendin, anders staat ie ook maar zo stil hier.
 
losbol over de weer zonder plaat! En 5 minuten later met een leenslaat van de weer.

Was ik.ff proefritje.Was alleen al weg voordat de groene kentekenplaat erop zat :+ .Werd er onderweg op gewezen door een andere Triumph rijder,nog geen twee tellen later belt de dealer op.
Tsja khad er zo veel zin an dat ik er ook nie bij nagedacht heb om te controleren of er wel een kentekenplaat op zat.
 
Vandaag mijn eerste spot 2 stuks bij goedhart motoren in bodegraven stonden geparkeerd voor de ingang 12:30

mijn eigen staat in de garage daar

groeten loen

Loen Snow? Is dat verbastering van Leen(dert) Sneeuw?
Heb je een vader of oom die ooit in de Ruisdaelstraat op pakweg nummer 5 of 7 heeft gewoond?
 
Om 5 voor vijf in Rotterdam, richting Tropicana een bordeaux rode Deauville met topkoffer en sticker.

Even later om vijf uur bij Martijns in Rotterdam een groepje van een man/vrouw of 6. Ik zag in ieder geval 3 stickers. Cbr600f, R6 en een mevrouw op een GSX-r 600

Gespot :W
 
WAAR: Op de A13 richting Delft
WANNEER: Zaterdag 25 okt. 14:00
WIE: Een groene Kawasaki (500 cc) en een zwart/paarse Suzuki
IK: Reed in een witte Suzuki Swift en deed nog een 'spot' gebaar door het raam ;)
 
WAAR: Op de A13 richting Delft
WANNEER: Zaterdag 25 okt. 14:00
WIE: Een groene Kawasaki (500 cc) en een zwart/paarse Suzuki
IK: Reed in een witte Suzuki Swift en deed nog een 'spot' gebaar door het raam ;)

Dank voor de spot, ik had het in de gaten! :+

Teruggespot al was er volgens mij geen stikker op de auto te zien. ;)

Dat waren Willem, willemlammie en ik onderweg naar Hardinxveld-Giessendam.
Beide brommers waren overigens van Willem, inruilmateriaal voor de nieuwe brommer van Willem. 8-)

Groetjes,

Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan