[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot voor Magna Plaza in Amsterdam, een zwarte motor, weet niet meer precies wat het is. Heb wel snel ff een foto geschoten. T was rond een uur of vier

Jahoor that's me... Zwarte TDM 850. Ik stond geparkeerd thv de hoofdingang. (Lekker makkelijk he motorrijden ;) ) Maarehh foto?

Thanks for the spot btw...
 
gisteren om 19:00 uur op de petrus campersingel in groningen

jij ging bij de verkeerslichten linksaf het damsterdiep op

ik was ingeblikt op weg naar de ikea B|

kenteken begon met MS

model niet goed kunnen zien, kontje was wit


:W
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen, rond 8:15 bij de splitsing A8 naar A10 een donkere Suzuki, kenteken MT-RX-**... ik zwaaide trimonfantelijk toen jij afsloeg richting Coentunnel. Gespot *O*
 
van Woensdag 29 Oktober tot woensdag 5 November,

wie: Zoeperman, Mad Met (miss Kraaij;)) en Basia
Waar: Circuito de Almeria te Spanje

bij deze gespot :W :]
 
Vanmorgen, rond 8:15 bij de splitsing A8 naar A10 een donkere Suzuki, kenteken MT-RX-**... ik zwaaide trimonfantelijk toen jij afsloeg richting Coentunnel. Gespot *O*

En een spotje terug, ik zag je stikker toen je voorbij kwam.
:W

Ps
de donkere Suzuki is een blauwe GSR. *O*
 
Bij Termaat in Nijmegen:


Vorige week dinsdag, iemand had een kentekenhouder gekocht, maar het erop-zetten wou niet lukken. Merk zo niet gezien.

Dinsdag de 4de:

Een Mt-03, bij de werkplaats

Foto001.jpg


Zeg het maar als ik je foto eraf moet halen.

En nog een, rond half 6. Ik dacht een Suzuki, maar er zat goudkleur in, en verder donkere kleuren. Je reed in de richting van de Tnt post. Ook in Nijmegen weer :)
 
Wat: een zwarte motor, leek een beetje op een Buell (waarschijnlijk heb ik 't fout, maar toch) met berijder in zwart pak met zwarte helm.

Waar: Valkenswaard, N69 (Eindhovenseweg) ter hoogte van de Geenhovensedreef. Je kwam uit noorderlijke richting en reed net onder het stoplicht door.

Wanneer: 07.58

Gespot :W
 
Heeft één van de broertjes van de Wijnhaven in Rotterdam toevallig zijn CBR600F omgeruild voor een blauwe Fireblade sc44?
 
gespot in Maassluis!!! *O*

Zojuist gespot op de Industieweg, ik dacht een donkere Aprillia. Je sloeg rechtsaf de Mackayweg op.

:W
 
Net zo rond kwart voor vier een blauwe fazer gespot vanuit de tram op de wateringsevest in delft.
zwaai
 
Net om 16.30 op de A6 + A1 een knal gele Honda CBR 600F gespot..!Volgens mij CBR Tweety..?
Je kwam me op de A6 al voorbij, op de A1 kwam ik voor je te zitten(donker blauwe vw caddy), tot aan de afslag A9 toen ging je richting de A10. Ik heb een paar keer getoeterd maar je hoorde het niet -O-

Duidelijke foto maken was nog best lastig :+
afb041wo2.jpg

:W
 
Laatst bewerkt:
Even voor 16.00 wachtend bij het verkeerlicht in Bunnik om de A12 op te rijden ( komend vanuit richting Odijk/Wijk bij Duurstede ): een grijze toerfiets met kuip met een berijder met een reflecterend vestje aan ( of dat zat iig onder het vuil ;) ). Het nummerbord was vreselijk smerig maar ik weet bijna zeker dat er rechtsbovenin onder de blubber een MF-sticker zat.

Ik kwam van de andere kant, jij keek net naar de andere zijkant naar de auto's die rechtsaf naar Bunnik reden.en hebt mij wrschlk niet gezien ( vuile gele Hyosung Comet 650 ;) )
 
Laatst bewerkt:
Een vrij vel blauwe Opel Astra gespot in de Solidarnoscstraat in Haarlem bij die schuine flat. Zat een MF-motorstikker op je kenteken.
 
Een vrij vel blauwe Opel Astra gespot in de Solidarnoscstraat in Haarlem bij die schuine flat. Zat een MF-motorstikker op je kenteken.

Dat ben ik :W Stickers zitten er voor en achter al 4 jaartjes op *O*

Astra OPC he ;) tsss :P


:W
 
Laatst bewerkt:
gespot in Maassluis!!! *O*

Zojuist gespot op de Industieweg, ik dacht een donkere Aprillia. Je sloeg rechtsaf de Mackayweg op.

:W
Kan ik inderdaad geweest zijn, ging op dat moment de motor weer terug op zijn plek zetten denk ik. :W
Thanx voor de spot en jou had ik kunnen zien in of op??? :?
 
De CBR600F van Doelwit gespot op de A12. Je kwam erop bij Zoetermeer richting Waddinxveen waar we samen eraf gingen.
Was wel ff lekker om samen over de A12 te crossen.


Bij deze :W
 
Mooi, op chronologische volgorde:

07:55u
Een zwarte 2005 Yamaha R1 met geintegreerde knippers in het achterlicht (mooi).
Op de A9 thv afslag Haarlem/Halfweg :W .

08:10u
Een kwartier en 500m verder... |( Je kwam van Haarlem af en ging de A9 richting Badhoevedorp op. Een rood/witte Yamaha FZR400/600 met berijder in een zwart/wit probiker kostuum :W .

08:20u
Op de A4 vlak voor Roelofarendsveen richting Den Haag. Een blauw/witte Suzuki GSX-R600/750 :W .

16:45u
Een zwart rode Suzuki GSX-R SRAD met een berijder in textiel. Op de A9 richting Amsterdam waar je afslag Bazaar naam.


Zo, dat was 'm wel zo'n beetje denk ik :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan