[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot rond half 4 in leiden op het stationsplein
Donkerblauwe suzuki Bandit *weet het niet zeker meer* met een achter licht waar 007 in stond. volgens mij begon je kenteken met MG.
Ik kan je vertellen dat het geen Bandit was maar een Div 900 (of heel misschien een 600) maar waarschijnlijk heb je Velde 007 gespot (beter bekend als mijn broer). of er moeten meer mensen zijn met een 007 achterlicht. Als de motor groen kan zijn dan heb je misschien mijn vader gespot (Div 600) met 007 achterlicht. Beiden hebben stikkertjes, mijn vader heeft namelijk de oude motor van mijn broer :)

Edit: had even verder moeten lezen hij heeft zelf al gereageerd...
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om excact 9 over 9. Die blauw grijze Futura weer gespot op de A9 op Rottepolderplein.
Je hobbelde achter een rooie Fazer aan, en ik nam net afslag Haarlem met dat witte bussie :) .

Gespot!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 13.00u gespot op de Blaak.

Een wandelende Capactus...ik had een vermoede maar wist niet zeker of jij het was dus twijfelde even of ik zou zwaaien...maar toen ik een herkenning op jou gezicht zag verschijnen :W

Dus bij deze Gespot :W :]
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 13.00u gespot op de Blaak.

Een wandelende Capactus...ik had een vermoede maar wist niet zeker of jij het was dus twijfelde even of ik zou zwaaien...maar toen ik een herkenning op jou gezicht zag verschijnen :W

Dus bij deze Gespot :W :]

En terug gespot *O*

:WFijn weekend :)
 
donderdag om 10h op de utrechtsweg in zeist bij de PGGM een CBR die mij tegemoet kwam.

Ik heb je al es eerder gespot, toen ik rond half 8 uit de nachtdienst kwam. Toen heb je (ook?) niet gereageerd.. :N

toch nog ff een poging :Y
 
Vanochtend/middag gespot bij Ter Maat motoren in Nijmegen. Twee jongens, waarvan 1 van de motoren voorzien van een sticker.. Volgens mij hadden jullie het wel door, want jullie keken ook meteen om.. Kenteken: **-LX-01 ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 10:45 ofzo, een rood/witte honda cbr 600 (ouder model, gok ergens '96?) op de A1, voor de muiderbrug, vlak nadat de weg van 4 naar 3 rijstroken gaat. Ik toeterde en zwaaide nog, maar je was blijkbaar echt gefocussed op de auto voor je.. (of bevroren) :+
Maar goed, je bent gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Beetje late spot

Donderdagmiddag 16.00 uur ofzo, bij de HHS.

Blauwe bike, heb niet goed gekeken wat het verder was. Stond bij dat cafe zeg maar.
Suzuki ofzo stond me nog bij....
 
Vanochtend tegen negen uur, op de A9 richting de A4 werd ik voorbij gestoken door een motor met sticker; ik reed op een zwarte chopper met een vat op een karretje.
 
Vanmiddag in Reeuwijk
Een GSX 1400 op de Raadhuisweg
Ik kwam je tegemoet in een Blauwe I30
T zal tussen 2 en 3 geweest zijn
Bij deze gespot :W
 
Zonet gespot op Joetjoeb:

spotttassenlt1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan